Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Flying Finn" er ingen gigantisk spiller, men han er nok en som kan være fint og ha på laget nå som vi er så skadepreget osv.

 

"Kuqi is known more for his determination, hold up play and physical presence than as a prolific goalscorer. He can also play as a centre forward in a 4–5–1 formation."

 

Håper dog han putter et par mål så vi får se den deilige feiringen hans. Sykt knall!

Lenke til kommentar

Hahaha. Pardew does it again! :!:

 

Hva? Han er ikke hentet inn som er erstatter for Carroll eller noe, han er hentet inn som en midlertidlig spiss som skal bli i Newcastle ut sesongen eller noe fordi laget er skadepreget, og da trenger man all den hjelp man kan få. Er ikke veldig lett å finne en ny spiss om dagen.

Lenke til kommentar

Jupp, og så vidt jeg har fått med meg har Newcastle prøvd seg på Ewerthon uten å lykkes, uten a jeg kan si noe sikkert om akkurat det.

 

Jeg tror fort det kan bli Kuqi og Best. Kuqi er vel en stor og sterk spiss ala Ameobi som er flink til å holde på ball så resten av laget kan komme etter. Så kan Ranger komme på i andre omgang til slitne spisser og terrorisere dem som han pleier. Men får se. Håper selvfølgelig Ranger står forran i køen, men er usikker på akkurat det. Han mangler vel en del før han blir 90-minutters PL-kvalitet, men har absolutt alt som skal til for å bli helvetes god!

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil så er både Ewerthon og Aliadiere ledige på markedet. Håper i alle fall at Ranger og Best står foran Kuqi i køen.

 

Ewerthon ville ha alt for mye i lønn, og Aliadiere har tidenes dårligste stats sånn ca.

 

År

2001-2007

2005

2005-2006

2006

2007- Klubber

Arsenal

Celtic (lån)

West Ham

Wolverhampton

Middlesbrough Kamper (mål)

29 (1)

0 (0)

8 (0)

14 (2)

72 (11)

Lenke til kommentar

Robbie Keane skadet i 6 uker... Fantastic. Slikt som skjer i West Ham. Hitz, Da Costa og Collison snart/har blitt tilbake, så da kan det gå bra. Vi mangler ikke akkurat spisser heller. Time to shine Demba Ba.

 

Godt at Tottenham ikke får den Olympiske Stadionen hvertfall. Den er på West Hams territorium, og med Tottenham der, hadde de "stjålet" mye av fansen derfra. Er skeptisk til løpebaner, men tviler på at vi kan få noen stadio uten, ved å bruke andre midler. Har hørt at stemning og utsyn på stadion skal være på et greit nivå også, og så lenge det er positivt for klubben er jeg fornøyd.

 

Synd å forlate en så flott stadion som Upton Park dog, men 35.000 er litt lite, spesielt når man fyller den hver kamp, selv om vi er på bunn av tabellen. Finnes både positiver og negativer med stadionvalget.

 

Helt fint at Woy tar over WBA også. De har heldigvis care-taker mot oss, så da burde det gå greit. Veldig viktig kamp. Deilig at WBA ikke tok Hughton. Personlig den fyren jeg ønsker meg mest til West Ham, dersom Avram forsvinner, noe som ser sannsynlig ut.

 

Satser på at Chelsea ryker på hodet ut av Premier League. Kan ikke ha rubelryttere i verdens største liga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...