Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Haha, må trekke litt på smilebåndet av spørsmålet om det er "greit" å kjøpe hvit. Nå er jeg såpass gammel(38) at jeg driter i hva andre syns, men jeg forstår spørsmålet. Det handler litt om hva man signaliserer med å ha hvit mobil ? Er man litt jålete, jentete, eller rett og slett litt homo kanskje? Personlig syns jeg ikke det. Jeg har aldri tenkt på mobilen som et klesplagg på den måten. Men hadde den vært rosa pr. default hadde jeg nok ønsket en annen farve, for det er ikke helt meg. Såpass jålete er jeg da.

 

Valget falt på hvit for min del fordi den forrige jeg hadde var svart. Hvit skjuler fettmerker og fingeravtrykk bedre, så derfor ville jeg ha hvit. Og forandring fryder.

 

Jeg er der at jeg kjøper det JEG vil ha, uansett hva det skal være :)

Har et rosa metallic rep.sett til 3gS liggende, så nå venter jeg bare på en telefon før jeg bygger om, også bruker jeg den som festtelefon/arbeidstelefon osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer hvis man IKKE logger på online 1 gang per 30. dag da? ;)

Det opplagte, du får ikke spilt av musikken før du logger på igjen og blir tildelt 30 nye dager i offline-modus :)

 

 

Hvordan er ståa med hvit farge egentlig? Er det "ok" for gutter eller blir det feil som enkelte har uttalt tidligere i denne tråden? Synes selv hvit ser bra ut (er gutt) men må høre med resten.. ;):D

 

 

Jeg ser virkelig ikke hva som er galt med hvit iphone? Jeg har selv svart, men skulle gjerne hatt den hvite versjonen av 4s.

 

Bare for å påpeke det: Jeg er hetro gutt, med kjæreste.

Den hvite passer jo ypperlig sammen med en MBA eller MBP og disse laptopene er også laget for bla. hetrofile.

 

En satengsølvfarget mobil er ikke mer homofil enn laptoper som ikke er sorte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hva skjer hvis man IKKE logger på online 1 gang per 30. dag da? ;)

Det opplagte, du får ikke spilt av musikken før du logger på igjen og blir tildelt 30 nye dager i offline-modus :)

 

 

Hvordan er ståa med hvit farge egentlig? Er det "ok" for gutter eller blir det feil som enkelte har uttalt tidligere i denne tråden? Synes selv hvit ser bra ut (er gutt) men må høre med resten.. ;):D

 

 

Jeg ser virkelig ikke hva som er galt med hvit iphone? Jeg har selv svart, men skulle gjerne hatt den hvite versjonen av 4s.

 

Bare for å påpeke det: Jeg er hetro gutt, med kjæreste.

Den hvite passer jo ypperlig sammen med en MBA eller MBP og disse laptopene er også laget for bla. hetrofile.

 

En satengsølvfarget mobil er ikke mer homofil enn laptoper som ikke er sorte.

 

 

Hvit iPhone matcher Dr Dre hodetelefoner flott! Kjøpte Solo-modellen i hvitt, og det blir en kjempekombinasjon med iPhone'n!

 

Jeg kjøpt hvit iPhone 4S fordi min iPhone 4 var svart. De fleste som kjøpte iPhone 4 har svart, fordi det gikk lang tid før hvit ble tilgjengelig. Blant de som går fra 4 til 4S, er det nok en del som kjøper hvitt for å få en ennå høyere følelse av ny telefon. De er jo så like av utseende!

 

Men det blir ikke nyere enn at jeg regner meg definitivt til dem som synes Apple kunne kommet med noe mer enn det de gjorde. Uansett er jeg bra fornøyd med min 4S. Bedre antennefølsomhet, noe kjappere, Siri og knall kamera er noe jeg verdsetter. Batteriet tømmes raskere, men en firmwareoppdatering vil ventelig bedre dette.

Lenke til kommentar

Hvordan er ståa med hvit farge egentlig? Er det "ok" for gutter eller blir det "feil" som enkelte har uttalt tidligere i denne tråden? Synes selv hvit ser bra ut (er gutt) men må høre med resten.. ;):D

Er du seriøs nå? Just a heads up, i den virkelige verden blir du ikke automatisk homofil om telefonen din har en gitt farge. :roll:

Les posten min da mann.. :p Har ikke iPhone selv enda men digger hvit, synes det ser bra ut. Ble bare litt skeptisk da det ble påpeket tidligere i denne tråden (tror jeg) at "..blir nesten flau når jeg ser en gutt/mann med en hvit". Derfor ville jeg ha flere synspunkter. Igjen, liker hvit selv! ;):D

 

Egentlig så driter jeg langt f.. i hva andre synes også. Why? Born This Way! :D

Endret av Grasli
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser for meg saksgangen hos apple support:

Du: Knappen har sluttet å fungere

Apple: Beklager 1 års garantien har løpt ut

Du: jeg har 5 års reklamasjon

Apple: send den inn så skal vi se på den.

------- 2 uker -------

Apple: fuktsensoren er slått ut, det dekkes ikke.

Lenke til kommentar

Låseknappen på min iPhone 4 har gått i stå. Den sitter fast, og jeg må trykke veldig hardt for at den skal reagere. Telefonen har akkurat fylt ett år. Er dette noe som kan dekkes av garantien?

Hadde samme problem med min, jeg endte bare opp med å ta en klut med vann på og gni det på hjemknappen. Problemet ble borte :)

Lenke til kommentar

Apple: fuktsensoren er slått ut, det dekkes ikke.

Det er dette jeg er redd for. Eller at den har fallskader, selv om den ikke falt i bakken da knappen sluttet å fungere.

 

 

 

Hadde samme problem med min, jeg endte bare opp med å ta en klut med vann på og gni det på hjemknappen. Problemet ble borte :)

Kan jo alltids prøve å gni på knappen, dog det virker som om problemet sitter «under» knappen, ikke over eller rundt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Apple: fuktsensoren er slått ut, det dekkes ikke.

Det er dette jeg er redd for. Eller at den har fallskader, selv om den ikke falt i bakken da knappen sluttet å fungere.

TV2 hjelper hadde en lignende sak oppe, og der anbefalt forbrukerrådet å få dokumentert at det faktisk var fukt eller fall som skapte problem med knappen.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Verkstedet vi sender inn telefoner til er alltid veldig nøye med dokumentasjon av fuktskade da ca annakver kunde fornekter at fukt har kommet i telefonen.

De dokumenterer alltid med høyoppløste nærbilder av skaden. Er likevel normalt at kunder nekter for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Verkstedet vi sender inn telefoner til er alltid veldig nøye med dokumentasjon av fuktskade da ca annakver kunde fornekter at fukt har kommet i telefonen.

De dokumenterer alltid med høyoppløste nærbilder av skaden. Er likevel normalt at kunder nekter for det.

Jeg mente (og trodde jeg sa?) at enn skulle be om dokumentasjon på at det er faktisk fukt som har ødelagt knappen.

At fuktsensoren er slått ut har nødvendigvis ingenting med knappen å gjøre, likevel blir det likevel dratt under en og samme kam.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Verkstedet vi sender inn telefoner til er alltid veldig nøye med dokumentasjon av fuktskade da ca annakver kunde fornekter at fukt har kommet i telefonen.

De dokumenterer alltid med høyoppløste nærbilder av skaden. Er likevel normalt at kunder nekter for det.

Jeg mente (og trodde jeg sa?) at enn skulle be om dokumentasjon på at det er faktisk fukt som har ødelagt knappen.

At fuktsensoren er slått ut har nødvendigvis ingenting med knappen å gjøre, likevel blir det likevel dratt under en og samme kam.

 

Åja, sånn sett. Da misforsto eg. Gikk litt fort i svingene.

Akkuratt der er produsentene helt umulig å ha med å gjøre. Har prøvd alt for mange ganger, men så fort fukt er nevnt bare nekter de for alt, selv om det ikkje trenger å ha noen sammenheng med skaden.

Har hittil ikkje vert borti en sak produsent har gitt etter for en tlf med fuktskade.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...