Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Gruber har mer om Flash:

 

Apple didn’t win. Everybody won. Flash hasn’t been superseded in mobile by any sort of Apple technology. It’s been superseded by truly open web technologies. Dumping Flash will make Android better, it will make BlackBerrys better, it will make the entire web better. iOS users have been benefitting from this ever since day one, in June 2007.

http://daringfireball.net/linked/2011/11/09/everybody-wins

 

Jupp, vil tro fordelene overskygger ulempene :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått sin 4 S 32 gb fra apple.no?

 

Fint med litt info om når det ble bestilt, status på levering osv.

 

Venter spent på min og regner med at det er mange der ute som er i samme situasjon.

 

Jeg bestilte min 26 oktober og den ble sendt 7.november. Siden 0843 idag tidlig, er statusen: "Ute for levering"

 

:thumbup:

Endret av phunkie
Lenke til kommentar
Gjest member-97590

Noen som har fått sin 4 S 32 gb fra apple.no?

 

Fint med litt info om når det ble bestilt, status på levering osv.

 

Venter spent på min og regner med at det er mange der ute som er i samme situasjon.

 

Min 4S 32gb ble bestilt 24. okt, ble sendt 4. november med UPS, og er til utlevering med Bring i dag på døra til meg, da det ikkje er UPS her eg bor :)

Lenke til kommentar

Fy som den spiser batteri!!! :(

Ladet den i hele går kveld, tok den med ned på nattbordet og i dag tidlig, ca. 7 timer senere var den på 89 %. ?? :nei:

Trenger en snarlig oppdatering her!!!

Ellers bra, men går fra en iPhone 4 så er ikke akkurat nytt for meg.

 

Enig med deg her, batteriet blir tømt fort. Har 3G, GPS og tidssone avslått.

Lenke til kommentar

Har skjedd noe rart her med min iPhone 4... Den slutter aldri å synce. Stopper alltid på steg 6av6 eller 7av7. Bare går og går. I flere timer. Har prøvd mye forskjellig; WiFI og kabel, iCloud og lokal backup, legge inn all musikk på ny, restart, soft-reset.

 

Det virker iallefall som den syncer musikken da. Og overfører kjøp. Men vet ikke om den tar ordentlig backup da. For ikke tatt manuell backup i iTunes heller. Får aldri noen feilmelding eller noe, den bare står å går. Vet ikke om jeg tør gjenopprette heller når jeg ikke vet om den tar ordentlig backup. Satser at det kommer en oppdatering som fikser feilen snart da...

 

Ingen som har vært borti det samme vel?

Lenke til kommentar

Hærlig å endelig ha kloa i Iphone 4s etter noen måneder med bla toppmodeller fra andre med Android.

Fra en svart Iphone 4 32 gb og over på en Hvit 64 gb 4s så er det ikke tvil om hvilken farge som hører hjemme på denne telefonen

Vakkert og kjærkomment i hjemmet :-) Android er ikke savnet (denne gangen heller)

Lenke til kommentar

Fy som den spiser batteri!!! :(

Ladet den i hele går kveld, tok den med ned på nattbordet og i dag tidlig, ca. 7 timer senere var den på 89 %. ?? :nei:

Trenger en snarlig oppdatering her!!!

Ellers bra, men går fra en iPhone 4 så er ikke akkurat nytt for meg.

Prøvd å skru av tidsone sjekk under stedtjenester?

 

Vist du har div. synkronisering på så er 11% på 7 timer ikke for usannsynlig heller.

Den er avslått. :) Og den syncer vel ikke når du ikke er tilkoblet Wifi eller lader??

 

Fy som den spiser batteri!!! :(

Ladet den i hele går kveld, tok den med ned på nattbordet og i dag tidlig, ca. 7 timer senere var den på 89 %. ?? :nei:

Trenger en snarlig oppdatering her!!!

Ellers bra, men går fra en iPhone 4 så er ikke akkurat nytt for meg.

 

Enig med deg her, batteriet blir tømt fort. Har 3G, GPS og tidssone avslått.

Går det an å slå av 3G på 4S da?

Lenke til kommentar

 

 

Fy som den spiser batteri!!! :(

Ladet den i hele går kveld, tok den med ned på nattbordet og i dag tidlig, ca. 7 timer senere var den på 89 %. ?? :nei:

Trenger en snarlig oppdatering her!!!

Ellers bra, men går fra en iPhone 4 så er ikke akkurat nytt for meg.

 

Enig med deg her, batteriet blir tømt fort. Har 3G, GPS og tidssone avslått.

Går det an å slå av 3G på 4S da?

 

 

Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> Slå av mobildata.

 

Har litt problemer med å synce telefonen med Spotify, noen ganger går det fint, andre ganger står det stille.

Lenke til kommentar

Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> Slå av mobildata.

 

Det slår ikke av bare 3G men også GPRS/EDGE. Det vil bli umulig å bruke internett på mobilen om du slår av dette.

 

Om det stemmer at det er umulig å slå av 3G så synes jeg det er helt håpløst. Det spiser jo strøm!

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Har hadd min Iphone 4S i noen dager, er kjempe fornøyd, så alle som er i tvil :) Dette er et godt kjøp.

 

Jeg har et spørsmål til dere som har denne, høttaleren sitter under telefonen, det ser ut som om det er to høyttalere der, altså en på hver side av inngangen til kontakten. Men jeg opplever bare lyd på ene side (høyre) av telefonen ved avspilling.

 

Lurer bare igrunn på om dette skal være sånn, eller om at jeg har en fabrikkfeil på telefonen.

 

Setter stor pris på svar

 

 

Mvh Thomas

Lenke til kommentar

Da var min kommet i posten.

Hvor lurt er det å kjøpe Invisible Shield? Verdt pengene eller ikke?

 

Og, noen som vet hvordan jeg kan overføre kontakter fra min halvdøde Android telefon til min nye iPhone 4s?

 

jeg hadde IS før, IMO SUX DET! Tlf får en gummiaktig silikon følelse, og skjermen er ikke smooth å dra på etc... Ville heller gått for SGP Steinheil ultra crystal fra sgp store...

 

Heisann.

 

Har hadd min Iphone 4S i noen dager, er kjempe fornøyd, så alle som er i tvil :) Dette er et godt kjøp.

 

Jeg har et spørsmål til dere som har denne, høttaleren sitter under telefonen, det ser ut som om det er to høyttalere der, altså en på hver side av inngangen til kontakten. Men jeg opplever bare lyd på ene side (høyre) av telefonen ved avspilling.

 

Lurer bare igrunn på om dette skal være sånn, eller om at jeg har en fabrikkfeil på telefonen.

 

Setter stor pris på svar

 

 

Mvh Thomas

 

Den ene "høytaleren" er en mic, rookie mistake, trudde det samme når jeg kjøpte min iphone 4 sist år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...