Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter det jeg har lest vil ikke AT&T fjerne bindingen før tiden, selv ikke mot gebyr.

Men mulig de forandrer på det denne gangen, hvem vet? Kanskje noen i familien kan sjekke det nærmere for deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er det den heter. 4G kan også tolkes feil mtp. at det er mobilnett.

Ja, men samme går jo for 3G. Men den heter jo ikke iPhone 3. Samme som den nye iPod 4G.

grunnen er jo 3.0 OS på 3G, og 4.0 OS på 4G.

jeg syns are det høres så dumt ut med 4. hah^^

G`en står jo for Generation.

Står faktisk for generation, men iPhone 3G er oppkalt etter den tredje trådløse standarden (3G), ikke tredje generasjons iPhone. Den er jo andre generasjon. (Hadde den vært 3. generasjons iPhone så blir jo iPhone 4 5. generasjon)

Skrevet

Har lyst på en iPhone 4 selv, men ble litt skuffet da jeg leste om multitasking begrensningene.

Potensiell dealbreaker,

Kan jeg kjøre im i bakgrunnen?

For IM sin del så vil det være naturlig å bruke multitasking tjenesten "Fast app switching", altså at IM applikasjonen legges i "sleep" i bakgrunnen og "Push notification" når det kommer nye meldinger. Mulig de også kan bruke noen av API kallene til "Voice over IP"

Uansett så fungerer IM ganske bra idag med "Push notification" på iPhone, eneste problemet er at det tar litt tid å starte opp applikasjonen etter at du har fått nye meldinger. Dette vil elimineres med "Fast app switching".

Skrevet

Etter det jeg har lest vil ikke AT&T fjerne bindingen før tiden, selv ikke mot gebyr.

Men mulig de forandrer på det denne gangen, hvem vet? Kanskje noen i familien kan sjekke det nærmere for deg? :)

Blir nok ikke kjøp fra statene. Har familie i England, så kan jo prøve der også :-)

Skrevet

Er det noen drawbacks med å bestille fra UK via E-bay?

Jeg forstår at garantien kanskje ikke blir noe av, men vil det ellers være noen forskjeller på denne telefonen og en kjøpt i Norge?

Skrevet

Ikke annet enn at den ikke kommer med norsk kontakt til laderen (tror jeg) , men det tror jeg du får kjøpt løst.

Hvis ikke, er ikke en lader store investeringen :)

Skrevet

Når kan jeg laste ned iBooks til iPhonen min?

Tipper det kommer førstkommende mandag sammen med public release av iOS 4

Skrevet

Kommer den til å koste like mye hos Telenor og Netcom?

Nei. Vollvik importerer fra tredjepart uavhengig av Apple og må følgelig ta fantasipriser for å tjene noen kroner på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...