Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Det er nok ikke bare måleren. Om dere ser på speedtesten på siden så viser den at hastigheten går en del ned når de holder i den. Dette er skuffende og dårlig gjenomtenkt. Det er jo helt normalt at en antenne kan endre seg når den er i kontakt med kroppen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Signalet endrer seg når man holder i 3GS også da det blokkeres delvis av hånden, så det beviser ikke stort.

Dette er en forholdsvis enkel ting Apple kunne testet ut grundig lenge før telefonen ble satt i produksjon.

 

Edit: Jeg gjenskapte akkurat problemet på min 3GS fra full dekning til null bare ved å holde over der antennen er.

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Det er flere ting som virker merkelige i de bildene.

 

Hvorfor viser han resultatet, så midt i en test, deretter venter han en times tid, så viser han et ferdig resultat? Er han i det hele tatt på samme sted?

 

Det er ikke slik jeg ville vist frem et potensielt problem i allefall.

 

Merk at jeg ikke sier at det ikke er riktig, for alt jeg vet er det det. Men det virker litt mistenkelig :)

Lenke til kommentar

Nei, selvfølgelig mener jeg ikke Apple sine "Bumpers".

Det ble nevnt i en komentar til en av omtalene av telefonen, og et av bildene viste den.

Den er vanskelig å se på bilder, men ett viste den relativt klart. Den ser ut som et tynt lag plast langs kanten av glasset.

 

Typisk, jeg ser ikke ut til å klare å finne nevnte bilde for øyeblikket, men her et annet:

 

http://s1.guide-images.ifixit.net/igi/HABnuQXiEXUtxmXR.huge

 

For meg ser det absolutt ut som et lag plast, men selvsagt kan jeg blingse :)

Lenke til kommentar

Nei, selvfølgelig mener jeg ikke Apple sine "Bumpers".

Det ble nevnt i en komentar til en av omtalene av telefonen, og et av bildene viste den.

Den er vanskelig å se på bilder, men ett viste den relativt klart. Den ser ut som et tynt lag plast langs kanten av glasset.

 

Typisk, jeg ser ikke ut til å klare å finne nevnte bilde for øyeblikket, men her et annet:

 

http://s1.guide-images.ifixit.net/igi/HABnuQXiEXUtxmXR.huge

 

For meg ser det absolutt ut som et lag plast, men selvsagt kan jeg blingse :)

Det er ikke den typiske gummikanten da som er på alle iPhonene og iPad?

 

På de er det mellom glasset og plastikken/aluminiumen

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Vanskelig å se, men høres logisk ut at det er noe mellom kromkanten og glasset.

Uansett hvis iPhone 4 virkelig har en slik kant, er det jo en (liten) ekstra sikring for glasskanten.

 

Etter å ha sett det "droptest" videoklippet forsvant mye av angsten min for å miste ned den nye iPhone i allefall. Den ser ut til å være ganske hardfør tross alt.

Nå gjenstår det jo bare å faktisk få kjøpt seg en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...