Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' date=' 4. august 2010 - 10:48' timestamp='1280911718' post='16026080']

Hei

 

Er det noen som har noen erfaringer med antenneproblemet?

Ser for meg at den konstruksjonsfeilen muligens er av større konsekvens for en som er venstrehendt fremfor en høyrehendt?

 

Hva sier dere som har klart å skaffe et eksemplar? :)

Jeg har heller ikke klart å gjenskape problemet. Jeg er venstrehendt.

Hverken i Askim (Østfold), Oslo, London eller Berlin.

 

Godt å høre, da kan jeg skrinlegge teorien min :!:

Lenke til kommentar

haha er det mulig?! 

 

Sendingen er sortert og videresendt 04.08.2010 09:00 1714 SARPSBORG

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 03.08.2010 18:49 6410 MOLDE

Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested 03.08.2010 11:55 6516 KRISTIANSUND N

Varsel er sendt mottaker på e-post til [email protected] 03.08.2010 09:40  

Varsel er sendt mottaker på SMS til +47xxxxxxx 03.08.2010 09:40  

Sendingen er ankommet Nordlandet Post i Butikk, Handleriet Nordlandet 03.08.2010 09:10 6516 KRISTIANSUND N

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 02.08.2010 08:10 6410 MOLDE

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 30.07.2010 19:57 0024 OSLO

 

 

jeg bor i molde btw, så pakken har blitt feil sendt 2 ganger selv om den har vert på terminalen i min by. 3. dagen jeg ringer posten og eneste de gjør er å beklage og ber meg vente.

 

 

Lenke til kommentar

Man får skrive klage til posten på hvordan deres distribusjonssystem er organisert. Personlig synes jeg det er litt latterlig å lese "så klarte ikke posten å frakte pakken de siste kilometerne til vårt postkontor". Det viser jo bare at man ikke forstår seg på logistikk og transportbedrifter.

 

Det gjaldt ikke deg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

helt idiotisk. ifølge ho jeg snakket med på posten i dag så var det KUN sender som kunne klage i dette tilfelle. Ringe chess som ringte mobi, og de skulle se på dette og sende meg en mail i dag. Hadde jeg ikke fått mobilen innen fredag skulle jeg få en form for kreditering av chess.

 

Var klar til  å hente telefonen i går og  i dag kun for å få beskjed om at den har blitt sendt til en annen by. Værste av alt er at posten har monopol (så og si) så jeg kan ikke boikotte de heller. 

 

 

Lenke til kommentar

Angående antenneproblemet så kan jeg si med en gang at dersom du er på 3G-nett så skal det utrolig lite til før jeg begynner å miste signalstreker. Ligger vanligvis på 4-5 og tar jeg telefonen i høyre hånd og holder over med et par fingre på siden, så går den ned til 1 strek i løpet av 15 sekunder. Når jeg er på EDGE derimot så klarer jeg ikke å gjenskape problemet. Trodde faktisk ikke det kom til å være noe problem, men det er faktisk merkbart. Er jo ganske kjipt å skru av 3G for å slippe å få dårlig signal og lydkvalitet når man prater i telefonen.

Endret av Kasp
Lenke til kommentar

En av de største minusene med film på annet en laptopen for min del er mangelen på subtitles. Finnes det en enkel måte å føre over subtitles til iPhonen som kan brukes på filmene? Burde egentlig være like enkelt som i VLC.

 

Her har du en link til et innlegg der de bruker iPodMe for å få subtitles eller Videora iPhone Converter.

Lenke til kommentar

Angående antenneproblemet så kan jeg si med en gang at dersom du er på 3G-nett så skal det utrolig lite til før jeg begynner å miste signalstreker. Ligger vanligvis på 4-5 og tar jeg telefonen i høyre hånd og holder over med et par fingre på siden, så går den ned til 1 strek i løpet av 15 sekunder. Når jeg er på EDGE derimot så klarer jeg ikke å gjenskape problemet. Trodde faktisk ikke det kom til å være noe problem, men det er faktisk merkbart. Er jo ganske kjipt å skru av 3G for å slippe å få dårlig signal og lydkvalitet når man prater i telefonen.

 

Du har nyeste versjon av os? Må vel bety at signalet ditt er ganske svakt i området. Kipt om du blir plaget.

Lenke til kommentar

Angående antenneproblemet så kan jeg si med en gang at dersom du er på 3G-nett så skal det utrolig lite til før jeg begynner å miste signalstreker. Ligger vanligvis på 4-5 og tar jeg telefonen i høyre hånd og holder over med et par fingre på siden, så går den ned til 1 strek i løpet av 15 sekunder. Når jeg er på EDGE derimot så klarer jeg ikke å gjenskape problemet. Trodde faktisk ikke det kom til å være noe problem, men det er faktisk merkbart. Er jo ganske kjipt å skru av 3G for å slippe å få dårlig signal og lydkvalitet når man prater i telefonen.

 

Jeg har ikke merket noe til dette problemet i det hele tatt. I Oslo med Onecall, ios 4.01. Får faktisk ikke til å redusere signalstyrken uansett hvor mye jeg prøver... Kan det være forskjeller fra telefon til telefon også kanskje...

Lenke til kommentar

Angående antenneproblemet så kan jeg si med en gang at dersom du er på 3G-nett så skal det utrolig lite til før jeg begynner å miste signalstreker. Ligger vanligvis på 4-5 og tar jeg telefonen i høyre hånd og holder over med et par fingre på siden, så går den ned til 1 strek i løpet av 15 sekunder. Når jeg er på EDGE derimot så klarer jeg ikke å gjenskape problemet. Trodde faktisk ikke det kom til å være noe problem, men det er faktisk merkbart. Er jo ganske kjipt å skru av 3G for å slippe å få dårlig signal og lydkvalitet når man prater i telefonen.

I Oslo og Tønsberg skrur jeg av 3G rett og slett fordi Edge er raskere og mer responsivt.

Lenke til kommentar

Har nå testet 3 iPhone4 (min egen og 2 kollegers) alle med Telenor på et sted med muligens noe av Norges beste 3G dekning (sitter nesten oppå en antenne i et statlig bygg). Og alle mister dekning ned til 2 eller 1 strek med 3G på hvis man holder telefonen i venstre hånd helt nederst på telefonen. Alle var uten noe deksel.

 

Jeg har også problemer med sensoren som skal skru av skjermen. Skjermen skrur seg på midt i samtaler som resulterer i at høyttalerfunksjonen blir slått på eller samtalen avsluttes.

Lenke til kommentar

Har fått testet iPhonen min litt nå, er kjempefornøyd, skjermen er helt fantastisk og spotify+multitask er genialt.

Har heller ikke merket noe til at jeg mister signal, uansett hvordan jeg holder den...

Men er en ting, hvordan får jeg sånn at man ser hvor mange prosent batteri man har igjen, i den info-baren på toppen?

Og har noen noen gode beskyttelses deksler å anbefale?  

Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med sensoren som skal skru av skjermen. Skjermen skrur seg på midt i samtaler som resulterer i at høyttalerfunksjonen blir slått på eller samtalen avsluttes.

Det er en av tingene som kommer til å fikses i versjon 4.1 av iOS.

Apple rullet ut beta3 av denne revisjonen i går kveld, så tipper oppdateringen blir klar for "public" om ganske kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...