Gå til innhold

Iphone 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' date=' 8. juni 2010 - 19:04' timestamp='1276016645' post='15772592']

De 2 siste tingene som jeg nevnte over kan jeg gjøre når jeg får Android 2.2 på min XPERIA X10, resten av hva jeg nevnte kan jeg gjøre allerede. Og disse tingene er noe jeg kan gjøre uten å måtte løfte en finger for å få det til å funke i Android.

Og når kommer Android 2.2 da? Android 2.1 kommer til X10 i fjerde kvartal. I det tempo så er sikkert iOS 5 tilgjenglig innen Sony Ericsson har fått ut fingern... :D Du er fremdeles avhengig av at Sony Ericsson skal "gidde" og oppdatere telefonen din, noe de ikke har spesielt interesse av å gjøre. Etter Sony Ericsson sin forretningsmodel så vil de helst at du kjøper en ny telefon med Android 2.2.

 

Med iPhone så er det et helt sirkus for å få det til. Først må du jailbreake telefonen for å få ting i iOS 4 til å funke som er tilgjengelig i OS'et, men som er lukket på grunn av at Apple er maktsyke og sier at det og det får du ikke lov til.

I likhet med iPhone må du også hacke/jailbreake/roote telefonen din før å kunne få lov til å legge inn en ny eller custom versjon av Android. Telefonen din er lukker fordi i følge dine egne ord, Sont Ericsson er så maktsyke og sier at du ikke får lov til å gjøre det.

 

Også må du installere det ene programmet etter det andre for å få tilgang til minnet ditt. Noe som jeg har kunne ha gjort med mobiler i over 6 år nå.

Hva er det du tenker på her? Hva pokker skal en helt vanlig bruker med minnet på telefonen?

 

Jeg kan si med en gang, med at OS'et er så lukket som det er, så er iOS 4 langt i fra å være noe brukervennlig. Greit programmene og hvordan OS'et er satt opp er brukervennlig, men å komme å si at iOS 4 eller iPhone er brukervennlig utenom det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Det er så mye skrivefeil her at det blir vanskelig å tolke hva du mener.

For folk flest så er iPhone meget brukervennlig, folk flest har ingen interesse av å fikle med komponenter langt nede i OS'et.

Til det første du sa. Er noe annet å installere et nytt OS enn å måtte jailbreake / hacke iPhonen din for å kunne bruke noen funksjoner du ikke har før du jailbreaker OS'et du har. Og dette fattet ikke du?.

 

Til det neste. Neivell, men hva svarten skal folk med 16 eller 32 GB minne på iPhone hvis dem ikke bruker minnet på iPhone til noe anet enn musikk og film?.

 

Og til det siste du sa. Driter langveis om jeg har noen få skrivefeil her og der, poenget er det jeg sa, som da var: Jeg kan si med en gang, med at OS'et er så lukket som det er, så er iOS 4 langt i fra å være noe brukervennlig. Greit programmene og hvordan OS'et er satt opp er brukervennlig, men å komme å si at iOS 4 eller iPhone er brukervennlig utenom det er noe av det dummeste jeg har hørt.

 

Og her sier du at for folk flest er iPhone brukervennlig. Brukervennlig til hva?, brukervennlig til å bruke mange apps på en enkel måte?. Jaaah, veldig mye brukervennlighet der må jeg si :roll:.

 

Jeg har nå sett hele Apple Keynoten fra i går. Det er noen kule ting der, men Apple står fortsatt å manipulerer hele publikummet og resten av verden med at tingene dem har funnet på og har er det beste i verden. Jesus, er det mulig å være så mye selvdigger som Apple?.

 

For meg ser det ut som om at Apple kommer i fra 80 tallet med en tidsmaskin til i dag, og som da aldri har sett noe som video calling og multitasking osv osv, og går helt WOOOOOOOOOOOOW, AMAZING, INCREDIBLE, PRETTY COOL HUH?.

 

Igjen viser jeg til dette: Link.

 

Er en grunn til at jeg tar keynoten demmes for en vits eller for barne tv.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Raptor' date=' 8. juni 2010 - 18:04' timestamp='1276016645' post='15772592']

De 2 siste tingene som jeg nevnte over kan jeg gjøre når jeg får Android 2.2 på min XPERIA X10, resten av hva jeg nevnte kan jeg gjøre allerede. Og disse tingene er noe jeg kan gjøre uten å måtte løfte en finger for å få det til å funke i Android.

Og når kommer Android 2.2 da? Android 2.1 kommer til X10 i fjerde kvartal. I det tempo så er sikkert iOS 5 tilgjenglig innen Sony Ericsson har fått ut fingern... :D Du er fremdeles avhengig av at Sony Ericsson skal "gidde" og oppdatere telefonen din, noe de ikke har spesielt interesse av å gjøre. Etter Sony Ericsson sin forretningsmodel så vil de helst at du kjøper en ny telefon med Android 2.2.

 

Skal du sammenligne oppdateringene til en telefon som lages av samme produsent som lager OSet må du sammenligne iPhone mot telefoner som Google DEV1 og Google Nexus One. Android 2,2 ble gjort tilgjengelig til alle for snart 3 uker siden. At HTC / Sony Ericsson bruker tid på å oppdatere er ikke hverken Google eller Android-teamet sin feil, snarere tvert om, de ønsker at så mange som mulig skal ha den nyeste versjonen av Android og presser mobilfabrikantene til hyppigere oppdatering.

 

Raptor' date=' 8. juni 2010 - 18:04' timestamp='1276016645' post='15772592']

Med iPhone så er det et helt sirkus for å få det til. Først må du jailbreake telefonen for å få ting i iOS 4 til å funke som er tilgjengelig i OS'et, men som er lukket på grunn av at Apple er maktsyke og sier at det og det får du ikke lov til.

I likhet med iPhone må du også hacke/jailbreake/roote telefonen din før å kunne få lov til å legge inn en ny eller custom versjon av Android. Telefonen din er lukker fordi i følge dine egne ord, Sont Ericsson er så maktsyke og sier at du ikke får lov til å gjøre det.

 

Sony Ericsson bruker tid på å komme med oppdateringene av samme grunn som at man må vente før nye programmer i AppStore blir tilgjengelig: Både SE og Apple vil sjekke at alt fungerer som det skal før det er tilgjengelig. Når oppdateringen eller Appen er testet og godkjent er den åpent tilgjengelig uten noe hacking eller hokus-pokus. Verktøyene for rooting av telefonen er enkle og lett tilgjengelig fra Google fordi det er en åpen platform og det er absolutt noe man kan sette pris på. Er man "mannen i gata" og ikke bryr seg om hacking eller rooting så kan man fint få siste versjon av Android rett på telefonen, uten å gjøre annet enn å trykke på "ok" til oppdateringen. Det gjelder mobiler fra Google, for andre fabrikanter kan det være lengre ventetid / mer komplisert. Men det er ikke hverken Google eller Android-teamet sin feil.

 

Raptor' date=' 8. juni 2010 - 18:04' timestamp='1276016645' post='15772592']

Også må du installere det ene programmet etter det andre for å få tilgang til minnet ditt. Noe som jeg har kunne ha gjort med mobiler i over 6 år nå.

Hva er det du tenker på her? Hva pokker skal en helt vanlig bruker med minnet på telefonen?

Hvis man har et dokument man vil ta med seg hjem eller til en annen PC så er det veldig greit å kunne koble telefonen til PCen, trykke på en tast og så få den opp som en hvilken som helst minnepinne. Har du derimot aldri brukt en minnepinne eller brent en CD og ikke ser poenget med det så forstår jeg at du ikke bryr deg om funksjonen. Veldig mange andre synes derimot det er kjekt. Jeg kan f.eks koble mobilen til USB-kontakten i bilen, få ladet telefonen og samtidig blir alle MP3ene på minnekortet i telefonen tilgjengelig for avspilling i bilen.

 

Raptor' date=' 8. juni 2010 - 18:04' timestamp='1276016645' post='15772592']

Jeg kan si med en gang, med at OS'et er så lukket som det er, så er iOS 4 langt i fra å være noe brukervennlig. Greit programmene og hvordan OS'et er satt opp er brukervennlig, men å komme å si at iOS 4 eller iPhone er brukervennlig utenom det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Det er så mye skrivefeil her at det blir vanskelig å tolke hva du mener.

For folk flest så er iPhone meget brukervennlig, folk flest har ingen interesse av å fikle med komponenter langt nede i OS'et.

 

Her er jeg enig, iPhone er veldig brukervennlig, men det er andre operativsystem også. Min kjære mor har hatt Nokia Serie 40-mobiler i "alle år" men klarte ikke engang å svare min iPhone når den ringte, langt mindre gjøre andre ting med den. Dermed synes hun at en iPhone er svært lite brukervennlig og sin Nokia veldig lett å bruke. Min stefar derimot er mer teknisk interessert og er svært fornøyd med sin nye Desire. Rektor-kollegaer har iPhone så han var egentlig innstilt på å ha en 3GS, men ombestemte seg da han fikk prøve begge i butikken.

 

Venter forøvrig på den dagen man kan få kjøpt en iPhone med kontantkort/youngtalk eller en god Androidmobil til 2 lapper... :) Kan vel vente litt da tror jeg.

 

Sony Ericsson X10 mini er en svært god Android-mobil til ca 2500,- så det er nært ;)

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

etter å ha lest gjennom mange av siden i denne posten og en del andre poster som tar for seg Apple produkter så er det en sak som slår meg :

 

Apple og mange brukere av deres produkter skryter av hvor brukervanlig ting er.

detter person som med stor sannsynlighet har brukt Apple produkter hel livet.

de er vant med hvordan ting funger. ale er ikke det noen argument for at det er mere brukervanlig en arde sine produkter.

 

hvis man har brukt andre sine produkter hel livet og så går over til Apple produkter så er det mange som synes det er e vanskelig i begynnelsen , man må bare vende seg til hvordan man gjør det her .

dette er da heller ikke spesielt bruker vanlig.

 

mange oppfatter også Windows som brukervanlig selv om det per definisjon ikke skal være det.

 

ting er egentlig brukervanlig først når det kan taes i bruk uten opplæring eller tilvenning

 

 

argumentet om at det er bruker vennlig, du må bare venne deg til måten det gjøres på henger ikke sammen

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det jo en tilvenning. For at det ikke skulel være det så måtte man gi telefonene til noen som aldri hadde sett telefoner før ikke sant?

 

At man er vant til en løsning betyr ikke at den er bedre?

 

GJenom utdannelsen min har jeg lært en del om dette. Og vi skiller i hovedsak mellom to forsjkellige gjenstander.

 

Dem som skal brukes EN gang: feks kaffemaskin, NSB bilettautomat, innsjekking på fly

Ting som skal brukes MANGE ganger: telefoner, PC, fjærnkontroll etc

 

Den første kategorien MÅ være EKSTREMT lett å forstå for førstegangsbrukere, og overhode ikke tilpasset gjentagende bruk. OM man bruker slike ting ofte merker man at ting kan gjøres bedre mtp gjentatt bruk.

 

Den andre kategorien legger vi vekt på at det er en viss innlæringsfase, og vi kan bruke løsninger som ikke nødvendigvis er lettere for førstegangsbrukeren, men som for en gjentatt bruker vil være meget god å bruke, når den først er lært.

 

D

Lenke til kommentar

Til det første du sa. Er noe annet å installere et nytt OS enn å måtte jailbreake / hacke iPhonen din for å kunne bruke noen funksjoner du ikke har før du jailbreaker OS'et du har. Og dette fattet ikke du?.

Akkurat det samme. Skal du gjøre ting som krever endringer i OS'et så må du også jailbreake/hacke telefonen. for Android telefoner er også dette kjent som å "roote" telefonen. Ett eksempel på et slikt tilfelle er Nexus One telefonen min. Den har et LED-lys i tillegg til kamera. Hvis jeg ønsket en applikasjon som bruker denne LED'en som en lommelykt så måtte jeg roote/hacke telefonen min. På Nexus One er dette veldig lett, men som du får beskjed om så mister du garantien på telefonen.

 

Til det neste. Neivell, men hva svarten skal folk med 16 eller 32 GB minne på iPhone hvis dem ikke bruker minnet på iPhone til noe anet enn musikk og film?.

Aha! Trodde du snakket om RAM jeg. Du ønsker å bruke iPhone som en ekstern harddisk? Bare å laste ned og installere Air Sharing eller lignende applikasjon, da kan du bruke iPhone som en ekstern trådløs harddisk.

 

Og til det siste du sa. Driter langveis om jeg har noen få skrivefeil her og der, poenget er det jeg sa, som da var: Jeg kan si med en gang, med at OS'et er så lukket som det er, så er iOS 4 langt i fra å være noe brukervennlig. Greit programmene og hvordan OS'et er satt opp er brukervennlig, men å komme å si at iOS 4 eller iPhone er brukervennlig utenom det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Kanskje du burde roe deg ned et par hakk, lese over hva du skriver og tenke deg om to ganger? Jeg gjentar nok en gang hva jeg har sagt. Det er knakende likegyldig for folk flest hvorvidt OS'et på telefonen er lukket eller ikke. Det er kun en meget snever gruppe brukere som har behov eller interesse for å fikle med lav-nivå komponenter i et OS.

 

Og her sier du at for folk flest er iPhone brukervennlig. Brukervennlig til hva?, brukervennlig til å bruke mange apps på en enkel måte?. Jaaah, veldig mye brukervennlighet der må jeg si :roll:.

Er det ikke dette poenget med en smarttelefon? Folk skal kunne laste ned og installere forskjellige programmer og bruke de på en enkel måte?

 

Jeg har nå sett hele Apple Keynoten fra i går. Det er noen kule ting der, men Apple står fortsatt å manipulerer hele publikummet og resten av verden med at tingene dem har funnet på og har er det beste i verden. Jesus, er det mulig å være så mye selvdigger som Apple?.

Har du sett på Google sine keynote hvor de annonserer Android 2.2? Vet du hva markedsføring handler om?

 

For meg ser det ut som om at Apple kommer i fra 80 tallet med en tidsmaskin til i dag, og som da aldri har sett noe som video calling og multitasking osv osv, og går helt WOOOOOOOOOOOOW, AMAZING, INCREDIBLE, PRETTY COOL HUH?.

Tror ikke du helt vet hva som fantes av mobiltelefoner på 80-tallet jeg. Som sagt før så har multitasking vært tilgjenglig på iPhone helt siden 2007, bare ikke for 3. parts programmer. Videotelefon har heller aldri slått an, kanskje Apple faktisk klarer å få det til å slå an, på samme måte som Apple klarte å få web-surfing til å slå an.

 

Er en grunn til at jeg tar keynoten demmes for en vits eller for barne tv.

Litt på samme måte som dine poster og argumentasjons teknikk mener du? :)

Lenke til kommentar

 

Fatter ikke hvordan de klarer å fremstille seg som "oppfinner" av så mange "gamle" funksjoner...

Det virker som alt er så revolusjonerende og nytt, mens det meste har vært på markedet i mange år..

Som f.eks videosamtaler. Men de har helt klart satt det sammen på en flott måte og kan kanskje gjøre det mer tilgjengelig og lett i bruk, det skal de ha!!

Lurer på hvordan de hadde markedsført hjulet? iWheel, ENDA rundere??

Klart der er revolusjonerende om de får folk til å bruke funksjonene. ER ingen som har klart å lage en fullverdig løsning for mobilt videochat.

Ja, men dette fungerer jo ikke via 3g som dagens løsninger, kan den bare brukes mot andre iPhones? Eller var dette en ny åpen platform som andre kan bruke?

Uansett blir det en del begrensninger, eller de får solgt dobbelt så mange enheter for at folk skal kunne bruke det, snedig...

Lenke til kommentar

Jeg jobber i en butikk som selger blandt annet mobiltelefoner. Vi selger 10 iPhone pr. 1 Android. Etter at iPhone 4 ble lansert i går har vi blitt nedringt hele dagen av kunder som lurer på når den kommer. Kan ikke si at det samme gjelder Spica, Desire, Galaxy S, osv..

 

Jeg mener det er 3 grunner til dette:

1) Markedsføringen og hvordan media sluker dette. Vg og Dagbladet hadde dette på framsiden som topp news i går.

2) Vi mennesker er flokkdyr, vi skal gjøre det samme som andre, og følge moten.

3) Som du sa tidligere i innlegget ditt, iPhone er god nok for Ola Nordmann. Apple er lure og bruker uttrykket "less is more" for alt det er hvert.

 

-------------------

 

Det blir mye krangling på diskusjon, itavisen og i alle verdens forum, men det ikke alle ser er at mobilene har da ulikt bruksområde osv, det blir litt som å si at BMW eller Audi er best, hvorfor kjøper ikke alle det? Nei fordi det er smak og behag!!!, og ikke minst hva du får for pengene.

 

iPhone passer perfekt for dama mi feks, som liker å ha ting enkelt. For min del så hater jeg å være låst til feks iTunes osv, så har skaffet meg en Desire og er fornøgd med det. iPhone4 er spennende mobil, men overdrevent markedsføring fra Apple og media.

 

Gode poenger. I den sammenheng husker jeg at de er gjennomført en del forskning på effekten markedsføring og effekten av merkevare. Dessverre har jeg ikke tid til å lete fram selve rapportene, men det som ble testet var folks valg av nær identiske produkter relatert til effekt av markedsføring/merkevare. Forskningen er gjort med flere typer produkter - blant annet bærbare PC-er og noen andre elektronikkprodukter. Det spesielle her var at alle produktene hadde pris null i valgsituasjonen. Konsekvent ble produkter med de mest kjente merkenavna valg. Men det virkelig forunderlige var at når de som valgte merkevarer ble tilbudt penger for å velge noe annet så ville det store flertall (tror det var ca 80 %) fremdeles ha merkevaren.

 

Forskningen ble gjort for å finne ut noe om effekten av merkevare/markedsføring. Så faktisk kunne Apple solgt en iPhone som i realiteten var langt dårligere enn konkurrentenes til høyere pris med like stor suksess. Så sterk viste effekten av merkevare seg å være. Mye av Nokia sin suksess bygger på akkurat det samme.

Lenke til kommentar

 

Forskningen ble gjort for å finne ut noe om effekten av merkevare/markedsføring. Så faktisk kunne Apple solgt en iPhone som i realiteten var langt dårligere enn konkurrentenes til høyere pris med like stor suksess. Så sterk viste effekten av merkevare seg å være. Mye av Nokia sin suksess bygger på akkurat det samme.

 

Høres ikke det merkelig kjent ut?

Lenke til kommentar

Her er det veldig mange som ikke ser skogen for bare trær.

 

Det er ikke de enkelte delene som utgjør suksessen til iPhone, det er helheten. Hvis man skal trekke fram en del så er den viktigste enkeltdelen er den som mange her fnyser av - appstore. Appstore var virkelig en revolusjon og en genial forretningside.

Lenke til kommentar

Tragisk at iPhone fortsatt har så elendig utnyttelse av størrelsen. Hva hjelper det med at skjermer har en übahpowz0rz ultrasuperduperHD-skjerm når de ikke klarer å fjerne den feite ramma rundt?

Du mener det området i topp og bunn som uansett er dekket av tommlene når du holder den i landscape?

 

Ahh! Du tenker siden jeg har så veldig mye problemer med å holde min HD2 uten at alt går sheis? :)

Lenke til kommentar

Bolson: den undersøkelsen du referer til var den hel nøytral egentlig ?

for en uvitende så kan de høres ut som de ikke har klart å dempe må-ha-det-fordi-det-er-et-kjent-merke effekten.

 

blir jo noe av det samme når en kunstner setter et strek rett over et læret.

han kan selge "bildet" til nesten hva det skal være

i tillegg så vil nok noen kjøpe både malerkosten og den malingen som er igjen.

 

folk er merkelige slik set

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 8. juni 2010 - 21:26' timestamp='1276025165' post='15773507']

Til det første du sa. Er noe annet å installere et nytt OS enn å måtte jailbreake / hacke iPhonen din for å kunne bruke noen funksjoner du ikke har før du jailbreaker OS'et du har. Og dette fattet ikke du?.

Akkurat det samme. Skal du gjøre ting som krever endringer i OS'et så må du også jailbreake/hacke telefonen. for Android telefoner er også dette kjent som å "roote" telefonen. Ett eksempel på et slikt tilfelle er Nexus One telefonen min. Den har et LED-lys i tillegg til kamera. Hvis jeg ønsket en applikasjon som bruker denne LED'en som en lommelykt så måtte jeg roote/hacke telefonen min. På Nexus One er dette veldig lett, men som du får beskjed om så mister du garantien på telefonen.

 

Til det neste. Neivell, men hva svarten skal folk med 16 eller 32 GB minne på iPhone hvis dem ikke bruker minnet på iPhone til noe anet enn musikk og film?.

Aha! Trodde du snakket om RAM jeg. Du ønsker å bruke iPhone som en ekstern harddisk? Bare å laste ned og installere Air Sharing eller lignende applikasjon, da kan du bruke iPhone som en ekstern trådløs harddisk.

 

Og til det siste du sa. Driter langveis om jeg har noen få skrivefeil her og der, poenget er det jeg sa, som da var: Jeg kan si med en gang, med at OS'et er så lukket som det er, så er iOS 4 langt i fra å være noe brukervennlig. Greit programmene og hvordan OS'et er satt opp er brukervennlig, men å komme å si at iOS 4 eller iPhone er brukervennlig utenom det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Kanskje du burde roe deg ned et par hakk, lese over hva du skriver og tenke deg om to ganger? Jeg gjentar nok en gang hva jeg har sagt. Det er knakende likegyldig for folk flest hvorvidt OS'et på telefonen er lukket eller ikke. Det er kun en meget snever gruppe brukere som har behov eller interesse for å fikle med lav-nivå komponenter i et OS.

 

Og her sier du at for folk flest er iPhone brukervennlig. Brukervennlig til hva?, brukervennlig til å bruke mange apps på en enkel måte?. Jaaah, veldig mye brukervennlighet der må jeg si :roll:.

Er det ikke dette poenget med en smarttelefon? Folk skal kunne laste ned og installere forskjellige programmer og bruke de på en enkel måte?

 

Jeg har nå sett hele Apple Keynoten fra i går. Det er noen kule ting der, men Apple står fortsatt å manipulerer hele publikummet og resten av verden med at tingene dem har funnet på og har er det beste i verden. Jesus, er det mulig å være så mye selvdigger som Apple?.

Har du sett på Google sine keynote hvor de annonserer Android 2.2? Vet du hva markedsføring handler om?

 

For meg ser det ut som om at Apple kommer i fra 80 tallet med en tidsmaskin til i dag, og som da aldri har sett noe som video calling og multitasking osv osv, og går helt WOOOOOOOOOOOOW, AMAZING, INCREDIBLE, PRETTY COOL HUH?.

Tror ikke du helt vet hva som fantes av mobiltelefoner på 80-tallet jeg. Som sagt før så har multitasking vært tilgjenglig på iPhone helt siden 2007, bare ikke for 3. parts programmer. Videotelefon har heller aldri slått an, kanskje Apple faktisk klarer å få det til å slå an, på samme måte som Apple klarte å få web-surfing til å slå an.

 

Er en grunn til at jeg tar keynoten demmes for en vits eller for barne tv.

Litt på samme måte som dine poster og argumentasjons teknikk mener du? :)

1. Nei er ikke det samme. Igjen, å installere et nytt OS er ikke det samme som å jailbreake et iPhone OS for å kunne få tilgang til alle funksjonene den har. Om jeg installerer et nytt Android OS på min XPERIA X10, så har jeg ALLE funksjoner fra første stund. Det har du ikke med iPhone før du har jailbreaket.

 

Du trenger ingen hacks på Android mobiler uansett hva du måtte ha som unnskyldning. Fordi Android er 100% åpent og har ALLE funksjoner fra du slår telefonen på for første gang. Kan du dette med iPhone uten å jailbreake den?. Ehhhhhh nope.

 

Og du sier at du måtte roote en Nexux One for å kunne bruke LED lampa på mobilen som en lommelykt?. HAHAHAHAHAHAHAH, viser jo hvor mye peiling du har på mobiler. Tok meg 1 sek å finne et gratis program som heter 'LED Light' på Android Market. Og hva gjør dette programmet?, jo det aktiverer LED lampa på mobilen min uten å måtte gå innom noen instillinger. Jeg har dette ikonet ute på min hoved skjerm, og tar meg et klikk å aktivere LED lampa.

 

2. Og her går det over det same shit all over again. Er bare å installere det ene og det andre for å få ting til å virke. Hvorfor er det så vanskelig å få en så simpel ting som å få tilgang til ditt eget minne på mobilen din så vanskelig og må også installere et dritt program her og der hele tiden og på hver datamaskin du vil ha filer i fra?. Svar meg på hvorfor det skal være så vanskelig?.

 

3. HAHAHAHA, du fortsetter å imponere stort på at du ikke har snøring på mobil telefoner i dag. En smart phone er ikke bare apps. Herregud så manipulerte det går ann å bli av Steve Jobs.

 

En smart phone i dag er en mobil som kan gjøre alt det OS'et har å tillby out of the box, og den skal kunne gjøre ting på en enkel og lett måte, som f.eks å få tilgang til sitt eget minne med 1-2 klikk på telefonen din. En smart phone er en telefon som har alt av funksjoner du kan tenke deg. Og i dette tilfellet så kan vi ikke kalle iPhone for en smart phone før den er jailbreaket. Siden mange funksjoner ikke funker før den er jailbreaket.

 

Og les dette her. Kaller du fortsatt iPhone for en smart phone :roll:?.

 

4. Roe meg ned?, lol jeg tror det er du som må roe deg et hakk ned. For sånn som du beskriver dem som bruker iPhones, så høres det ut at iPhone er ment for dumme folk som ikke har peiling på hva hva en smart telefon er i dag. Du beskriver dem i samme gruppe for dem som så vidt skjønner hvordan man skal slå på en TV i dag.

 

5. Keynotene til Apple er fortsatt kvalmanes og løgn. For det første så skryter dem produktene sine opp i skyene og skryter på seg at Apple er de første som har funnet på det dem kommer med og at det er såååååååååååååå revolusjoneranes osv osv. Igjen, les dette.

 

Og hvem i huleste tar noe som dette seriøst?:

 

 

 

http://www.youtube.c...h?v=V2CnlAN6Z0Q

 

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Har en iPhone 3G nå og elsker den rett og slett...

Men har også bestilt en HTC Desire og den er allerede på vei.. Det som gjenstår å finne ut av nå er: skal eg bare drite i HTC og heller vente på iPhone 4??? Hva ville dere andre gjort?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...