Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Det var egentlig ment som et svar til haugs227. Klart man kan få bestått av å lese kun i eksamensperioden, men det bør være en nødløsning, ikke noe man gjør med alle fag hvert semester. Da ender man fort opp med et karakterkort fylt opp med E-er og D-er.

 

Om du har C i snitt har du jo ikke noe å være flau over. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var egentlig ment som et svar til haugs227. Klart man kan få bestått av å lese kun i eksamensperioden, men det bør være en nødløsning, ikke noe man gjør med alle fag hvert semester. Da ender man fort opp med et karakterkort fylt opp med E-er og D-er.

 

Om du har C i snitt har du jo ikke noe å være flau over. :)

 

 

Hehe! Sant, så sant! :)

 

Godt å høre! :D Jeg vil være veldig fornøyd hvis jeg i første omgang klarer å holde C i snitt ut studietiden min ved BI. :)

 

Nå gjelder det å lese meg opp til å få nok tilstrekkelig med kunnskap innen organisasjonsatferd & ledelse og makroøkonomi! Blir spennende dette. :- )

Lenke til kommentar

Det var egentlig ment som et svar til haugs227. Klart man kan få bestått av å lese kun i eksamensperioden, men det bør være en nødløsning, ikke noe man gjør med alle fag hvert semester. Da ender man fort opp med et karakterkort fylt opp med E-er og D-er.

 

Om du har C i snitt har du jo ikke noe å være flau over. :)

 

Var det jeg mente ja :)

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått tips fra forelesere e.l. om hva man burde øve ekstra på i organisasjon og ledelse?

Hmm... Mener du organisasjonsatferd og ledelse?

 

Ja. Jeg kaller det bare ork og lidelse.

 

Klarer ikke helt å se lyset i tunnellen i dette faget. Noen som har fått tips av foreleserene sine. Hørte at i sist halvår hadde en foreleser hinten til hva som kunne komme på Bedriften. Lurer på om noen har hatt snille forelesere igjen.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg kaller det bare ork og lidelse.

 

Klarer ikke helt å se lyset i tunnellen i dette faget. Noen som har fått tips av foreleserene sine. Hørte at i sist halvår hadde en foreleser hinten til hva som kunne komme på Bedriften. Lurer på om noen har hatt snille forelesere igjen.

Som oftest vet ikke foreleseren hva som kommer til eksamen før du gjør det.
Lenke til kommentar

 

 

Noen som har fått tips fra forelesere e.l. om hva man burde øve ekstra på i organisasjon og ledelse?

Hmm... Mener du organisasjonsatferd og ledelse?

 

Ja. Jeg kaller det bare ork og lidelse.

 

Klarer ikke helt å se lyset i tunnellen i dette faget. Noen som har fått tips av foreleserene sine. Hørte at i sist halvår hadde en foreleser hinten til hva som kunne komme på Bedriften. Lurer på om noen har hatt snille forelesere igjen.

 

Ikke jeg heller. Jeg satser på å lære meg de kapittlene som ikke har vert tidligere, en av oppgavene må vell være ny! + et par til. Så satser jeg på at jeg gjør det såpass bra at jeg ikke stryker selv om jeg stryker på ene oppgaven. Om jeg er veldig heldig får vi to helt nye oppgaver på eksamen, da kan jeg gjøre det bra .. er jeg veldig uheldig får vi to som har vert tidligere! Da må jeg konte.

Lenke til kommentar

Noen som har fått tips fra forelesere e.l. om hva man burde øve ekstra på i organisasjon og ledelse?

 

Selvfølgelig er det random hva som blir valgt, alt annet ville vært juks.

 

Du vet jo hvilke oppgaver dere kommer til å få.. Org var vel den letteste eksamen jeg hadde. Leser du oppsummering til hvert kapittel er det nok til å bestå hvertfall, tar deg vel 3-4 timer? Skal mye til å stryke på org!

Lenke til kommentar

 

Noen som har fått tips fra forelesere e.l. om hva man burde øve ekstra på i organisasjon og ledelse?

 

Selvfølgelig er det random hva som blir valgt, alt annet ville vært juks.

 

Du vet jo hvilke oppgaver dere kommer til å få.. Org var vel den letteste eksamen jeg hadde. Leser du oppsummering til hvert kapittel er det nok til å bestå hvertfall, tar deg vel 3-4 timer? Skal mye til å stryke på org!

 

Har A i snitt, så jeg satser nok på litt mer enn å bare å stå.

Men må muligens det i dette faget dessverre.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har fått tips fra forelesere e.l. om hva man burde øve ekstra på i organisasjon og ledelse?

 

Selvfølgelig er det random hva som blir valgt, alt annet ville vært juks.

 

Du vet jo hvilke oppgaver dere kommer til å få.. Org var vel den letteste eksamen jeg hadde. Leser du oppsummering til hvert kapittel er det nok til å bestå hvertfall, tar deg vel 3-4 timer? Skal mye til å stryke på org!

 

Har A i snitt, så jeg satser nok på litt mer enn å bare å stå.

Men må muligens det i dette faget dessverre.

 

Alle oppgaver mulige å få, men man kan jo syntes til hvilke som kanskje er mer relevante, hvis man ser på årene før. Men som sagt er det ingen "rekkefølge" de trekker oppgavene i , så hvis man velger ut noe, gambler man på oppgavene. Men har en ikke jobbet gjevnt med dette faget, er det mye å få inn på kort tid(ihvertfall om man startet sent). Selv så satser jeg på å kunne noen oppgaver bedre enn andre. Om ikke annet må jeg ta den opp om jeg skulle bomme helt.

Lenke til kommentar

Hvor er egentlig D1 i Nydalen? Den delen som er åpen i dag og i morgen?:) Er det leseplasser der?

D blokka er ved den andre inngangen til BI på motsatt side av hovedinngangen. Ta til høyre etter du har passert Akademika så er inngangen ved enden av bygget. Den åpner kl 07.30 og var ganske full idag klokken 10.00.

 

Må nok belage deg på å være her tidligere imorgen, typ senest 0900.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...