Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Når det gjelder fordypning, ser det "bedre" ut på papiret med en fordypning istedenfor to valgfag?

Er det dumt å velge to valgfag hvis man ikke synes fordypningene er så interessante?

Det er dumt å velge noe du absolutt ikke syntes er interessant.

Fordypning ser bedre ut, men det er ikke en grunn alene for å velge fordypning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er arbeidsmengden på Økonomi og administrasjon? Hvor mange eksamner per semerster og hvor mange timer forelesninger er det i uken?

 

Arbeidsmengden er moderat avhengig av hvor strukturert du legger opp studieløpet, hvor mye tid du trenger med stoffet før det sitter samt om du er avhengig av en deltidsjobb.

 

4 eksamener per semester. Antall forelesninger per uke varierer men man har som oftest 3-4 timer hver dag samt en ukedag fri avhengig av hvilke forelesere du får. Du kan jo selvfølgelig følge en annen foreleser som har forelesninger en annen dag om dette passer bedre. Dette sjekker du på timeplanen ved hovedinngangen eller @BI.

Endret av Ned
Lenke til kommentar

 

Hvordan er arbeidsmengden på Økonomi og administrasjon? Hvor mange eksamner per semerster og hvor mange timer forelesninger er det i uken?

 

Arbeidsmengden er moderat avhengig av hvor strukturert du legger opp studieløpet, hvor mye tid du trenger med stoffet før det sitter samt om du er avhengig av en deltidsjobb.

 

4 eksamener per semester. Antall forelesninger per uke varierer men man har som oftest 3-4 timer hver dag samt en ukedag fri avhengig av hvilke forelesere du får. Du kan jo selvfølgelig følge en annen foreleser som har forelesninger en annen dag om dette passer bedre. Dette sjekker du på timeplanen ved hovedinngangen eller @BI.

 

Takk for svar, går du 1 året? Kunne du sendt meg timeplanen er litt interissert i å se hvordan dagene er lagt opp.

Lenke til kommentar

 

Er det noen som har fått sensuren for "statistikk for økonomer"?

Jeg har ikke fått den og vet om flere som ikke har :S hva skjeer? kjedelig å måtte vente :(

 

Samme her. Skikkelig dårlig altså.. Håper de holder fristen denne gang, det gjorde de ikke til jul.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen som har fått sensuren for "statistikk for økonomer"?

Jeg har ikke fått den og vet om flere som ikke har :S hva skjeer? kjedelig å måtte vente :(

 

Samme her. Skikkelig dårlig altså.. Håper de holder fristen denne gang, det gjorde de ikke til jul.

 

 

Har du opplevd dette flere ganger? Og hvor lang tid tok det da? For fristen var jo i dag :( rart om noen har fått karakteren og andre ikke?

Lenke til kommentar

 

 

 

Er det noen som har fått sensuren for "statistikk for økonomer"?

Jeg har ikke fått den og vet om flere som ikke har :S hva skjeer? kjedelig å måtte vente :(

 

Samme her. Skikkelig dårlig altså.. Håper de holder fristen denne gang, det gjorde de ikke til jul.

 

 

Har du opplevd dette flere ganger? Og hvor lang tid tok det da? For fristen var jo i dag :( rart om noen har fått karakteren og andre ikke?

 

 

Offentliggjøringsfrist: 24.06.14. Sensuren er dessverre forsinket

Ja, fikk det dagen etter i et fag i fjor, husker ikke hvilket.

Kanskje det har noe med hvilken skole man går på? Eller om det er elever som det er vanskelig å sette karakterer på som er igjen.. ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det noen som har fått sensuren for "statistikk for økonomer"?

Jeg har ikke fått den og vet om flere som ikke har :S hva skjeer? kjedelig å måtte vente :(

 

Samme her. Skikkelig dårlig altså.. Håper de holder fristen denne gang, det gjorde de ikke til jul.

 

 

Har du opplevd dette flere ganger? Og hvor lang tid tok det da? For fristen var jo i dag :( rart om noen har fått karakteren og andre ikke?

 

 

Offentliggjøringsfrist: 24.06.14. Sensuren er dessverre forsinket

Ja, fikk det dagen etter i et fag i fjor, husker ikke hvilket.

Kanskje det har noe med hvilken skole man går på? Eller om det er elever som det er vanskelig å sette karakterer på som er igjen.. ikke vet jeg.

 

Tipper det har med hvilken by man går i. Går selv i Tr.heim og alle jeg har pratet med har fått karakteren i statistikk for økonomer.

Lenke til kommentar

Da har det nok med hvilken by man går i ja… Uansett veldig kjedelig når man i utgangspunktet har fått fastsatt en dato og de har hatt god tid på seg. Er jo mange å gå igjennom, men fristen skal jo være oppnåelig. Jaja… vi får vente i spenning :p

Endret av elimt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Resultatene kommer når de kommer - man har jo uansett en god pekepinn på hvordan det har gått når man har gått gjennom i etterkant ;)

 

Det er helt sant. Men man kan jo aldri vite sikkert, så det er uansett spennende… Kjedelig å vente når man allerede har ventet lenge nok når sensuren har en dato ;) men selvsagt, den kommer når den kommer og ikke annet å gjøre enn å vente ;)

Lenke til kommentar

 

Resultatene kommer når de kommer - man har jo uansett en god pekepinn på hvordan det har gått når man har gått gjennom i etterkant ;)

 

Det er helt sant. Men man kan jo aldri vite sikkert, så det er uansett spennende… Kjedelig å vente når man allerede har ventet lenge nok når sensuren har en dato ;) men selvsagt, den kommer når den kommer og ikke annet å gjøre enn å vente ;)

 

 

Absolutt! Ganske dårlig når de går over tiden, men hva skal en gjøre :p

Lenke til kommentar

Noen som kunne delt timeplanen sin for økonmi og administrasjon? Helst år 1.

 

Det er ikke så veldig lett å dele, vi får timeplan elektronisk uke for uke. Man har ofte fri 1-3 dager i uken. Hvert fag har vel i snitt ca 40 forelesningstimer tror jeg og man har 4 fag i halvåret så du kan se for deg sånn ca hvordan det er delt opp.

For meg er noen fag lagt opp med 3 timer neste hver onsdag, mens andre fag har 6 timer annenhver fredag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...