knipsolini Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Var det mulig å klage på karakterer på nett, eller må man fortsatt gå til stundtservice? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Var det mulig å klage på karakterer på nett, eller må man fortsatt gå til stundtservice? Du kan kun gjøre det på nett sist jeg sjekket https://at.bi.no/Me/Pages/JustificationOfGrades.aspx Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Herlig, takk. Av nysgjerrighet, hvor trykket du deg frem fra hovedsiden? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Herlig, takk. Av nysgjerrighet, hvor trykket du deg frem fra hovedsiden? Studieinformasjon - Eksamen - Karakterbegrunnelse - Skjema-etellerannet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Noen som kunne delt timeplanen sin for økonmi og administrasjon? Helst år 1. Første semester: Bedriften: 3 timer forelesning per uke. Forretningsjus: 3 timer forelesning per uke Finans 1: 2 X 3 timer forelesning per uke Markedsføringsledelse: 3 timer forelesning per uke Matematikk: Husker ikke hvor mye. Var der aldri. 2-3 timer per uke mener jeg på. Dette er mer som en repetisjon av enkel VGS matte. Flervalgseksamen til jul som teller 20% av karakteren til sommeren. Andre semester: Finans: 3 timer forelesning per uke Organisasjon og ledelse: 3 timer forelesning per uke Matematikk: 3 timer forelesning per uke Statistikk: 3 timer forelesning per uke Arbeidsmengde er avhengig av deg som person (hvor enkelt og rask du lærer) og hvilke ambisjoner du har, men jeg vil si at det er meget overkommelig. Har vel jobbet på det jevne 30-40 timer per uke og noe mer i perioder, særlig før eksamen. Har A i snitt. Min fordel er at jeg kunne matematikk før jeg begynte. Mange sliter med den. Opplevde første semester som mer krevende. Der gikk jeg i alle forelesninger, som var spredt utover mandag til fredag på kjipe tider. Andre semester hadde vi hele fredag fri. Jeg var uansett i bare 4-5 forelesninger på hele andre semester av ulike grunner. I all enkelhet følte jeg ikke noe særlig meravkastning av å gå på forelesning. Det var vel kun en foreleser jeg synes var verdt å høre, men sluttet å gå der også. Endret 26. juni 2014 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Takk for svar Elijah, hørtes greit ut. Har ikke ambisjoner om A i snitt, men vil prøve å ta opp 2-3 vgs fag i semesteret i tilegg. Tror det kan bli tungt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Takk for svar Elijah, hørtes greit ut. Har ikke ambisjoner om A i snitt, men vil prøve å ta opp 2-3 vgs fag i semesteret i tilegg. Tror det kan bli tungt.Hvorfor skal du det? Etter høyskole har det nesten ingenting å si lenger. Du bør gjøre det første året hvertfall, øk.adm. blir generelt vanskeligere og vanskeligere og krever meg og mer jobb utover. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Etter økonomi og administrasjon skal jeg ta rettsvitenskap, men må ta opp noen fag. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Vet noen når eksamensdatoene for høsten legges ut? Og evt når timeplanen blir publisert? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2014 Vet noen når eksamensdatoene for høsten legges ut? Og evt når timeplanen blir publisert?www.bi.no Søk på aktivititetsplan stavanger(eller din by). Da får du opp den generelle timeplanen for alle fag og kan finne frem dine egne. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Hvilke valgkurs er lønnsomme å velge? Hvilke er populære? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Etter økonomi og administrasjon skal jeg ta rettsvitenskap, men må ta opp noen fag. Er ikke det bedre å studere noe på universitetet? Om jeg forstår deg rett at du kun skal gå ØK/ADM mens du egentlig gjør noe annet. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2014 Skal gå økonomi og administrasjon mens jeg samler alderspoeng og tar opp noen fag sånn at jeg kommer inn på Jus. Greit med kompetanse fra begge områder. Lite lyst til å ta opp fag å jobbe på kiwi. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Skal gå økonomi og administrasjon mens jeg samler alderspoeng og tar opp noen fag sånn at jeg kommer inn på Jus. Greit med kompetanse fra begge områder. Lite lyst til å ta opp fag å jobbe på kiwi.Hvis du vil bli direktør i en bedrift så er det et bra valg det. Hadde en lærer i markedsføring som alltid sa til oss at hvis vi ville nå langt så måtte vi bli siviløkonomer med 1-2 år jus i tillegg. Han var dog fra en litt eldre garde som gikk rett inn i ledelse av en fabrikk med over 100 ansatte rett etter skolebenken. Hvilke valgkurs er lønnsomme å velge? Hvilke er populære?Høres kanskje klisjé ut, men det er lurt å velge de du finner mest interessante. Hvis du finner alle like interessante så er det nok tallfag som er mest etterspurt for økonomer. Det eneste som er mer etterspurt enn det er folk som er gode og liker det de har studert uavhengig av hva det er. Endret 1. juli 2014 av Nimrad Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Vet noen når eksamensdatoene for høsten legges ut? Og evt når timeplanen blir publisert?www.bi.noSøk på aktivititetsplan stavanger(eller din by). Da får du opp den generelle timeplanen for alle fag og kan finne frem dine egne. Takk Lenke til kommentar
Ned Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Hei! Redd for å spørre om igjen, men fuck it. Er det noen som har hatt Økonomi og Virksomhetstyring eller Anvendt Makroøkonomi? Har hatt store interesse for alle fagene knyttet til disse to som gjør meg særs usikker på hva jeg skal velge. Setter pris på all informasjon jeg kan få - arbeidsmengde, interessant pensum, gjennomføring av forelesninger etc. //Ned Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Når får man svar fra BI? Lastet opp vitnemålet mitt forrige uke. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Hvordan er det å bo i BSN-leilighetene? Mye festing? Bråk? Hvem er typiske studenter som bor der? Noe man burde passe på når man bor der? Lenke til kommentar
haugs227 Skrevet 11. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2014 Noen som har peiling på om man har adgang til grupperom/lesesal på BI Bergen nå i sommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå