Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Er det flere her som ser en sammenheng mellom redstone-pulsar-kretser, 1.6 og lag?

Med redstone-pulsar-kretser tenker jeg på store redstonekretser som skrus av og på et par ganger i sekundet. Tror kanskje det ble mye værre etter 1.6..

 

(Driver og lager en enkel 10x10 piksel TV :p )

 

Har det samme i 1.5. Har en stor krets som går til en cobblestone factory, med piston mod'en, og det lagger så jævlig når den er på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var morro med BlueXephos og Honeydew de første 20 episodene av shadow of israphel , men de cheater jo konstant !de har jo ikke klart et eneste map uten å bruke give command eller teleporte , det blir utrolig kjedelig i lengden. Stemmeskuespill og påtvunget naivitet er ikke lenger like morsomt , synd for det var veldig morro og følge med en periode.

 

Jeg savner forøvrig Seananners sin Lets Play Minecraft serie, han cheatet aldri og og hadde endel morsomme episoder , synd det stoppet på 20 episoder + 2 extras

Lenke til kommentar
Stemmeskuespill og påtvunget naivitet er ikke lenger like morsomt

 

Da er Yogscast i utgangspunktet overhodet ikke noe for deg i det hele tatt. Alt de har laget er kun det; De som bare kødder rundt og vitser seg. Hver eneste videoserie og hvert eneste podcast er kun det. Problemet ligger i at du ikke er i målgruppen. Det blir som å si at en standup-komiker er dårlig fordi han bare står der og forteller vitser.

Lenke til kommentar

Jeg sa jo jeg likte det i starten , men nå er det ikke LIKE morsomt som det var. kansje de klarer å ta seg opp, cheate litt mindre og drite i give commands hver gang de mangler noe vitalt for å komme seg videre.

 

Jeg syns meningen med Adventure og Survival Maps blir borte når man skal cheate seg gjennom hele sulamitten hver eneste episode. Kan vel skimte litt ærlighet før de startet med shadow of israphel , men det er ikke mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja uff jeg hater når de cheater seg til ting. Jeg har mye mer lyst til å se på en flere timers lang video der de hugger ned trær til workbench og tre-pick, og så begynner å grave etter kull som de kan lage fakler med slik at de kan mine i et par timer til helt til de finner nok mineraler til to sett med våpen og rustning og verktøy.

 

ELLER, på den andre siden, så kan du la være å whine over at de prøver å gjøre videoene morsommere, og med tanke på at de på tre dager har fått 13 000 nye subscribere tror jeg de aller fleste er enige i at videoene ikke blir mindre morsomme fordi de bruker kommandoer.

 

Seriøst, du må være den mest hårsåre personen noen sinne. Jeg skjønner ikke at du gidder å se på youtube-videoer når du aldri kommer til å finne noen som gjør alt nøyaktig slik du ville gjort det med akkurat den type humor og originalitet som passer deg og dine behov perfekt.

 

I konklusjon: Det er ikke dårligere, du bare klager for mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan vel sjekke ut Coe's quest, fyr som har rundt 160 halvtimelange videoar med keisam snakking.

 

Det er litt irriterende å se på hanes videoer, han er så sinnssykt treg wallbash.gif, og snakke også sånn confused.gif , litt artig da men jeg tror jeg sovna engang da jeg så videoen hanes.

Lenke til kommentar

Ja uff jeg hater når de cheater seg til ting. Jeg har mye mer lyst til å se på en flere timers lang video der de hugger ned trær til workbench og tre-pick, og så begynner å grave etter kull som de kan lage fakler med slik at de kan mine i et par timer til helt til de finner nok mineraler til to sett med våpen og rustning og verktøy.

 

ELLER, på den andre siden, så kan du la være å whine over at de prøver å gjøre videoene morsommere, og med tanke på at de på tre dager har fått 13 000 nye subscribere tror jeg de aller fleste er enige i at videoene ikke blir mindre morsomme fordi de bruker kommandoer.

 

Seriøst, du må være den mest hårsåre personen noen sinne. Jeg skjønner ikke at du gidder å se på youtube-videoer når du aldri kommer til å finne noen som gjør alt nøyaktig slik du ville gjort det med akkurat den type humor og originalitet som passer deg og dine behov perfekt.

 

I konklusjon: Det er ikke dårligere, du bare klager for mye.

 

Vist du mener det tar flere timer å hugge ned noen trær og crafte en workbench og så lete seg fram til noen kullbiter så tror jeg du bør revurdere tidsoppfattningen din

 

Det er jo ikke jeg som framstår som hårsår i denne diskusjonen Pokey , du forsvarer de to guttungene som om de var dine egne barn.

 

Å kalle meg hårsår fordi jeg ikke liker at de cheater må være det dummeste jeg har hørt. Ta deg sammen og innse at ikke alle liker det på din måte heller

 

Se på deg selv , du klager og whiner like mye , men da mer rettet mot meg.

 

Om du ikke tåler kritikk rettet mot et youtube fenomen så bør du vurdere å skaffe deg psykolog

 

:)

Lenke til kommentar

De må da få spille som de selv vil?

 

Jeg gikk lei av å samle ressurser for lenge siden og spiller nå mer for å se hva slags bygninger og former jeg kan lage. Da er det for min del likegyldig hvor ressursene kommer fra. Jeg hogger til og med kull ut fra huleveggene mine - ikke for å samle kullet - men for å tette hullet med stein så veggen blir fin.

 

Er jeg en guttunge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...