Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Nå kan du jo lese hva jeg skriver istedet for å ta det ut av sammenhengen Lakus. Men om du heter Blue Xephos Og Honeydew så beklager jeg.

 

Jeg respekterer at folk vil cheate og heller konse på å bygge ting , men jeg har min fulle rett til å protestere mot det også. Det var god underholdning å følge med på yogscast en stund ( som jeg sikkert har sagt 3 ganger nå , uten at folk har fått det med seg ) Men i lengden blir det ikke nok spenning ( for min del ) til at jeg vil følge med mer.

 

Jeg må kunne si dette uten at folk starter å fantasere om hvordan jeg er som person ;)

 

Uansett, dette er bare en bagatell som blir blåst opp av fanatiske tilhengere ( noen av dere framstår hvertfall som det )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg tar ingenting ut av sammenheng. Jeg driter i din diskusjon her i tråden. Kunne ikke brydd meg mindre om den. Men når du kritiserer dem for å "jukse" i sine egne videoer synes jeg det er litt sært. Du sier selv at det ikke blir nok spenning i lengden, og det blir det iallefall ikke noe mer av om de ikke skal "jukse".

 

Ja, jeg er enig i at du har all rett til å si hva du vil om dem. Jeg synes også det er teit å kritisere andre for sin spillestil når det ikke påvirker deg på noen som helst måte. Det har ikke vært deg jeg har kommentert, men meningen din. Nå derimot, skal jeg kommentere deg: Du skal ikke være for kjapp på avtrekkeren når det kommer til å si at andre fantaserer om deg som person. Du kaller alle andre fanatikere og ber enkelte dra til psykolog fordi de ikke er enige med deg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du skal blande deg inn i diskusjonen jeg hadde med Pokey , og jo du tar det helt ut av sammenheng.

 

Jeg kalte guttaboys i Yogscast for guttunger, mener du da at jeg snakket til deg ? det er jo det du prøver å vri det til.

 

Jeg kritiserer Yogscast fordi de cheater , so what ? Du hisser deg også opp av samme grunn som Pokey, tåler ikke at andre har et kritisk syn på et youtube fenomen som innebærer å cheate seg gjennom nydelig konstruerte Adventure maps, som er NETTOPP det de gjør i shadow of Israphel serien.

 

Jeg ber folk vurdere psykolog når det er snakk om en filleting som et spill og en youtube kanal ja, makan til oppførsel har jeg ikke opplevd på en stund :)

 

Dere får vurdere dere selv før dere gyver løs på andre fordi de har en sterk mening om et spill og en youtube kanal.

 

Det var ikke jeg som startet personlig drittkasting i denne oppblåste og latterlige diskusjonen , så skyld dere selv om dere sitter der å er sure.

Lenke til kommentar

Før dere begge tar helt av her. Slutt.

 

Lumpness: Få, eller ingen her interesserer seg i klagingen din foruten om de som har svart. Og de ser ikke poenget med klagen din de heller. Ønsker du at denne gjengen du kritiserer forandrer seg så burde du heller klage til dem. Ikke oss!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Den første posten jeg skrev om dette emnet så la jeg vekt på at jeg har likt serien, og jeg kom også med endel kritikk. Om folk ikke tåler litt av begge deler , og at jeg kommer med min mening , så er ikke det mitt problem. Å kalle meg hårsår av den enkle grunn at jeg kommer med litt kritikk blir bare for dumt.

 

Jeg fører ikke noe svertekampanje og er hatsk mot Yogscast, det må gå ann å si hva jeg mener uten at folk skal ta helt av.

 

Og ja, når folk sporer av og angriper meg , så har jeg min fulle rett til å forsvare meg :)

 

Men nok om det , jeg legger egentlig ikke så mye energi i dette. Folk får hisse seg opp av hva de vil, bare ikke gå på person for da ror de seg inn i et mørkt hjørne de ikke kommer ut av

Lenke til kommentar

Ja, og for å lage "Sticky piston" trenger man slimeballs fra Slimes. Så da må nok spawn raten til Slimes økes en del, da jeg enda etter ca 200 timer gameplay etter Slimes kom, enda ikke har møtt en..

 

Men når man se på Mojang sine pistons så har de laget 2 typer, en som får planker på toppen, og en som får cobble.

 

Personlig ville jeg heller hatt mo'creatures eller millionare moden implementert, da disse faktisk gir nye utfordringer og gir langt mer funksjonalitet i spillet..

Lenke til kommentar

Åh, pistons har da masse bruksområder de? Skjulte dører, autoharvest reeds, automatisk cobble factory (hvertfall hvis det samme skjer med Mojang sine pistons som med med mod'en, at en blokk som blir "fanget" mellom to pistons blir knust), gjerder som kan trekkes ned, skjulte fallemmer, osv. Bare et utvalg av det jeg har brukt pistons til.

 

Og floodgates, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Mitt problem med MC er at det ikke lenger er utfordrende. Samtidig har jeg brydd meg minimalt om redstone, noteblocks og minecarts.

 

Jeg ser muligheter med pistons ja, men ikke like mange som den originale moden har

 

Jeg trenger mobs som faktisk er en utfordring, som ikke bare står der og henger om du har kommet deg inn i det lille huset ditt.

 

Jeg vil se huletroll, drager(eller andre flyvende mobs) zombier som graver seg gjennom vegger og knuser glass, krokodiller eller hai (MC trenger sårt en aggressiv mob i vannet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...