Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så j***** tragisk. kan ikke de finne på bedre ting å gjøre enn å straffe oss som faktisk ikke har gjort dem noe. De "skader" jo brukeren.

det å si at dette er rått er bare tragisk.

 

hva er formålet med dette angrepet? føler de seg bedre eller prøver disse langhårete kvise trynene å få frem noe? (hater ikke folk med langt hår eller kviser blir bare så irritert på folk som må ødelegge for andre)

ble veldig rotete og dårlig formulert, men, men

Lenke til kommentar

Ja, og de prøver faktisk å få frem noe meget viktig.

Folk sløver med sikkerheten. Vær glad for at de gjør det for the lulz og ikke har dårlige hensikter.

Så vidt jeg vet så bare tok de ned minecraft siden. De stjal ikke noen passord.

 

Se på dem som en blast-to-the-past hvor hacking besto i å finne svakheter, ikke å utnytte svakheter.

Lenke til kommentar

"Sikkerhet" har ingenting med DDoSing å gjøre. Jeg aner ikke hva dere tror, men å DDoSe for at firmaer skal få vite om sikkerhetshull fungerer ikke på noen måte i det hele tatt. Hacking er noe annet, men det er overhodet ingenting positivt, kult eller "lulz" i DDoSing. Hundrevis av enheter som refresher en og samme server? "AM I HACKER NOW? xD ANONYMOUSE <3<3 ;D".

 

 

I likhet med alle andre "tøffe" organisasjoner tar de masse kreditt for ting de overhodet ikke har gjort noe med.

 

League of Legends login servers down. :D

 

Sånn har det vært siden spillets release, tviler på at de har DDoSet stedet siden da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere her som ser en sammenheng mellom redstone-pulsar-kretser, 1.6 og lag?

Med redstone-pulsar-kretser tenker jeg på store redstonekretser som skrus av og på et par ganger i sekundet. Tror kanskje det ble mye værre etter 1.6..

 

(Driver og lager en enkel 10x10 piksel TV :p )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...