Gå til innhold

Noen som vil dele informasjon rundt flygelederutdanning?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var også inne 30. April, kom også videre og er sykt overraska og glad for det.

Vet det var en haug med ting jeg bomma på.

Fase 1 hadde jeg innstillingen: "Jaja får se hvordan det går". Nå ble det plutselig blodig alvor :S

 

Har ikke lest igjennom denne tråden(som er utrolig bra! Kudos til alle som bidrar.) på ei stund nå. Er fase 2 noe spesielt vanskeligere enn 1?

Lenke til kommentar

Var også inne 30. April, kom også videre og er sykt overraska og glad for det.

Vet det var en haug med ting jeg bomma på.

Fase 1 hadde jeg innstillingen: "Jaja får se hvordan det går". Nå ble det plutselig blodig alvor :S

 

Har ikke lest igjennom denne tråden(som er utrolig bra! Kudos til alle som bidrar.) på ei stund nå. Er fase 2 noe spesielt vanskeligere enn 1?

 

 

Hei, gratulerer, jeg var der klokken 9, neste gang overnatter jeg i Trondheim, var egentlig veldig trøtt. Jeg antar at fase 2 er en del vanskeligere enn fase 1, testene ligner mer på flygelederyrket, tror jeg. Men etter å ha sett på tallene fra i fjor så tror jeg at ca 60 prosent av de som klarte fase 1 ryker ut i fase 2, så den må nok være litt vanskeligere.

Lenke til kommentar

Var på fase 2 i dag! De første testene følte jeg gikk ganske bra/greit, men den siste testen følte jeg meg litt mer som osama bin laden. Hva vet jeg? Mulig Avinor rekrutterer terrorister også?

 

Jeg har ikke akkurat den beste følelsen etter i dag. Jeg kræsjet to fly og tror jeg hadde en eller to 'recalls'. Jeg følte at jeg gjorde det relativt bra når det kom til å bruke få headings men denne gangen er jeg virkelig ikke sikker.

 

Men det var utrolig artig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...