Gå til innhold

Noen som vil dele informasjon rundt flygelederutdanning?


Anbefalte innlegg

Jeg følte intervjuet gikk bra, det var i grunnen veldig trivelig. Selvfølgelig, en kan jo ikke vite sikkert før de sender resultatet, men spørsmålene virket aldri som forsøk på å få meg til å snuble. Selvsagt kom jeg på ting i ettertid jeg skulle lagt til, eller forklart bedre, men men. Går med en god følelse samtidig som jeg er heller nervøs.

 

Lykke til i morgen, Afoxens!

 

Agreed :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avhenger sikkert av hva du forteller. Jeg for min del synes ikke noe om å snakke om det foran to flygeledere. :p

Skjønner den, jeg tror jeg har blitt så vant til å fortelle om alt mulig, siden snakking er en stor del av jobben jeg har nå, og jeg har blitt ganske vant til å dele livshistorien min (riktignok ikke ofte så detaljert). Det eneste jeg ikke likte så godt var spørsmål om forhold til foreldre.

 

Var det ellers greit, syns du? Hva slags følelse sitter du igjen med?

Lenke til kommentar

Skjønner den, jeg tror jeg har blitt så vant til å fortelle om alt mulig, siden snakking er en stor del av jobben jeg har nå, og jeg har blitt ganske vant til å dele livshistorien min (riktignok ikke ofte så detaljert). Det eneste jeg ikke likte så godt var spørsmål om forhold til foreldre.

 

Var det ellers greit, syns du? Hva slags følelse sitter du igjen med?

Vet ikke. Umulig å si om de synes det er negativt eller positivt at man er sjenert og forsiktig. xD

 

50/50 tenker jeg. Når var det du var inne? P: Var det psykologen som snakket for det meste med deg og?

Lenke til kommentar

Vet ikke. Umulig å si om de synes det er negativt eller positivt at man er sjenert og forsiktig. xD

 

50/50 tenker jeg. Når var det du var inne? P: Var det psykologen som snakket for det meste med deg og?

Tror nok at sjenert/utadvendt kun er en del av bildet de vil danne seg. Kanskje er vi heldige begge to :)

 

Jeg var inne på torsdag. I begynnelsen var det nesten kun psykologen som snakket, men nå og da stilte en av flygelederne et oppfølgingsspørsmål, eller kom med kommentarer. På slutten tok en av flygelederne over.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-276621

På intervjuet prater du deg gjennom hele livet ditt, fra barneskole til dagen i dag.

Akkurat hva slags spørsmål som blir stilt avhenger av livshistorien din. Har du f.eks. mye fravær fra videregående så vil de spørre om det osv.

Ellers er det vel bare viktig at du virkelig får vist at du vil bli flygeleder.

 

 

Idag var vel forøvrig siste dag med intervjuer?

Er det noen som har vært der som har fått ett inntrykk av når dem begynner å tildele skoleplasser?

Jeg var der for en uke siden, er rimelig lei av å gå rundt å vente nå..:p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-276621

Lurer på det samme. Men det kan vel umulig være vansklig? Vi ble jo testet på intervjuet, så jeg regner med at de hadde oppdaget det fort der om man ikke behersket engelsk godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...