Gå til innhold

Noen som vil dele informasjon rundt flygelederutdanning?


Anbefalte innlegg

Flyene fikk en rød ring rundt seg, som forsvant etter jeg hadde styrt dem unna hverandre.

 

Alle tre gangene så var situasjonen at jeg hadde 2 fly som var relativt nærme på høyde 100 og 200, hvor et fly på 100 kom mot, og jeg var dum nok til å sette flyet på 100 opp til 200 før jeg tok flyet på 200 opp til 300, dermed var de for nærme i det flyene steg oppover.

 

Kan ikke huske noen røde prikker noen sted, men det var en gang et av flyene mine resetta seg fordi det kjørte utenfor posten. Da kom det en rød ring ved siden av post 1 som telte ned til når flyet kom tilbake.

 

Håper på å få se noen av dere videre :)

Endret av Philsvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig fått øynene opp for denne utdannings/jobbmuligheten og må si jeg er ekstremt gira på å prøve meg på testene. Spesielt etter alle de positive erfaringene fra denne tråden! Så planen blir å søke neste år med oppstart 2014 - passer bra med endt master i musikk hvor jobbmulighetene er så få for så å bygge på med et intensivt og kort løp som kjapt fører til arbeid.

 

Lykke til til dere som er midt oppe i det nå. Kommer nok til å følge med her fremover :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...