Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg og noen andre fra Tera Online tråden på innlegg.no har startet en Tera guild. Vi har fått laget forum og ventrilo-server og han som fikk i gang forumet holder på med en avtale med www.curse.com (kjent som curse gaming) om at hvis de får ha reklame på siden vår og vi bruker deres addons/pluggins vil de gi oss beta keys/nyheter :)

 

Vi kaller oss Exceptional. Er bare til å joine! Her er siden vår :)

Lenke til kommentar

Jeg og noen andre fra Tera Online tråden på innlegg.no har startet en Tera guild. Vi har fått laget forum og ventrilo-server og han som fikk i gang forumet holder på med en avtale med www.curse.com (kjent som curse gaming) om at hvis de får ha reklame på siden vår og vi bruker deres addons/pluggins vil de gi oss beta keys/nyheter :)

 

Vi kaller oss Exceptional. Er bare til å joine! Her er siden vår :)

sendte inn søknad, men var det noen sprøsmål jeg måtte svare på eller noe sånt? (fikk en balnk side)

Lenke til kommentar

Det ser ganske bra ut. Har sett etter ett MMO som er skill based å ikke luck based en stund nå. Fant ganske nylig Global Agenda som passet fint. Men dette ser også veldig spennede ut, i tradisjonel DnD stil. Jeg hater egentlig dodge å crit i PvP, altid så irriterende. Men det jeg lurer på er om dette har mest fokus på PvE eller PvP?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om de fokuserer noe mer på den ene tingen enn den andre. Jeg likte selv Global Agenda veldig godt, spilte demoen til lvl 15. Det eneste som gjorde at jeg ikke kjøpte det er at det ikke er noen tvil om at de fokuserer mest på PvP, og at PvE'en så ut til å bli veldig lite varierende, og det er PvE jeg liker best :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Jeg likte betaen til Star Trek Online nok til å kjøpe abonnement for seks måneder, men droppet det raskt etter launch. Rift var bortkastete penger, og jeg sa nylig opp DC Universe Online. LotRO ble ødelagt da Moria-expansionen kom, Allods Online ble ødelagt av den cash-shop greia, Fallen Earth var direkte kjedelig og APB var en katastrofe. Star Wars: The Old Republic var interessant helt til jeg hørte BioWare si det ikke er en sandkasse som World of Warcraft (så hva er vitsen?) og selv om det er "episke kamper i rommet" er de on-rail. Så selv om jeg har lyst til å glede meg til Tera har jeg lært av erfaring at det er best å være skeptisk.

 

Edit: Og ikke begynn med Age of Conan og Final Fantasy XIV... De katastrofen er i en klasse for seg. Jeg hadde nesten fortrengt dem fra minnet helt til jeg skrev denne posten. Helvete, nå begynner jeg å få trauma og posttraumatisk stress syndrom igjen. Hvor er lykkepillene mine? :p

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke noe problem med communityet til Aion, men spilte ikke Lineage 2 lenge nok til å faktisk møte noen. Helt i starten når vi valgte folk så jeg dvergedamen stå i snø opp til knærne i bikini, og en av alvedamene var kledd i teip. Kort sagt klarte jeg ikke helt å ta spillet seriøst etter det. :p

 

Det jeg kaller bra community er et modne folk som er trivelige å møte, hjelpsomme og så videre. Kort sagt folk jeg ikke har noe imot å møte igjen senere. Jeg har møtt sånne i de fleste spill jeg har spilt, men Guild Wars var et unntak.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Liten update for folket:

 

Closed Beta kan du nå få key til: (om du er heldig) http://community.tera-europe.com/home/news/article/sign-up-now-for-the-beta-of-tera.html

Relase date er annonsert! http://community.tera-europe.com/home/news/article/finally-revealed-the-release-date-of-tera.html

Det er den 3 mai 2012! :)

 

Skal create en guild i TERA med noen kompiser, så om du vil joine, sjekk ut tråden vår: https://forum.tera-europe.com/showthread.php?t=25060

Lenke til kommentar

Har Selv fulgt Tera i 2 år nå, sammen med en god del folk fra legionen min i Aion,

så alle ble ganske oppgira når vi fikk øye på at release daten og sign up for beta var ute.

 

Siden både GW2 og Aion vil Være F2P, så blir det ihvertfall å teste ut Tera,

Kan hende forventningene er høyere enn det kvaliteten faktisk er på spillet.

Men håper nå det ikke er slik :p

 

kjenner folk som har spilt på Serverne i Korea og har fortalt at det sannsynligvis ikke kommer til å være noe spill i likhet med Tera i nærmere fremtid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...