Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

fikk du key etter 12 timer eller at kjøpet var gjennomført? For at kjøpet var gjennomført fikk eg på 4 timer og spillet er registrert på tera accounten min.

Kjøpet mitt var gjennomført rett etter jeg kjøpte spillet, 3 timer senere fikk jeg produktnøkkelen.

 

Hvis spillet er allerede registrert til kontoen din, så skal du få lov til å laste ned spillet. Ettersom du ikke får adgang til dette, så er det helt klart noe feil; hvis slikt skjer igjen med andre produkter, så må du ta kontakt med en gang, så at du får hjelp fortest mulig. :)

 

Support: http://tera-en.custhelp.com/

 

1.) Trykk "Create a support account" og mekk en konto.

2.) Trykk "Ask a question".

3.) Beskriv din situasjon, deretter legg til produktnøkkelen i samme felt.

4.) Velg "TERA" og "My Account; Account Managment".

5.) Legg til brukernavn og karakterens navn.

Einaste problemet er maintainance som har vart i over 1 døgn no sånn at eg ikkje får lasta ned clienten. Og fann ut at eg hadde faktisk aktivert nøkkelen min når eg registrerte spillet på sida (derp). Men takk for all hjelp alle sammen. Kjempe kjekt at folk tar seg tid til å hjelpe andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Einaste problemet er maintainance som har vart i over 1 døgn no sånn at eg ikkje får lasta ned clienten. Og fann ut at eg hadde faktisk aktivert nøkkelen min når eg registrerte spillet på sida (derp). Men takk for all hjelp alle sammen. Kjempe kjekt at folk tar seg tid til å hjelpe andre.

Aha, riktig. Skulle bare sjekket innom, siden jeg har logget på kontoen min flere ganger i dag, alt fra 7 på morgenen til 3 på ettermiddagen. Også i går fra 8 på kvelden til nesten 12 midt på natten. :D

Lenke til kommentar
Einaste problemet er maintainance som har vart i over 1 døgn no sånn at eg ikkje får lasta ned clienten. Og fann ut at eg hadde faktisk aktivert nøkkelen min når eg registrerte spillet på sida (derp). Men takk for all hjelp alle sammen. Kjempe kjekt at folk tar seg tid til å hjelpe andre.

Aha, riktig. Skulle bare sjekket innom, siden jeg har logget på kontoen min flere ganger i dag, alt fra 7 på morgenen til 3 på ettermiddagen. Også i går fra 8 på kvelden til nesten 12 midt på natten. :D

huh...då er sida fucka for meg. Men fiksa det no. Måtte bruke ein annan url for å logge inn. Sendte også feilmelding til frogster.

Lenke til kommentar

Hva syns folk om spillet? digger det! Laster opp noen bilder senere ettersom det ikke er noe NDA.

 

:thumbup: Vil gjerne se noen bilder =)

 

WTB beta :p Har signa meg opp for beta på siden dems, men er vel bare folk som har forhåndsbestilt som har fått tilgang?

 

Neida, de har gitt ut key gratis også, men det skal jo litt til for å få dem da.. :)

Lenke til kommentar

Er du over 18, ser du etter en skandinavisk guild? Kanskje Ragnarok er noe for deg? Vi er en sosial PvP guild, og fokuset vårt vil være GvG i endgame. Ved release vil du finne Ragnarok på en EU-PvP server, mer info kommer på et senere tidspunkt

 

Se vårt forum for mer info; http://forum.rr-guild.com

 

Hvem er Ragnarok?

Ragnarok er et nordisk gaming community som har eksistert i 8 år, og som er aktive i flere spill. Vi har per i dag aktive guilds i Anarchy-Online, World of Warcraft, Star Wars - The Old Republic og Age of Conan. Våre medlemmer har derfor lang erfaring og kunnskap i de forskjellige spill. Vår spillerbase har medlemmer mellom 16 og 50+ år, med en gjennomsnittsalder som nok ligger på 25+.

 

Vi strever etter å opprettholde en høy standard på våre medlemmer. Vi belønner modenhet, gode manerer og samhold over alt annet. Ragnarok er en familie vi alle er stolte over å representere. For å opprettholde våre tette bånd, og opprettholde vår høye standard krever vi og mye av våre søkere. Våre guildregler og recruitment krav kan synes strenge, men de er nødvendige for at vi skal sørge for at våre nye søkere passer inn og følger de standarder vi har satt.

 

Ragnarok har skapt seg et navn i flere spill som en guild som er "Fair Play". Vi følger den til enhver tid gjeldende EULA/ToS. Ebay, moneytrading, exploiting, griefing, rasisme og generell umodenhet hører ikke hjemme i Ragnarok. Det sitter andre mennesker bak de avatarer du ser på skjermen, og vi forventer oss at du oppfører deg sivilisert når du bruker vårt guildnavn.

Endret av Putresopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Start Date End Date

CBT 1 17.02.2012 19.02.2012

CBT 2 02.03.2012 04.03.2012

CBT 3 16.03.2012 18.03.2012

CBT 4 30.03.2012 01.04.2012

CBT 5 13.04.2012 15.04.2012

Character wipe

OBT 19.04.2012 24.04.2012

Character wipe

PCC 26.04.2012 27.04.2012

Head Start 28.04.2012 02.05.2012

Launch 03.05.2012

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...