Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Liker det jeg ser, men det går mye rykter om at spillet har floppet i asia, og at mange som har prøvd det er skuffet. Noen som vet noe mer om dette? Er dette de vanlige trollene eller er det reelle svakheter med spillet, og i så fall hva?

Mest mullig troll, De har allerede lagt til 2 nye inctance fra de klagene, og de er ikke under NCsoft lenger, så da blir det mindre troll som maser om hvor dårlig NCsoft er,

 

Men serriøst dette spillet får gode karakterer,

 

Folk sier at det visuelle i spillet er 10/10 uansett,

Og mange Journalister sier at det er et helt vanlig mmo bare at det er et forfriskende kampsystem som skiller det fra de andre mmo, Men Guild wars har det samme kampsystemet, så det blir vanskelig og velge,

 

Ja glemte og si, Crafing er simpelt og går fort, Det er mounts og det er World pvp, og noe som hete battleground, hvor du kan spille capture flag og andre spill, eller bare vere 10 VS 10

 

Eller 4 VS 4

 

Masse annnet, men husk dette er et helt vanlig mmo,

 

Jeg blir og velge Tera istedet for Guild wars for jeg liker litt Final Fantasy stil,

 

Guild wars tar jeg på siden siden det er gratis i måneden

Lenke til kommentar

Jeg fikk tak i beta key gjennom IGN Prime, men jeg får ikke til å lage en En Masse konto ( https://account.enmasse.com/ ). Når jeg registrerer meg får jeg ingen confirmation e-post, og når jeg prøver å logge inn blir jeg bare sendt i loop, uten noen som helst feilmelding. Noen andre som opplever samme problem?

 

Du må lage account på EU siden]. (TERA EU kjøres av Frogster, En Masse er US) --> http://tera-europe.com/

 

Men det er ikke mulig å få tilgang til registreringssiden for øyeblikket, da de har litt problemer. Prøv igjen senere :)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Jeg trodde at IGN Prime sin beta-nøkkel bare fungerte med NA closed beta? Skal prøve å lage konto på den europeiske siden.

 

Edit: Opplever forøvrig akkurat det samme problemet på den europeiske siden også. Ingen confirmation e-post og login går i loop. Får prøve senere.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Dette spillet virker veldig lovende. Jeg digger de sterke "eyecandy" fargene og utseende generelt på omgivelsene. Dessuten gjør combatsystemet hele spillet 50 ganger bedre enn WoW, Aion, Rift, etc. Håper bare ikke "hitboxen" som i f.eks. CSS er fucket. Er ganske mange spill som sliter med det, og det er veldig irriterende å se at man skyter en person i hode, men som ikke tar skade fordi hitboxen er en halvmeter unna.

 

Uansett tror jeg at jeg må teste det. Håper på en trial på en dag eller to, så man kan "prøvekjøre" før man legger pengene på bordet. Og en ting til som er jævlig viktig er instancer. Ikke bare i høye level, men også når man har kommet litt i gang type level 10 eller noe. Aion hadde jo ikke en dritt før level 25-30 om jeg ikke tar feil.

 

Noen som har testet beta? Hvordan synes dere det er? Og har dere fått testet PvP?

Lenke til kommentar

Synes det er bra. Combatsystemet er uvanlig synes jeg, men funket veldig bra :p Men trenger litt mer arbeid før jeg kommer skikkelig inn i det hehe. Det å bokstavelig sikte i MMO er jo ikke hver dag jeg gjør. Digger grafikken, omgivelsene etc. Fått testet litt LFG, guild system, og ting virker bra. Men har ikke prøvd noe PvP enda, så er spent på den biten!

 

Forøvrig, det er snart closed beta. Pre-order får beta access. Også kommer en open beta senere også som er.. Ja, åpen for alle ^^

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Har hatt det gøy med å spille på de koreanske serverne en liten stund, og litt under den japanske betaen men nå som det snart kommer ut her så får jeg vel kaste meg på bølgen. Har selv skaffet meg NA versjonen siden flere venner gjør det, kom egentlig ikke så langt i Korea på grunnav språkproblemer så har ikke fått testet PvP-systemet og dette government-systemet dem har snakket om, høres ihvertfall interessant ut.

Lenke til kommentar

Har spilt på alfa serveren Velika i noen timer nå og storkoser meg som Castanic female warrior!

Merker forresten at spillet har sin opprinnelse i Asia fort, bare spill en female character og se hva jeg mener :)

Ellers virker spillet temmelig bra, spesielt combat systemet, men gleder meg til å se politikk delen når vi får mulighet til det i beta.

 

 

I samme slengen, noen andre som spiller på denne serveren? Mye gøyere å spille sammen med folk :)

 

 

FYI; som frode99 nevnte:

Sjekk at du har gått innpå riktig side hvis du skal pre-order spillet,

tera-europe.com (EU)

tera-online.com (US)

De kan ikke overføre en US-konto til en EU-konto så da må du be de heve kjøpet for så å kjøpe det på nytt x) noe som jeg fant ut på den vanskelige måten

Lenke til kommentar

snip

 

De kan ikke overføre en US-konto til en EU-konto så da må du be de heve kjøpet for så å kjøpe det på nytt x) noe som jeg fant ut på den vanskelige måten

 

Haha, jeg husker jeg fant det ut på den kjipe måten når jeg kjøpte WoW for mange, mange år siden. Skulle spille med kompiser, og vi fant ikke ut hvorfor vi ikke fant hverandre og så hverandre. Til slutt fant vi ut at det var en europeisk versjon og en amerikansk, og jeg hadde kjøpt den amerikanske :w00t: Det var ikke gøyt, men mener å huske at Blizzard var hjelpsomme og jeg fikk en gratis måned ekstra når jeg kjøpte den europeiske, altså 60 dager.

 

Uansett, nok om det. Ser mer og mer på Tera og får mer og mer lyst å pre ordre. Eneste er at jeg ikke har fått overtalt noen venner til å kjøpe det også, og jeg gidder ikke kjøpe spille alene som i Aion. Det var kjedelig det.

Lenke til kommentar

En kompis viste meg dette spillet for et par måneder tilbake; jeg ble helt fiksert over spillet når jeg så combat systemet, men ble en stor turn-off når (det jeg trodde) var grinding i en evighet, dog ble frelst av Naiits' post om "vestilisére" spillet for Europa. Gleder meg! :)

 

Edit: Muligens et dumt spørsmål, men lurer likevel; vil det bli reset etter beta fasen er over?

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...