Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en til over for denne helga i NA

 

AAXGYF4N9K5A97G6TJ6PH9NK6 må registere den på den US sida og ikke den europeiske

Tusen takk :love: , har holdt på i flere timer nå å googlet etter beta keyer for NA, da var helga reddet for denne NA uka.

 

Kjøpte en basic preorder i forje uka for EU og noen som vet hvordan det vil bli under headstarten? får man spilt som vanlig da til man får collectors edition i posten? eller blir man nødt til å ta en upgrade før den tid?

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på nedlastinga av spillet :dontgetit:

Lanuchern driver og forsvinner også popper den opp igjen plutselig.

Tatt en evighet også. står ikke hvor mye jeg har lasta ned og hvor mye som er igjen. står bare patch progress. også kommer den opp til 100% så begynner den på nytt.. Skal det være sånn?

Lenke til kommentar

Forresten, det er en ting jeg har alltid lurt på... Hvorfor velger menn å spille damer i MMORPGS? og Tera har jo til og med de småjentene.... hvorfor...

Hvorfor spiller ikke bare pandaer pandaene? Er ikke slikt at hvis jeg roller en dame, så betyr det at jeg vil være en dame i virkeligheten. Tror du har et litt forvrengt bilde mellom spill og virkelighet.

Lenke til kommentar

Forresten, det er en ting jeg har alltid lurt på... Hvorfor velger menn å spille damer i MMORPGS? og Tera har jo til og med de småjentene.... hvorfor...

Hvorfor spiller ikke bare pandaer pandaene? Er ikke slikt at hvis jeg roller en dame, så betyr det at jeg vil være en dame i virkeligheten. Tror du har et litt forvrengt bilde mellom spill og virkelighet.

 

Tror du burde lese posten min på nytt jeg! :thumbup:

 

Jeg spurte om hvorfor menn velger å spille damer i MMORPG's. Jeg har da aldri sagt at de har lyst til å være damer IRL, har jeg det? nonono :>

 

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg kunne aldri tenkt meg å lage en jente character. Med mindre det er påtvunget da.(LoL, Diablo 2 etc.) Har hørt folk komme med unskyldninger som at jente-characters beveger seg mye raskere(yeah right)... Jeg har ikke noe problem med å spille et dyr som panda f.eks. Men derimot en jente character..? Det skjønner jeg bare ikke hvorfor folk velger:p

 

 

Edit: Tror pandaer hadde fått problemer med å spille et MMORPG. Det er jo ikke på dems språk engang! :love::ohmy::w00t::whistle::ph34r::cool::w00t::new_woot:

Endret av pmiddy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det er mange forskjellige svar på det, personlig har jeg ingen ting i mot kvinnelige chars. Spiller f.eks. Femshep i Mass Effect, og har hatt alt mulig av chars i WoW, WAR, SWTOR og en del andre. Det har ingen ting med "skal jeg løpe rundt i 50 timer kan jeg liksågodt se på en fin ræv" heller.

 

Jeg klarer aldri å identifisere meg med spillpersonen. Jeg tenker ikke "det der er meg". Og da står man ganske fritt til å velge det man vil. Mange synes kanskje menn er warriors og casters er typisk kvinner. Eller omvendt, bare for å være sær. (Jeg hadde en female gnome prot-warrior en periode i vanillawow.. for å være sær:)

 

(Nå skal det muligens nevnes at Tera har dratt den litt langt med småjentene sine, og at folk som ruller de sannsynligvis havner på en eller annen liste hos Kripos.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det er mange forskjellige svar på det, personlig har jeg ingen ting i mot kvinnelige chars. Spiller f.eks. Femshep i Mass Effect, og har hatt alt mulig av chars i WoW, WAR, SWTOR og en del andre. Det har ingen ting med "skal jeg løpe rundt i 50 timer kan jeg liksågodt se på en fin ræv" heller.

 

Jeg klarer aldri å identifisere meg med spillpersonen. Jeg tenker ikke "det der er meg". Og da står man ganske fritt til å velge det man vil. Mange synes kanskje menn er warriors og casters er typisk kvinner. Eller omvendt, bare for å være sær. (Jeg hadde en female gnome prot-warrior en periode i vanillawow.. for å være sær:)

 

(Nå skal det muligens nevnes at Tera har dratt den litt langt med småjentene sine, og at folk som ruller de sannsynligvis havner på en eller annen liste hos Kripos.)

Ah! Der kom det et flott svar! Det har nok noe med at jeg ser meg selv i karakterene mine, og prøver å få de til å ligne mest mulig på meg. haha. Har egentlig aldri tenkt på det slikt...:p

 

Enig med det siste du sa der;)

Lenke til kommentar

Jeg har alltid spilt med kvinnelige karakterer. Jeg syntes i mange tilfeller at animasjonene er bedre, mens de mannlige figurene ofte er i overkant bola opp.

Det sugde å være female assassin i AoC siden man i begynnelsen hadde 15% (eller noe) tregere attackspeed enn males på grunn av ett eller annet med animasjonene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...