Gå til innhold

Tera Online tråden


Anbefalte innlegg

En kompis viste meg dette spillet for et par måneder tilbake; jeg ble helt fiksert over spillet når jeg så combat systemet, men ble en stor turn-off når (det jeg trodde) var grinding i en evighet, dog ble frelst av Naiits' post om "vestilisére" spillet for Europa. Gleder meg! :)

 

Edit: Muligens et dumt spørsmål, men lurer likevel; vil det bli reset etter beta fasen er over?

Det skal det , visst de ikke hadde reset hadde de gravd sin egen grav.

 

Synes det er bra. Combatsystemet er uvanlig synes jeg, men funket veldig bra :p Men trenger litt mer arbeid før jeg kommer skikkelig inn i det hehe. Det å bokstavelig sikte i MMO er jo ikke hver dag jeg gjør. Digger grafikken, omgivelsene etc. Fått testet litt LFG, guild system, og ting virker bra. Men har ikke prøvd noe PvP enda, så er spent på den biten!

 

Forøvrig, det er snart closed beta. Pre-order får beta access. Også kommer en open beta senere også som er.. Ja, åpen for alle ^^

Hvor kan jeg få tak i key til og teste spillet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kudos for at dem har et realtime kampsystem men føler ikke kampene er såpass krevende at man får bruk for det. Ellers syns jeg questingen var utrolig monotont som andre MMO'er. På det verste så hadde jeg et quest som ba meg prate med en fyr som fortalte at jeg måtte prate med ei dame, som igjen måtte prate med en fyr og som igjen måtte prate med en dame. Det verste med dette er at de stod ved siden av hverandre. WTF!

 

Ja og oppdrag som å drepe piglings ..... baby griser ......... spillet er ufattelig useriøst haha :p Klarer ikke å se meg spillet dette her, dem må lage mer seriøst innhold.

Lenke til kommentar

En kompis viste meg dette spillet for et par måneder tilbake; jeg ble helt fiksert over spillet når jeg så combat systemet, men ble en stor turn-off når (det jeg trodde) var grinding i en evighet, dog ble frelst av Naiits' post om "vestilisére" spillet for Europa. Gleder meg! :)

 

Edit: Muligens et dumt spørsmål, men lurer likevel; vil det bli reset etter beta fasen er over?

 

Ja, det blir wipe både etter closed beta og open beta (EU).

 

Hvor kan jeg få tak i key til og teste spillet ?

 

1) Pre-order spillet, eller bare kjøp en beta key (5 euro) --> http://community.tera-europe.com/shop.html

2) Spillere som har testet før (CB i fjor) har automatisk tilgang til neste beta.

3) Beta key give-away. Alle er gitt ut for øyeblikket, men det kommer nok flere runder. Følg med på deres twitter og facebook.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis viste meg dette spillet for et par måneder tilbake; jeg ble helt fiksert over spillet når jeg så combat systemet, men ble en stor turn-off når (det jeg trodde) var grinding i en evighet, dog ble frelst av Naiits' post om "vestilisére" spillet for Europa. Gleder meg! :)

 

Edit: Muligens et dumt spørsmål, men lurer likevel; vil det bli reset etter beta fasen er over?

 

Ja, det blir wipe både etter closed beta og open beta (EU).

 

Hvor kan jeg få tak i key til og teste spillet ?

 

1) Pre-order spillet, eller bare kjøp en beta key (5 euro) --> http://community.tera-europe.com/shop.html

2) Spillere som har testet før (CB i fjor) har automatisk tilgang til neste beta.

3) Beta key give-away. Alle er gitt ut for øyeblikket, men det kommer nok flere runder. Følg med på deres twitter og facebook.

takk, men kan jeg fortsette med spillet når det kommer ut eller må jeg kjøpe det på nytt, visst jeg velger 5 euro

Lenke til kommentar

Jævla irriterande. Kjøpt spillet, har ingen confirmation mail eller fått nokon closed beta key mail. Får heller ikkje logga inn og lasta ned klienten pga maintainance som har vært heilt sidan i går. Får eg beta key eller ei?

Du kan jo ikke spille før i morgen uansett

ja veit, men hadde vært kjekt med ein confirmation mail og muligheten for å logge inn på tera sida og laste ned klienten.

Lenke til kommentar

ja veit, men hadde vært kjekt med ein confirmation mail og muligheten for å logge inn på tera sida og laste ned klienten.

Lenge siden du bestilte? Tok litt over 3 timer før jeg fikk den.

Du kan lage konto før du har fått koden, dog du kan ikke laste ned klienten før du har skrevet inn koden; så du er vel mer eller mindre like langt uansett.

 

https://forum.tera-e...ead.php?t=28747

 

Kan ta opptil 24 timer før du får svar, men du kan også få svar med én gang.

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

ja veit, men hadde vært kjekt med ein confirmation mail og muligheten for å logge inn på tera sida og laste ned klienten.

Lenge siden du bestilte? Tok litt over 3 timer før jeg fikk den.

Du kan lage konto før du har fått koden, dog du kan ikke laste ned klienten før du har skrevet inn koden; så du er vel mer eller mindre like langt uansett.

 

https://forum.tera-e...ead.php?t=28747

 

Kan ta opptil 24 timer før du får svar, men du kan også få svar med én gang.

Kjøpte digital collectors edition for ei veke sidan og spelet var registrert på min konto på tera sida sist eg sjekka. På sida for ei veke sidan stod det "download client", irriterer meg at eg ikkje lasta det ned då.

Lenke til kommentar

Jævla irriterande. Kjøpt spillet, har ingen confirmation mail eller fått nokon closed beta key mail. Får heller ikkje logga inn og lasta ned klienten pga maintainance som har vært heilt sidan i går. Får eg beta key eller ei?

Du kan jo ikke spille før i morgen uansett

ja veit, men hadde vært kjekt med ein confirmation mail og muligheten for å logge inn på tera sida og laste ned klienten.

Visst du ikke har fått på en uke så er noe feil trur jeg, jeg fikk etter 12 timer

Lenke til kommentar

Jævla irriterande. Kjøpt spillet, har ingen confirmation mail eller fått nokon closed beta key mail. Får heller ikkje logga inn og lasta ned klienten pga maintainance som har vært heilt sidan i går. Får eg beta key eller ei?

Du kan jo ikke spille før i morgen uansett

ja veit, men hadde vært kjekt med ein confirmation mail og muligheten for å logge inn på tera sida og laste ned klienten.

Visst du ikke har fått på en uke så er noe feil trur jeg, jeg fikk etter 12 timer

fikk du key etter 12 timer eller at kjøpet var gjennomført? For at kjøpet var gjennomført fikk eg på 4 timer og spillet er registrert på tera accounten min.

Lenke til kommentar

Kjøpte digital collectors edition for ei veke sidan og spelet var registrert på min konto på tera sida sist eg sjekka. På sida for ei veke sidan stod det "download client", irriterer meg at eg ikkje lasta det ned då.

fikk du key etter 12 timer eller at kjøpet var gjennomført? For at kjøpet var gjennomført fikk eg på 4 timer og spillet er registrert på tera accounten min.

Rett etter jeg kjøpte spillet fikk jeg bekreftelse om kjøpet, og 3 timer senere fikk jeg produktnøkkelen.

Hello,

Congratulations on pre-ordering TERA!

 

You will receive your code by email in the next few hours, which you will need to take advantage of your pre-order benefits.

 

Have fun playing TERA!

The TERA Europe Team

Hvis spillet er allerede registrert til kontoen din, så skal du få lov til å laste ned spillet. Ettersom du ikke får adgang til dette, så er det helt klart noe feil; hvis slikt skjer igjen med andre produkter, så må du ta kontakt med en gang, så at du får hjelp fortest mulig. :)

 

Support: http://tera-en.custhelp.com/

 

1.) Trykk "Create a support account" og mekk en konto (registrer meg e-mailen du brukte til PayPal)

2.) Trykk "Ask a question".

3.) Beskriv din situasjon, deretter legg til produktnøkkelen i samme felt.

4.) Velg "TERA" og "My Account; Voucher & Key".

5.) Legg til brukernavn og karakterens navn.

Endret av _NympH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...