Gå til innhold

Den kalde kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmm. Føler jeg er litt stuck når det kommer til valg av radiator. Noen som har et godt forslag? Har et HAF X kabinett og på ubestemt tid vil loopen være kun CPU (i7 2600k).

Endret av 6u4rdi4n
Skrevet

Hmm. Føler jeg er litt stuck når det kommer til valg av radiator. Noen som har et godt forslag? Har et HAF X kabinett og på ubestemt tid vil loopen være kun CPU (i7 2600k).

Søk på haf x ek water, så finner du nok fasiten på google ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Det driver fortsatt å minker bittelitt vann fra reservoiret mitt, men jeg finner absolutt ingen lekkasjer. Kan det være at mine 3stk XTX480 er vonde å få ut all lufta av, at det rett og slett er luft som kommer ut en gang i blant? Det forrige loopen jeg lagde var slik den også. :hmm: Skal jeg være bekymret, eller skal jeg ta en øl å slappe av? 

EDIT: Loopen er jo passe stor, det går jo 3 liter med vann på denna jævelen. :p

Endret av bshagen
Skrevet

Har utrolig lyst til å starte med vannkjøling, så om noen snille forumsjeler har noen ekstra deler liggende de kunne tenke seg å selge, send en pm! Ikke bare bare med vannkjøling på studentbudsjett  :hrm:

Skrevet

Da må vel denne være best med tanke på strambudsjett?

http://techbay.no/product.html/swiftech-vannkjolingssett-h240-x?category_id=117

Denne kan du modifisere, legge til extra radiator, gpublock og da har du plutselig "custom" loop ^^

Får et EK-kit til nesten samme pris. Vesentlig mye bedre. 

http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/Vannkj%C3%B8ling/Sett/EK/EK-KIT-L240-Basic-Kit-med-240mm-Radiator-til-CPU-128308-p0000084241.aspx

Skrevet (endret)

Vurderer å like godt kjøpe alt som trengs og heller sprenge budsjettet litt.

Vurderte å selge 800D kabinettet mitt og gå for et Node 804. Men tror heller jeg beholder det jeg har, og bruke litt mer penger på vannkjølinga. 

Er dette f.eks greit? 

I tillegg til en 140mm rad

post-292596-0-01944300-1429967234_thumb.jpg

Endret av Marinius
Skrevet

Hva er egentlig greia med bay-res, hvorfor er disse "fy-fy" egentlig?

Det er vel noe dritt å fylle og tømme :p Rote borti forran av kabinettet med noen slager, er også bare tull. Da blir de i veien for alle ssdene som skal være der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...