Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

 

Tror det kanskje er best å vente med GPUer til senere til du har mer penger :p

 

Dette burde vel funke, bare kjøp batterivann på f.eks biltema og svivler bestiller du når du finner ut av hva du trenger. Fant heller ikke rød tubing på techbay.

Starter å bli en stund siden jeg satt sammen handleliste  :ph34r:

 

 

Hvorfor ikke bare finne noen grisebillige vifter hvis budsjettet er tight? I tillegg har de den gamle supremacy'en på tilbud, og den er 100kr rimeligere eller noe sånt. Da er man nede på 2700kr her.

 

Edit: å skvise inn en blokk GPU-her burde være doable uten å sprenge budsjettet helt :)

 

Kan være lurt det ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten oppdatering i riggen :)

 

DSC_0515.jpg

 

Ikke 100% fornøyd, lyst på custom sleeved kabler og en bedre bøy på den ene slangen til CPU. :) Men ellers så ser det vel ikke så verst ut :)

Ser fint-fint ut spør du meg. kanskje noe sleeving hadde sett finere ut ja^^

 

Tettet du rett og slett bare et hull fra Termina, Evt hvordan? 

 

Hvilkene vifter bruker du?

Lenke til kommentar

 

En liten oppdatering i riggen :)DSC_0515.jpg

Ikke 100% fornøyd, lyst på custom sleeved kabler og en bedre bøy på den ene slangen til CPU. :) Men ellers så ser det vel ikke så verst ut :)

 

Ser fint-fint ut spør du meg. kanskje noe sleeving hadde sett finere ut ja^^

 

Tettet du rett og slett bare et hull fra Termina, Evt hvordan? 

 

Hvilkene vifter bruker du?

Noiseblocker PL2

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1650683&do=findComment&comment=22317289

Lenke til kommentar

Delidding på 4670k gav 10 grader mindre vilket är positivt. Men måste fortfarande ha 1.275 V på 4.2 helt stabilt. 4.3 benchar stabilt, men inte i BF4. Inte mer att hämta ur detta chip. Men, helt stilla, liten micro atx med brukbart med power får duga tills Intel kommer med nästa generation.

Lenke til kommentar

Delidding på 4670k gav 10 grader mindre vilket är positivt. Men måste fortfarande ha 1.275 V på 4.2 helt stabilt. 4.3 benchar stabilt, men inte i BF4. Inte mer att hämta ur detta chip. Men, helt stilla, liten micro atx med brukbart med power får duga tills Intel kommer med nästa generation.

 

Jeg har en 4670k som må ha 1.4v for 4.5 så kjenner den følelsen :-(

Lenke til kommentar

 

Delidding på 4670k gav 10 grader mindre vilket är positivt. Men måste fortfarande ha 1.275 V på 4.2 helt stabilt. 4.3 benchar stabilt, men inte i BF4. Inte mer att hämta ur detta chip. Men, helt stilla, liten micro atx med brukbart med power får duga tills Intel kommer med nästa generation.

 

Jeg har en 4670k som må ha 1.4v for 4.5 så kjenner den følelsen :-(

 

Jeg hadde en 4670K som ikke klarte ghz whatsoever :p Siste deliddet 4770K trengte 1.4V for 4.6Ghz.

 

Med 1.4Ghz på min 5820K så kommer jeg opp i 4.9Ghz :D (1.375V 4.875Mhz)

Lenke til kommentar

En positiv sida är ju att Corsair H105 är kanske det bästa AIO på marknaden. 72c, 1,275V load på 4.2 i ett litet micro atx, i stort sett utan ljud, är inte värst illa.

 

mna, 1,4V vcore? Vatten? Temperaturer med den vcore'n?

Hmm husker ikke helt temp men var en h220 eller 240x kjøler. Mulig jeg hiver den maskin sammen igjen i mårra med en h100i. kan poste temp da om int?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...