Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Hmm, techbay er vist utsolgt for alle bay res som ikke koster 1000 sphenn!

Har du prøvd å kontakte Techbay?

Veldig ofte ting er bestillt opp og venter på leveranse.

Hadde også et tilfelle at systemet ikke hadde oppdatert lagerstatus.

 

Så jeg ville tatt en kjapp telefon til Hans for å finne ut om tingen er som det skal.

 

TechBay har og en veldig grei henteordning hvis du bor i nærheten, eller kjører forbi. Er varene på lager har jeg ofte betalt med PayPal også hentet det samme dag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte på en sak ang. viftestyring. Tenkte på å kjøpe en slik (hvis jeg får den billig brukt, disse er svindyre nye): http://www.innovatek.de/fan-o-matic/50087895210993201/index.html - og vil gjerne ha med noen tempsensorer på kjøpet. Det er listet noe sensorer som settes direkte i loopen her: http://www.webshop-innovatek.de/shop/index.php?cl=details&anid=5e9485b7d90556646.09221064&listtype=search&searchparam=inline - men jeg ønsker ikke compression (og det der ser da mistenkelig ut som noe sånt). Noen som har et tips eller tre om andre sensorer av lignende type? :)

 

Edit: How 'bout this: http://www.frozencpu.com/products/13163/ex-tub-891/Phobya_G14_Inline_Temp_Sensor_Coupler_-_2-Pin_71170.html#blank ? Antar en 2pins tempsensor er en 2pins tempsensor, at det ikke vil medføre problemer å mikse merkene sånn uten videre. Videre ser jeg at kabelen er for kort for mitt bruk, er det noe jeg må passe på om jeg kjøper 2pinsforlenger? Antar det er samme sort kabel som om dette skulle være f.eks. en strømkabel til en vifte, men helt sikker kan en jo ikke være uten å spørre først :p

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Eg trur du må kikka litt mer omkring, ti-guru. BundyMania har postet på fleste større forum med vannkjølings-avdelinger, skjønt det er stort sett samme innholdet og samme bildene som her.

 

Det er forresten fullt mulig å gjøre brukeranmeldelser som hobby, eller så kan det være for å etablere navnet til ein grad der han kan representere seg sjølve for alt eg veit. Når ein går over til hans skala begynner ein derimot gjerne muligens å undre seg kva slags lommebok han har. :p

Lenke til kommentar

Greit nok. Har også sett han på en del andre fora. Blir skeptisk når noen spammer ned et forum som han har gjort ved anledning. Tenker med en gang på 'gjøkungestudier'. Men for all del. Jeg endte jo med å kjøpe et par radiatorer etter å lest en av testene hans (i mangel av andre tester som tester flere radiatorer i samme system). Så det spørs hvem som er den største gjøken...

Lenke til kommentar

Ett stk. gigantisk pumpe :thumbup: Grugleder meg til å fyre opp beistet.

 

post-180418-0-85877800-1328123429_thumb.jpg

 

Iwaki pumpe?

Ser pent ut det der :thumbup:

 

 

En liten notis her, vannkjøling er tydligvis populært om dagen for jeg har fått høre at flere produsenter(feks. Swiftech, EK etc) har problemer med å møte etterspørselen i markedet. Som det vannhuet jeg er så syns jeg dette er gode nyheter for det driver frem utviklingen av ny produkter.

 

Som HP i Techbay sier "markedet har aldri vært så bra som nå" og det sier jo litt når det kommer fra en som har vært i bransjen i så lenge som han.:w00t:

Lenke til kommentar

Igår fikk jeg min Apogee HD 24K Gold, men siden jeg er på jobb i Oslo til imorgen får jeg ikke sett sett den enda... Også hadde vist leverandøren av Bitspower nipler glemt noe så Techbay sendte meg mail og sa de kunne sende det "Dør-Dør" så jeg ville få det på Lørdag!

Om det kom på fredag da naturligvis.

 

Good service :thumbup:

Lenke til kommentar

Korleis får egentlig noen av dei galne modderne der ute sponsorer egentlig? Det er så vilt rått masse av dei tingene eg finner omkring. :dribble:

 

That said, kabinettet mitt er endelig på vei.

Det er vel bare å sende en mail og spørre om de kan sponse med noe smått? Kanskje henvise til tidligere prosjekter/resultater om du ønsker deg noe stort. Verste som kan skje er at du ikke får noe ;)

 

Hvilket kabinett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...