Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt EK Bay Spin tanken helt fram til nå nylig. Ingen problemer med den. Den spin tingen stoppa opp ganske fort, men det så ikke ut til å påvirke flow eller ytelse forøvrig noe merkbart. Har ikke hatt problemer med lekkasje eller andre ting. Min samler støv nå, men hvis jeg skal bygge PC igjen senere med god plass til 5 1/2" enheter har jeg ingenting imot å bruke EK sin Bay Spin tank.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De hadde vist fått inn XSPC bay res :D

Så da ble et slikt bestilt som du kan montere MCP655/D5 pumpe i!

Satser på at jeg får den imorra

 

Kommer forresten til og fikse den slangen fra 360 radiatoren.

Blir en 90 grader også ned til CPU, også 90 grader fra tanken rett opp til radiatoren!

post-220723-0-63482400-1328786999_thumb.jpg

post-220723-0-75427800-1328787043_thumb.jpg

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

/rage

Fått brev frå to stykker i dag.

 

Første er ein hentelapp frå bring. Denne lappen står det klart som dagen på at er "dør til dør"... men eg ser pokker meg ingen pakke her eg. Eg har vært hjemma frå tidlig til seint! :| Ingen telefoner, ingen dørklokker, null og pokkers niks.

 

Den andre er ein regning frå UPS for vannkjølings-utstyret. Regninga eg allerede betalte til aquatuning.no ved kjøpet, vel og merke. What the f-?

Lenke til kommentar

Første er ein hentelapp frå bring. Denne lappen står det klart som dagen på at er "dør til dør"... men eg ser pokker meg ingen pakke her eg. Eg har vært hjemma frå tidlig til seint! :| Ingen telefoner, ingen dørklokker, null og pokkers niks.

Jeg har jobbet noen måneder i Posten før. Mange pakkesjåfører som rett og slett dropper enkelte adresser og pakker, tro det eller ei. Prøv å ringe kundeservice og hør hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Første er ein hentelapp frå bring. Denne lappen står det klart som dagen på at er "dør til dør"... men eg ser pokker meg ingen pakke her eg. Eg har vært hjemma frå tidlig til seint! :| Ingen telefoner, ingen dørklokker, null og pokkers niks.

Jeg har jobbet noen måneder i Posten før. Mange pakkesjåfører som rett og slett dropper enkelte adresser og pakker, tro det eller ei. Prøv å ringe kundeservice og hør hva som har skjedd.

 

Det skjer stadig vekk her selv om jeg har betalt for å få pakken hjem på døra som koster litt mer. Jeg klager alltid men det hjelper ikke, posten er dårlige bare se på UPS feks. de ringer om morgene for å høre hvor jeg jobber så de kan sende ut pakken med en annen sjåfør om mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...