Gå til innhold

Den kalde kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Swiftech Apogee HD Limited Edition 24K Gold bestilt!

Så nå får jeg legge til enda en bestilling på techbay laugh.gif

 

Vet du hvilket NR. du får?

 

Nei, jeg bestilte fra Aquatuning.no og har ikke fått noen sånn "Congratz! you have bought a limited editon" ellerno mail :p

Synd :p

Lenke til kommentar

Kan vel nevne kort at Hydro-serien til Corsair ikke kommer i nærheten av å tilby samme støy/kjøling/pris som NH-D14 og tilsvarende

Kjøper ikke vannkjøleren likevel. Fikk beskjed av en kompis av at han hadde en CM Hyper 212 Evo-kjøler med en ekstra vifte på som jeg kunne få, så har tenkt å prøve ut den først. Utifra hva jeg har lest, skal den funke bra til overklokking av 2500k.

 

Håper bare det er plass til den i kabinettet...

Endret av TerjeP
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som jeg får vannkjølt systemet på en stund!

Jeg var så dum og kjøpe Bitspower Z-multi 250 tank som seff ikke får plass i kabinettet... Må hvertfalt modde heftig får at det skal fungere. Må nok handle ett mindre, evt bay res

 

Ble imponert over hvor stor den MCP655 pumpen var :!: Den får jo faktisk ikke plass i bunnen av ett 800D :p

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som jeg får vannkjølt systemet på en stund!

Jeg var så dum og kjøpe Bitspower Z-multi 250 tank som seff ikke får plass i kabinettet... Må hvertfalt modde heftig får at det skal fungere. Må nok handle ett mindre, evt bay res

 

Ble imponert over hvor stor den MCP655 pumpen var :!: Den får jo faktisk ikke plass i bunnen av ett 800D :p

Hvor holder du til? Har en EK 150 Multi liggende, er vell klin lik BP z-Multi bare en del mindre. LMK

Lenke til kommentar

Tenkte at eg like gjerne burde sjekke dette her mens det fremdeles var noenlunde lyst, og fant at 180mm radiatoren ikkje passer skruene til vifta på level 10 gt.

 

Nå forventa eg det ikkje heller, men var overraska av å finne at gjengene til mine vifter hadde mindre mellomrom enn radiatoren. O_o

 

Pokker at eg ikkje har verktøy, for då kunne eg bare tatt og ghetto-rigget til vannkjøleutstyret mitt fram til relevant tidspunkt. :p

Lenke til kommentar

Tenkte at eg like gjerne burde sjekke dette her mens det fremdeles var noenlunde lyst, og fant at 180mm radiatoren ikkje passer skruene til vifta på level 10 gt.

 

Nå forventa eg det ikkje heller, men var overraska av å finne at gjengene til mine vifter hadde mindre mellomrom enn radiatoren. O_o

 

Pokker at eg ikkje har verktøy, for då kunne eg bare tatt og ghetto-rigget til vannkjøleutstyret mitt fram til relevant tidspunkt. :p

 

Fulgte det ikke med skruer til radiatoren??

Det har det da alltid gjort til alle radiatorer jeg har kjøpt.:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...