Gå til innhold

Nintendo 3DS tråden


Tj-nome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det andre her som har fått den såkalte BSoD? (skjermen blir plutselig svart og du må restarte). Fikk det i dag når jeg hadde avansert heftig i Rayman, ganske irriterende.

(Jeg beklager på forhånd om dette er tatt opp før, jeg kom nettopp tilbake etter tre uker uten forum)

Lenke til kommentar

Jeg vil ha begge. Også vil jeg ha DLC'er, og en mye bedre online tjeneste. Invitere folk til spill, sende hverandre beskjeder, voice og video chat. Nå må jeg jo kontakte venner for å få spilt med dem online, utenfor 3DS, selv om de sitter å spiller samme spillet.

 

Alt dette, untatt videochat, kommer visstnok i maioppdateringen. Voice og video chat er det opp til utviklerne av spillene å ha med (en rekke DS-spill støtter allerede disse).

Lenke til kommentar

Hvis du skal vente på en 3DS versjon med bedre batterikapasitet så tror jeg nok du må vente evig =)

Å? Hvorfor er du sikker på det? Er det så utenkelig at Nintendo vil lage en 3DS med mer effektiv hardware(med tanke på strømbruk)?

 

Dessuten er det nesten det eneste salgspunktet de kan bruke for å selge en ny 3DS-modell. 3DS ser mye bedre ut enn DS Phat gjorde i sin tid, og den har hverken like dårlig OS eller lysstyrke som den originale DS-en.

Lenke til kommentar

Nyko batteriet har nå blitt testet og med wifi på, 3D og brightness på max og power saver off fikk de 5 timer og 40 minutter ut av batteriet, mens med 3D av og brightness ned noen hakk ser man på rundt 9 timer. Vanlige DS spill skal visst klare godt over 10 timer. Vil kunne kjøpes på Amazon for rundt 220kr inkl. fraktkostnader.

 

nykobattlisting-thumb-640xauto-20742.jpg

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Herre gud. Det kan da ikke vi vite? Det er jo forskjellig fra butikk til butikk. Finn telefonnummeret til den butikken som er nermest deg, så ringer du og spør.

 

Herregud, det finnes folk som henger her på forumet som jobber i nevnte butikker. Eller folk som har vært og handlet der i dag? Jeez

Lenke til kommentar

Hm... spilte en del Ridge Racer 3D i dag, men vet ikke helt hva jeg skal si. Selve spillet er greit nok når man blir vant med de idiotiske kontrollene, men lyden... Det var morsomt at det er kommentarer, men jeg fikk den samme kommentaren fra den samme dama på samme sted på hver eneste runde i seks runder på rad. Jeg hadde håpet det var litt mer dynamisk, men det ser ikke sånn ut. Musikken slo jeg av etter to sekunder. Maken til generisk møl har jeg ikke hørt før. Eller rettere sagt har jeg hørt i årevis. Men morsomt spill når man først kom inn i det. Med lyden skrudd av.

Lenke til kommentar

Hm... spilte en del Ridge Racer 3D i dag, men vet ikke helt hva jeg skal si. Selve spillet er greit nok når man blir vant med de idiotiske kontrollene, men lyden... Det var morsomt at det er kommentarer, men jeg fikk den samme kommentaren fra den samme dama på samme sted på hver eneste runde i seks runder på rad. Jeg hadde håpet det var litt mer dynamisk, men det ser ikke sånn ut. Musikken slo jeg av etter to sekunder. Maken til generisk møl har jeg ikke hørt før. Eller rettere sagt har jeg hørt i årevis. Men morsomt spill når man først kom inn i det. Med lyden skrudd av.

 

Leste og at kommentarene kunne bli litt irriterende når de ble sagt om og om igjen. Men Ridge Racer er vel det eneste bil spillet til 3DS som faktisk kan vurderes, da Asphalt 3D ikke fikk like gode kritikker fra flertallet av annmelderene.

 

Synd du føler du må skru av lyden da, merkelig at utviklerene ikke ordner på slikt småpirk som faktisk ødelegger for spillopplevelsen.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...