Gå til innhold

Xbox 360 på slankern? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om man ser på bildet i full størrelse så ser man at "øverst" på hovedkortet, på en av skjoldene stor det Foxconn. Og nederst på kortet står det med hvitt: X850589-002. googler man det finner man ingenting.

Så jeg vet ikke hva jeg skal tro:S

Skrevet

istede for å minste den fysiske størrelsen på x360 syntes jeg de skal konsentrere seg om å senke lydnivået til ikke mer en 23dB helst rundt 20 eller 17dB

Skrevet

Stakkars Thklinge, han ligger vel å gråter nå som MS tydeligvis har flyttet fokus bort fra spill til hw, ved å lage denne tåpelige xbox 360 slim. Om det er sant.

Skrevet (endret)

360 bruker sata til hdd også.

edit: det hadde vært fint med en løsning som ps3 har. så slipper man de håpløse hardiskene som er nå.

Endret av kjeLL//
Skrevet

istede for å minste den fysiske størrelsen på x360 syntes jeg de skal konsentrere seg om å senke lydnivået til ikke mer en 23dB helst rundt 20 eller 17dB

Ja, viktigere å få ned bråket enn størrelsen, men klarer de begge deler, så er jo det fint.

AtW

Skrevet

Hvilken produksjons teknikk er dagens 360 basert på? er sikert mye og hente på krymping, ideelt hadde jo vært hele boxen på 32nm :)

men noen "fusion" chip med cpu/gpu i et hadde vi nok hørt om på førehand :)

Skrevet (endret)

Jeg har en ganske ny versjon av 360 og jeg kan ikke akkurat si at jeg synes den bråker, for det gjør den ikke. Størrelsen er heller ikke gæli så jeg kjønner ikke helt hvorfor de skal lage en ny 360 versjon. Er strengt tatt ikke nødvendig :)

Endret av Wow 0_x
Skrevet

Hvorfor lage en ny X360? De nyeste bråker jo ikke nesten hvis man lagrer spillene til harddisken. Størrelsen er også helt okei. Lag heller en helt ny X360. Kommer vel en Xbox 720?

Skrevet

Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen.

Skrevet (endret)

Om det viser seg at denne nye 360-en bråker like lite som PS3en (altså ingenting), skal jeg nok bytte ut min launch-box. Jeg har mange toppspill til 360 liggende, men spiller dem ikke, da jeg ikke orker støyen fra maskinen.

Kommer ikke støyen hovedsaklig fra DVD-drevet? Min ble i alle fall mye stillere etter at jeg begynte å installere spillene.

Endret av Lord Britishface
Skrevet

Kommer ikke støyen hovedsaklig fra DVD-drevet? Min ble i alle fall mye stillere etter at jeg begynte å installere spillene.

Det er korrekt at konsollen blir stillere ved å lagre spillene til harddisken ja. Konsollen "overlever" lenger også hvis man gjør dette fordi Xboxen ikke bruker hele prosessoren eller noe slikt. Hehe, husker ikke helt hva han fyren i GameStop-butikken sa!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...