Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Old Game

  

53 stemmer

  1. 1. Banens beste (Manchester United)

    • Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

    • Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FU, snakk om å velge sesongens kamp. Iskaldt å bestille tur så tidlig i sesongen, for det kan hende man blir ordentlig skuffet etterpå (dersom man hadde høye forventninger før sesongen). Litt mindre iskaldt å kjøpe drakt med 32 bakpå da. :p

Hva er så galt med Diouf's nummer? Jeg gir langveis faen i om Tevez brukte det nummeret da han var i klubben, men det har jeg vel sagt mange ganger før... Allikevel pirker du på det hver gang... Jeg hadde nok derimot fått juling om jeg kjøpte City drakt med Tevez på og sto blant Unitedfansen... tenker jeg til og med hadde blitt drept.

Lenke til kommentar

Eneste er vel at vi hadde dødd av spenning, men det kan man jo overleve... :hmm:

Du aner ikke hvor nervepirrende det var å være på OT da vi spilte mot City, da Owen goalet på overtid der så var det klem til en haug med isralitter, Alastor og en haug med andre nordmenn! Beste minnet mitt!

Jeg fikk se Beckham ta på seg det gulgrønne skjerfet. Evig nok for min del. Samt 4 mål mot Ac-milan, ikke ueffent det heller :)

 

Jeg har et snitt på 4.5 mål på kamper jeg har vært på i England nå.

Lenke til kommentar

Hehe Hyrlen nice. Føler at jeg har vært litt ekstra heldig.

 

Vært på:

 

Utd 4 - 1 Blackburn (Snur fra 0-1 med 1-1 mål av Scholes etter 60 min)

 

Utd 4 - 0 Arsenal - FA Cupen

 

Arsenal 1 - 3 Utd - PL i år.

 

Sykt mange mål egentlig her og, og mot et vanskelig lag de siste to gangene også. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fikk bare noen stygge bilder (og lyd til bildene) av Alsaker med alt "Dette er kampen som ...".

 

Irrelevant uansett.

 

Måtte bare slenge med at jeg fikk Alsaker bildene selv.

 

Når det gjelder kampen så håper jeg Wayne fortsetter sin gode form og at Park og Nani starter på vingene. Insua slet slettest ikke nevneverdig med Valencia grunnet hans forutsigbarhet sist kamp, men vil slite med en Nani på høyreving, uansett får vi nok heller se ecuadoreren på vingen enn den godest portugistiske tryllekunstneren som både har sine tilhengere og motstandere, et objekt for frustrasjon. Trioen på midten består forhåpentligvis av Scholes, Carrick og Fletcher der Scholes forhåpentligvis kan finne plassen til å slå pasningene ut i bakrom bak backene til kantspillere eller tre gjennom til Wayne eller en kant som stikker innover. Fletch må som vanlig "stykke opp" spillet til motstanderen og starte opp spillet fort, kanskje får vi også et sugent løp innover i feltet som ender med et hodestøt som sender ballen i nettet? Carrick må balansere midtbanen som "ankeret" og gjør den "usynlige jobben" samtidig som han fordeler ballen. I forsvar håper jeg vi finner plass til Neville, Ferdinand, Vidic og Evra med den godeste nederlenderen vår i mål.

Lenke til kommentar

Enig med Points. Det er ikke det at jeg ikke liker Valencia, men det er hans mangel på å være uforutsigbar og kunne bruke venstrefoten som er hovedargumentet mot han. Når Valencia har dagen og forsvarspillerene ikke gjør som de burde vite så overkommer han sine mangler og viser seg fram. Han er trossalt et monster fysisk. Nani tilfører dessuten mer "end-product" pr minutt enn Valencia og jeg ønsker å se han på høyre, men SAF vil nok velge det han synes er best som alltid.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Valencia jeg og. Helt klart en stor spiller for oss i år, da med særlig vekt på første halvdel av sesongen. I motsetning til alle Val-lovers håper jeg like stort på Nani fra start hver kamp. Nani har faktisk hatt en bra sesong han og om man skulle sett "snittet". Pre-season var også bra levert av Nani.

 

Om (når) Liverpool vinner på søndag kommer jeg til å gå i hi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...