Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Old Game

  

53 stemmer

  1. 1. Banens beste (Manchester United)

    • Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

    • Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0


Anbefalte innlegg

Den andre håpløse diskusjonen deres gidder jeg ikke blande meg inn i. At en Liverpoolsupporter påberoper seg offerrollen siden laget suger, å har gjort det i snart 2 tiår er ikke et argument for at United-supportere fra midten av nitttallet derav er medgangsupportere. Sånn jeg blandet meg inn likevel, men det var alt jeg ville si.

Men Hyrlen da, skal du først blande deg så må du først sjekke hva du blander deg inn i. Jeg har aldri sagt eller ment at Man Utd-supportere fra midten av '90-tallet er medgangssupportere. Det finnes mange av de også, men langt ifra alle. Fint hvis dere leser det jeg skriver. Merkelig hvordan et innlegg som var en kritikk av Liverpool-supportere som var medgangssupportere, plutselig ble til en kritikk av for mange Man Utd-supportere. Man leser vel kanskje det man ønsker.

 

Det er vel ingen som leser alt av dine innlegg, så store fritidsproblemer har selv ikke jeg etter at BC2 kom :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å heie frem Gerrard, Torres, Carra, Johnson, Reina, Masche & Co er en fantastisk følelse, noe kun de som gjør seg fortjent til det kan gjøre med verdighet. Alle andre kan holde seg unna. Supportere som ikke bryr seg i dårlige tider kan pakke seg til helvete vekk og dra over til Man Utd-leiren og digge å være medgangssupporter.

Mens vi var inne på leseevner. Kanskje du bør justere lesebrillene dine? http://www.specsavers.no/briller/

 

Du måtte jo skjønne hvordan den ble tolket, uavhengig om intensjonen var å kritisere dine egne. Right? Som sagt, lese mellom linjene og det er jeg god til. Ditt nyrespark var subtilt, men lett å gjennomskue for et trent øye.

 

Stygt ord fjernet :p

 

Edit 2: Liverpool tekst skulle komme fra Termo ila de nærmeste dagene. Så har dere noe å glede dere til :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Å si at en supporter som svikter en klubb i motgang heller kan dra seg over til å fortsette å holde med en klubb i medgang, er ikke det samme som å si at alle Man Utd-supportere er medgangssupportere, nei. Tolker du det ut ifra den teksten der så overvurderer du evnene dine til å lese mellom linjene enormt.

Lenke til kommentar

Å si at en supporter som svikter en klubb i motgang heller kan dra seg over til å fortsette å holde med en klubb i medgang, er ikke det samme som å si at alle Man Utd-supportere er medgangssupportere, nei. Tolker du det ut ifra den teksten der så overvurderer du evnene dine til å lese mellom linjene enormt.

Referer til hva The Game så ypperlig siterte.

Lenke til kommentar

Er du virkelig så fjern, eller bare later du som? Krabb tilbake under steinen du kom fra.

 

Jeg overvurderer ikke min egne evner. Hvorfor har flere reagert tror du? Var jeg den første? Nei. Jeg gjennomskuer en pompøs jeg-er-verdens-beste-supporter når jeg ser/leser en.

 

Men let's face it, for dere som har vært supportere siden midten av '90-tallet; det har vært ganske enkelt å være Man Utd-supporter. Det har ikke vært mange nedturene der i gården.

 

Legger man denne til i regnestykket trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne hva du mener om United supportere (på generell basis, om ikke alle, så mange). Og da er vi igjen inne på å lese mellom linjene, noe som jeg er jævlig god til, dessverre for deg.

 

Dessuten sier du ingenting, du skriver. Irriterende med kverulanter, er det ikke?...

Lenke til kommentar
Er du virkelig så fjern, eller bare later du som? Krabb tilbake under steinen du kom fra.

 

Jeg overvurderer ikke min egne evner. Hvorfor har flere reagert tror du? Var jeg den første? Nei. Jeg gjennomskuer en pompøs jeg-er-verdens-beste-supporter når jeg ser/leser en.

Hvis du faktisk leser hva som står der UTEN å tenke "dette er et angrep mot klubben min" i bakhode så skjønner kanskje du også. Jeg skriver en generell tanke om medgangssupportere av mitt lag og hva de kan gjøre, og nevner ikke et ord om noen Man Utd-supporter. Jeg ser ingen grunn til at jeg må skrive fem setninger som forklarer hvert utsagn jeg kommer med, ifølge deg og dine skriver jeg mer enn langt nok fra før. Jeg gir faen i hva du "tror" eller "vet" jeg mener, å prøve å legge ord i munnen på folk er en elendig måte å prøve å diskutere på, og noe du - for å sitere deg selv - "er jævlig god på".

 

Men let's face it, for dere som har vært supportere siden midten av '90-tallet; det har vært ganske enkelt å være Man Utd-supporter. Det har ikke vært mange nedturene der i gården.

 

Legger man denne til i regnestykket trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne hva du mener om United supportere (på generell basis, om ikke alle, så mange). Og da er vi igjen inne på å lese mellom linjene, noe som jeg er jævlig god til, dessverre for deg.

Hva jeg mener om Man Utd-supportere? Jo, de kan være irriterende, smålige og idiotiske, eller de kan være greie, morsomme og forunderlige. Med andre ord, det varierer like mye som ved alle andre individ av en art. Å si at dere har hatt liten motgang siden nittitallet er ikke å insinuere at fansen er medgangssupportere, det er å konstantere fakta. Jeg har ingen generell oppfatning av at Man Utd-supportere er medgangssupportere, som du liker å mene at jeg mener. Og tolker du det jeg skriver dithen, så står jeg ved at dine evner til å lese mellom linjene er sterkt overvurderte fra egen side. Du feiler totalt i dette tilfellet hvert fall.

 

Dessuten sier du ingenting, du skriver. Irriterende med kverulanter, er det ikke?...

Ja. Man kverulerer som regel når man ikke har mer å komme med i en diskusjon, så jeg tar hintet ditt.

Lenke til kommentar

Om målet ditt er å skrive meg trøtt med oppspinn, så gratulerer. Mulig du "gir faen" i hva jeg skriver, men likefullt så svarer du hver bidige gang. Og nei, jeg kjøper ikke svaret ditt.

 

Ja. Man kverulerer som regel når man ikke har mer å komme med i en diskusjon, så jeg tar hintet ditt.

 

1970 ringte å ville ha tilbake hersketeknikken sin. Endte gang du prøver å runde av med vri, men du feiler totalt, for å bruke dine ord. Merkelig at du ikke kjente igjen kveruleringen dog, den er en parodi på dine innlegg.

Lenke til kommentar

Tror dere SAF starter med Park sentralt i denne kampen også?

Funka flott mot Milan. BB i den kampen spør du meg.

Håper laget blir noa ala dette:

Van Der Sar

Neville Vidic Ferdinand Evra

Valencia Fletch scholes Park Nani/Giggs.

Rooney

 

Kampen må vinnes. Skal vinnes. Bør vinnes. Ikke faen om jeg tar ett halvt år til med og høre "Husker hvem som vant sist kamp" når det kommer til en United - liverpool diskusjon... Ikkje faen.

Lenke til kommentar

Dere får satse på at Vidic holder hodet kaldt, hvis ikke så ender det som det pleier å gjøre med Vidic. Ferdinand bør også ha konsentrasjonen oppe. Ellers håper jeg virkelig at LFC vinner. De vant igår, men de er så forbanna ustabile i år at de kan finne på å tape mot ubrukelige lag, noe ManU ikke er. Så her kan det gå begge veier. Blir hvertfall veldig spennende.

Lenke til kommentar

Supportere som ikke bryr seg i dårlige tider kan pakke seg til helvete vekk og dra over til Man Utd-leiren og digge å være medgangssupporter. Men vi, vi som er Liverpools sjel, som elsker Liverpool over alt, vi vil for alltid bli. Uansett.

 

Takk for at du får meg til å hate den råtne gjengen av Liverpool-supportere enda mer. Denne overpompøsheten du fremstiler her er grunn nok til å hate den råtne drittklubben din enda mer. Makan til supportergjeng har jeg faen ikke vært borti. Får assosiasjoner til bibel-camper på det gladkristne sørlandet når jeg hører slikt.

Lenke til kommentar

Jeg skal gi deg en liten kalddusj siden du så vennlig ber om det: Vi er verdens beste. Sånn er det bare. :)

 

Anfield-publikumet er så oppskrytt at jeg har ord for det. De liker å fremstille seg som den beste supportergjengen i verden, og indikerer da at de ikke har et snev av peil og kunnskap på hva som foregår i andre deler av fotball-verden. Beste publikumet i verden går ikke før kampen er ferdig.

 

Mot Old Trafford så er det bare smågutter. Red Army og Stretford End har alltid vært de største i engelsk fotball. Både på banen, og utenfor banen med Tony O'Neil og gutta. Selv i 74/75 da vår røde stolthet rykket ned en divisjon, så var United størst, og hadde den største tilskuerantallet i engelsk fotball - selv i ANDREDIVISJON (!!!!!). Manchester United er den største klubben i England, det er de som har historien (Busby Boys, Munich, London 68', The Treble), det er de som har hatt de største legendene i britisk fotballhistorie (Sir Bobby, Denis Law, Georgie Best), og det er vi som har hatt støtten. Dere kan vise til så mange Europacup-titler som dere bare vil, men vi er størst. Svært få som har noe til overs for denne lille fisleklubben fra Merseyside etter hva som skjedde på Heysel og ergo førte til utestengelse for alle engelske lag fra Europa, i en periode hvor britisk fotball dominerte i Europa (Serievinner-cup titler til Liverpool, Aston Villa og Forest).

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Haha, tydelig at "provokasjons-forsøket" til Hewitt fungerte :!:

 

Provokasjon? Det er jo slik fyren har fremstått i alle år her inne, med sin skinnhellige glorifisering av Liverpool og klubbens supportere som Jesus' beste barn.

 

Jaja, ikke vet jeg. Kanskje på tide å la det ligge nå :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...