Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Old Game

  

53 stemmer

  1. 1. Banens beste (Manchester United)

    • Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

    • Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
What! What! Whaaaaat?

Hetfield er ei kjærring. Skriker som hu ene naboen min. Makan til dramaqueen.

 

Hefield er blant de mandigste menn som noensinne har satt sine ben på denne planeten. Tror du forveksler han med Axl Rose jmfr. kjerring-betegnelsen din.

 

James_Hetfield,_Metallica_Guitarist_and_Vocalist.jpg

 

Han er mer mann enn alle United-supporterne her til sammen. Vi kan snakkes når dere nærmer dere 50 år og har de armene, og klarer å kle et slikt skjegg.

 

Kudos til Chancelor for å ha postet tidenes udiskutabelt beste låt i noen poster over meg her. Har bare sett den live en gang dessverre, og har gått seks konserter siden uten å ha sett snurten til den. Håper den kommer en av de to kveldene i Telenor Arena neste måned.

Lenke til kommentar

Dere og den musikken deres altså. Nesten hele forumet også. Bare meg, iRoman (og The Game litt?) som hører til den riktige siden.

 

Syntes den Shady / Nate Dogg-låta du postet over her er grisefet. Hadde bare hørt den fra MW2-reklamen.

 

Men jeg er kraftig forankret i rock / metallen, og da helst prog. Trenger musikk som utfordrer meg og som jeg må jobbe med. Det der du postet blir for enkelt for meg :)

Lenke til kommentar

Selv hadde jeg heller frivillig pådratt meg en ganske ille sykdom før jeg hadde hørt på noe hiphop/rap (eller trance/techno) for den saks skyld. Guess that's why we're different. :wee:

 

Når det gjelder prog. metal/rock er det helt greit. Litt for svakt/lett i forhold til det jeg liker aller best dog. :)

Lenke til kommentar

Faen at jeg starta. Håper en mod fjerner alt angående musikk. Det siste jeg vil høre om er Eminem og Metallica i en kamptråd.

 

I et desperat forsøk på å få tråden over i riktig spor, så kan det nevnes at jeg skremte vekk alt jeg har av venner i en klassisk deilig United vs Liverpool diskusjon tidligere i dag. Får også yndlingspuben min for "meg selv", siden de ikke orker å se den med meg. Med andre ord, så gikk de på en grisesmell i en historie-diskusjon, tapte alt av selvrespekt og toppa det hele med å spørre om Liverpool har spilt mot Lille enda. Flausene satt til side, så var alle fire enige om én ting: Wayne Rooney er p.d.d. verdens beste spiller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...