Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Old Game

  

53 stemmer

  1. 1. Banens beste (Manchester United)

    • Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

    • Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er umulig å diskutere United å Looserpool med meg uten krangel, Jeg HATER alt som har med pool å gjøre, bare tanken på å dikutere gjør meg irritert. Ja jeg er 28, men kunne ikke brydd meg mindre om hva folk mener om min måte å diskutere på. uten om en episode, som nå er historie.

 

Er " :hmm: " et svar?

 

Hva skal jeg se etter?

Du vet vel at du kan gå inn på profil å se der?

Lenke til kommentar

Det er umulig å diskutere United å Looserpool med meg uten krangel, Jeg HATER alt som har med pool å gjøre, bare tanken på å dikutere gjør meg irritert. Ja jeg er 28, men kunne ikke brydd meg mindre om hva folk mener om min måte å diskutere på. uten om en episode, som nå er historie.

 

Er " :hmm: " et svar?

 

Hva skal jeg se etter?

Du vet vel at du kan gå inn på profil å se der?

 

Hadde du vært 28 år, så vil jeg tippe at du hadde greid å holde deg på et visst "voksent" nivå.

Dette har du feilet miserabelt med siden ditt første innlegg. Hvis du i så tilfelle ER 28 år, så er du sikkert også intelligent nok til å se at mye av det du skriver er usammenhengende og går under "trolling" i den store internettordboka!

 

Samt, det går an å kalle en respektert motstander igjennom 100 år for det di faktisk heter!

Jeg for min del pleier skrive Liverpool, Arsenal og Chelsea med stor bokstav, rett og slett fordi jeg respekterer dem for mye til å la være. Kanskje noe du burde plukke opp?

Lenke til kommentar

Det er umulig å diskutere United å Looserpool med meg uten krangel, Jeg HATER alt som har med pool å gjøre, bare tanken på å dikutere gjør meg irritert.

Jeg har ikke ord. Dette er et diskusjonsforum, som i tillegg heter diskusjon.no, da får du bare forberede deg på å enten diskutere eller la vær. Slik du holder på er bare latterlig og destruktivt, og lite verdig en som liksom skal være 28-år gammel. Du er en av de eldre her inne, men er likevel mer usaklig enn selv tenåringene. Utrolig!

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så mange som oppfatter innleggene som provokasjon, det er vel heller det at det er slitsomt å lese svada med flust av skrivefeil. Viktigst av alt er at slik lavmål stiller oss United supportere i et dårlig lys ettersom folk flest, inkludert meg selv, generaliserer og har en tendens til å dra alle over en kam.

 

Greit å provosere, da vi er tross alt fotballsupportere, men det er greit å holde det på et visst nivå. :)

Lenke til kommentar

EDIT: Vet ikke hva som går av meg, beklager.

 

Jeg skjønner hva du prøver å få frem YNWA32, og jeg er vel heller ikke en av de som mener han skulle hatt rødt kort på bakgrunn av de hendelsene for det er rett og slett umulig å forutse hvordan Torres hadde taklet med et gult kort. Nå pleier jo spillere generelt å ta det roligere i frykt for å få det andre gule, men sett helhetlig over hele kampen så kvalifiserte Torres' spill og oppførsel til et rødt kort.

 

Forresten bryr det meg egentlig lite akkurat nå for det var vi som tok tre poeng. smile.gif

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Kollektivt fryse ut en bruker? Nei takk. Slikt syntes jeg ikke noe om, og dersom du tenker etter Wis, så er jeg nokså sikker på at du samtykker og endrer din post. For en vanligvis så oppegående og hyggelig fyr som deg, setter jeg det på kontoen for frustrasjon.

 

Håper å se mer til Lucky også i fremtiden og kanskje et spark i ræva var akkurat det han behøvde for skjerpe eget nivå. Tips: Les kjapt over innlegget ditt før du poster, rett opp de groveste skrivefeilene og bruk store og små bokstaver i rett sammenheng.

 

Om du har skrivevansker syntes jeg du skal stå frem med det, da det ikke er noe å skamme seg for. Da vil du i større grad bli unnskyldt for det som oppfattes som svakt formulerte (og ergo lite gjennomtenkte?) poster.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du prøver å få frem YNWA32, og jeg er vel heller ikke en av de som mener han skulle hatt rødt kort på bakgrunn av de hendelsene for det er rett og slett umulig å forutse hvordan Torres hadde taklet med et gult kort. Nå pleier jo spillere generelt å ta det roligere i frykt for å få det andre gule, men sett helhetlig over hele kampen så kvalifiserte Torres' spill og oppførsel til et rødt kort.

 

Helt enig med deg Wisbatov. Torres fortjente rødt kort tilsammen, men det er umulig å si hva som hadde skjedd videre etter gult kort etter straffen ergo gikk han ikke glipp av rødt kort.

Lenke til kommentar

Kollektivt fryse ut en bruker? Nei takk. Slikt syntes jeg ikke noe om, og dersom du tenker etter Wis, så er jeg nokså sikker på at du samtykker og endrer din post. For en vanligvis så oppegående og hyggelig fyr som deg, setter jeg det på kontoen for frustrasjon.

 

Håper å se mer til Lucky også i fremtiden og kanskje et spark i ræva var akkurat det han behøvde for skjerpe eget nivå. Tips: Les kjapt over innlegget ditt før du poster, rett opp de groveste skrivefeilene og bruk store og små bokstaver i rett sammenheng.

 

Om du har skrivevansker syntes jeg du skal stå frem med det, da det ikke er noe å skamme seg for. Da vil du i større grad bli unnskyldt for det som oppfattes som svakt formulerte (og ergo lite gjennomtenkte?) poster.

Det er mulig jeg gikk over streken igår, jeg har bare et forferdelig sterkt hat til pool, men skal gjøre et forsøk på å være litt mer konstruktiv og seriøs ;)

at jeg har en liten form for skrivevansker er jeg ikke flau over å innrømme, litt skriveleif her å der, men det ser jeg ikke på som noe stort problem uansett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...