Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Old Game

  

53 stemmer

  1. 1. Banens beste (Manchester United)

    • Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

    • Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0


Anbefalte innlegg

Det stemmer, det står i regelen. Det bør bli endret, men jaja. MEN!

 

Hvorfor bør det endres? Om noen feller noen innenfor 16-meteren er det straffe. Om det i tillegg var en opplagt målsjanse så skal jo spilleren straffes. Da blir det selvfølgelig for billig med gult kort. Som sagt, tar du fra noen en målsjanse så får motstanderen tilbake sjansen ved å få en straffe, det er jo ingen straff. Straffen er det røde kortet.

 

Jeg synes det samme som deg tidligere, men fant etterhvert ut at det selvfølgelig må være slik. Ellers ender det jo bare med at alle målsjanser blir sabotert siden man ikke risikerer noen reel straff i forhold til det man tar fra motstanderen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer, det står i regelen. Det bør bli endret, men jaja. MEN! Det var aldri straffe, for holdning begynte før straffeområdet.

Hahaha... Dette er jo bare en helt latterlig tolkning av reglene. Holdinga før 16 meteren kvalifiserer ikke til noenting, det var en duell. Forskjellen skjer innenfor 16, der masche river Valencia over ende. Ka som skjer før han river han over ende har da ingenting å si.

 

Det du snakker om praktiseres jo på taklinger som kvalifiserer til frispark, der taklingen skjer utenfor 16 meter, men spilleren faller inn i 16meter.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Arch postet et bilde som het "DiveHard" på Lørdag. Dessverre er det fjernet både her og fra Redcafe som følge av hotlink.

 

Men, jeg har fortsatt et håp om å finne den på newbiefoumet. Problemet er bare at jeg ikke får registrert meg bruker og lurer derfor på om noen kan hjelpe meg. Roflution er navnet på brukeren som postet bildet.

 

Om noen finner bildet blir jeg evig glad og er villig til å varte opp med enn internett BJ.

Lenke til kommentar

Park gjorde en stor jobb uten ball. Førstetouchen hans var gjennom hele kampen noe laber, mistet ballen flere ganger på måter bare han og Sissoko kan. Men han var fantastisk å løpe i rom, gjorde jobbe veldig mye enklere for Rooney, Nani og Valencia offensivt. Park gjorde den jobben han skulle, løp i rom og var alltid spillbar.

 

Hadde vi hatt en mer offensiv taktikk tror jeg Park kunne gjort det enda bedre slik han spilte igår. Forresten morsomt at han faktisk vant flere hodedueller mot store stoppere igår.

 

This, fucking this. :)

Lenke til kommentar

Kan noen være så snill å knight'e Corey for sin forumtjeneste? "Torres as Ellen DeGeneres" :D

 

Skriver på vegne av Hyrlen også, som ilikhet med undertegnende anser dette bildet som kunst på meget høyt nivå.

 

Edit: Som jeg nå ser skriver et innlegg...

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Straffesituasjonen er krystallklar. Tror du faen meg at Valencia ikke hadde parkert Mascherano om han ikke hadde blitt holdt hardt? Om man er oppmerksom på rykket Masche innehar kontra rykket til Valencia tror jeg de fleste ser at det ikke er naturlig, eller noe lett holding. Verken utenfor eller innafor 16. Hadde det ikke blitt straffe hadde det blitt rødt, og Liverpool hadde revna som ett rasshøl med 10 mann i 80 minutter.

 

Angående "bu-hu Torres burde hatt rødt, hvorfor ikke Fletcher?" så er det jo for det første to helt forkjellige situasjoner. For det andre er det nonsense å dra opp at om Torres hadde fått det første så hadde han ikke takla Park som han gjorde. Det vet ingen. Han kunne godt ha gjort noe enda verre for alt vi vet, og irrelevant er dét. Poenget er at om dommeren hadde gjort jobben sin skulle han vært utvist. I tilegg. Fletcher løper opp og stjeler ballen perfekt, blir totalt feil avblåst og deretter "spent" av Kuyt. Det er da Fletcher sparker mot Kuyt. Jeg hadde ikke klagd med gult til begge bare så det er sagt, men her er saken at Fletcher ikke søker situasjonen ut av det blå som Torres gjør. Når Torres atpåtil indikerer for filming så stikker det i hele kroppen min. Fuckin dego, så inderlid jeg hater deg.

 

edit: 24 stemmer på Fletch, 0 på Gerrard :love:

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...