Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool


Old Game

  

53 stemmer

  1. 1. Banens beste (Manchester United)

    • Van Der Sar
      0
    • Neville
      0
    • Vidic
      0
    • Ferdninand
      1
    • Evra
      1
    • Valencia
      1
    • Nani
      1
    • Fletcher
      32
    • Carrick
      1
    • Park
      14
    • Rooney
      2
    • Giggs
      0
    • Scholes
      0
  2. 2. Banens beste (Liverpool)

    • Reina
      21
    • Insua
      3
    • Johnson
      1
    • Agger
      1
    • Carragher
      5
    • Kuyt
      1
    • Maxi
      3
    • Macherano
      3
    • Lucas
      6
    • Gerrard
      0
    • Torres
      7
    • Babel
      2
    • Aquliani
      0
    • Benayoun
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig unnskylding. Ok, de liverpool spillere kunne kanskje ha fått det. Men det var da ingenting i forhold til det Flecther har gjort, og dere gidder å syte om Torres og de hele tiden.

 

ENDRING: Jeg synes at Mascherano skulle ha fått rødt kort, men det skulle aldri ha vært straffe. Så det veier mot tenker jeg

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Dårlig unnskylding.

 

 

I alle dager.

 

Det er ingen unnskyldning, det er fakta. Eller mener du at dommeren er dårlig når han ikke gir kort til Torres, Macherano og Carra, mens han har andre motiver for å ikke gi kort til Fletcher? Som for øvrig skulle vært gult, ikke rødt.

Lenke til kommentar

Å si at det ikke skjedde med andre, blir bare dumt. Det er noe dere elsker å gjøre mot oss, men det kan vi ikke gjøre mto dere. Jaja...

 

Carra og Torres var ikke så ille, hvis Torres hadde fått gult kort i første. Tror jeg ikke at han ville ha taklet og ba om andre gult kort, såpass dum var han ikke. Det var aldri direktekort her. Men Flecther hadde fortjent å få det, i like grad med Mascherano. Men Mascherano fikk jo straffe mot seg, det er greit med gult kort. Noe som er forresten feil, det skulle være frispark og dermed rødt kort.

 

Jeg er imot dobbelstraffe, altså straffe og rødt kort i en smekk.

 

ENDRING: Forresten Vidic fikk jo ikke rødt kort mot Villa? Det var jo greit egentlig for Man.Utd. fikk straffe mot seg.

 

Uansett Man.Utd vant fortjent, det er ikke noe å diskutere om :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg er imot dobbelstraffe, altså straffe og rødt kort i en smekk.

 

 

Det er jo ingen dobbeltstraff.

 

Om en spiller tar fra en annen en åpenbar målsjanse så får laget den sjansen tilbake ved en straffe. Spilleren som gjorde forseelsen får rødt kort som straff.

 

Om man bare risikerer gult kort for slike ting er det jo bare å sjangse på at dommeren ikke blåser når man sparker ned en som er alene igjennom, for det verste som kan skje er jo at motstanderen bare får tilbake sjansen sin og at man får gult kort (eller ingen kort kanskje?).

 

Selvfølgelig skal det være straffe og rødt kort om en tar fra en motspiller en åpenbar målsjanse i straffefeltet.

 

 

Og til det siste. "Som vanlig"? Akkurat som når vi møtte Liverpool sist og Carra feier Carrick over ende i straffefeltet, ingenting. Uansett, som jeg mener jeg sa i går og. Det skjer så fort så det er vanskelig for dommer og linjemann og se nøyaktig om det var innenfor eller utenfor.

Jeg hadde vært fornøyd med frispark og rødt. Men siden han dømte straffe skulle det fortsatt vært rødt til Mach.

Lenke til kommentar

Faen så Liverpool spillerne søt og klaget i går, straffen er klar! Det angripende laget ble tatt fra en stor sjanse, det var kroppskontakt i straffeområdet som gjorde at Valencia ble forstyrret, helt klar straffe. Mascerano skulle burde sett det røde kortet, iallefall en gang i løpet av kampen da han aldri klarte å holde kjeften lukket. Ellers syns jeg kampen var fortjent United, selv om jeg er ihuga United fan.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...