Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, men jeg tror det kun blir mulig å laste ned free apps/spill. Men det er vel bedre enn ingenting :)

 

Av det jeg kan se nå er det 100 free apps/games i Marketplace. Tror det var flere i går :hmm:

 

WP7-telefonen på Zune.net var ganske stilig :) Jeg tar en stk, Microsoft :p

 

post-95653-1287742617,5769_thumb.png

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jo, jeg ser kjøpeapps. Men tror det blir vanskelig å legge til norsk bankkort i Marketplace. Jeg fikk forresten lagt til bankkortet mitt for en stund tilbake, men tror de har sperret det for kjøpt :/

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jo, jeg ser kjøpeapps. Men tror det blir vanskelig å legge til norsk bankkort i Marketplace. Jeg fikk forresten lagt til bankkortet mitt for en stund tilbake, men tror de har sperret det for kjøpt :/

 

Litt rart dersom de sperrer VISA kort, de tjener jo penger anyways! :p

 

Skal teste ut litt. Har lagt inn Zune (igjen, lenge siden nå baby!), men sitter med for viktige programmer oppe på skolen til å restarte maskinen :)

 

Edit: teoretisk sett, er det ikke mulig å bruke en banktjeneste på nettet...som paypal o.l? Jeg ser ikke registrering av kort og betalingsmuligheter nå, så mulig jeg snakker om ting som det ikke er anlegg for å bruke altså :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hehe. Ja, det er ekte Visa ;) Fikk kjøpt Zune Pass med det gamle. Men får ikke lagt til det nye. Bruker samme US-adresse osv. Tror de har sperret for det.

 

Edit: 738 apps/games i MP. 236 er gratis.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

De har testet Optimus7 på mobilen.no. Den hadde ganske bra skjerm, men enn så lenge er Omnia 7 bedre enn det meste. HTC trophy står med ubekreftet dato 20.november på komplett.no. Regner med at Omnia 7 blir ganske så sen:(

Twitter appen er lansert, og det virker som den er ganske optimalisert, da den virker og laster mye kjappere enn tidligere testet. Forhåpentligvis blir appsa optimalisert mer ettersom Devs får testet ut på fysiske telefoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg skjønner ikke hvorfor Trophy/Mozart står med så sen dato. Mobilene skal jo komme i starten av november. aka til uken.

Forventet dato på Omnia 7 flyttes hver dag.

Dell Venue kommer 8.11 i følge Expansys.

 

Hvis Microsoft vil lykkes med WP7, får de gjøre Marketplace tilgjengelig i samtlige land som selger WP7 asap! Det er bare håpløst at vi må mikse og trikse for å få det til..

 

Omnia 7 kan kjøpes i Sverige fra mandag. What about us? :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Var så heldig å fikk leke med Omnia 7 i forige uke. Mest sannsynlig den eneste demotelefonen Samsung Norge har fått. Desverre lovet ikke ryktene godt for leveranse i Norge.

 

Etter hva jeg har hørt vil Omnia 7 aldri komme til Norge. Det vil vistnok komme en ny versjon med annen skjerm som kommer til våren, men Omnia 7 med Amoled vil aldri komme på det norske markedet. :(

Og ja, ingen av butikkene som venter på Omnia 7 kommer til å få de inn.

 

Dette er såklart bare rykter, og jeg håper selv de ikke er sanne. Men det er hva Samsungselgeren sa til meg..

Endret av Vakuum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Yes! Jeg fikk lagt til norsk bankkort! :)

 

Fulgte denne guiden.

 

For starters, you need to change your locale of Windows to one of the supported Marketplace countries. I chose the United Kingdom, and it worked flawlessly. You can change it from Control Panel –> Region and Language settings –> Location.

 

The next step is to register a Zune account. You can do this by going to http://www.zune.net/. Same thing goes with this. You need to choose one of the supported countries w hen you register your Zune account. While you’re at it, you can also register for a 14-day free Zune pass trial ;) This at least worked at the time of writing this post on October 23rd.

 

Fill in your credit card information when you register (or edit it later). You need to type in your real name, address, and a postal code for the country you chose (for instance a working postal code for London, UK is M1 1AA). Your name and credit card number is needed to confirm that the credit card is really yours. I have a Finnish VISA card, and it worked flawlessly to confirm my account and age.

 

Det lønner seg å opprette en UK Windows Live ID. Får dere ikke til å opprette profil på Zune.net, så opprett en konto på Xbox.com. Det måtte jeg gjøre.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg sendte e-post til mpx om det var bekreftet fra leverandør/produsent. at dem fikk inn Omnia 7.

Fikk svar:

''Hei,

 

Nei, det vet jeg desverre ikke. Men vi legger normalt opp ikke varer hvis vi ikke får det inn''.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...