Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Til dere som har fått tak i en WP7-mobil: Hvordan er nettleseren?

Får dere automatisk opp Mobil-skinet på forumet når dere surfer, eller må dere endre manuelt?

Det samme med VG, DB, Itavisen osv.

Lenke til kommentar

Til dere som har fått tak i en WP7-mobil: Hvordan er nettleseren?

Får dere automatisk opp Mobil-skinet på forumet når dere surfer, eller må dere endre manuelt?

Det samme med VG, DB, Itavisen osv.

 

hm - hvis jeg går inn på vg feks så havner jeg på mobilutgaven, men har ikke prøvd de andre. Fikk telefonen i hånden 10 minutter før et opplegg i går, så satt og fiklet med facebook og kontoer mens det var faglig.

Leverandøren bare lo av meg :p Men på den positive siden; den kan synke med google calander osv, og det var latterlig enkelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Takker for svar.

Æsj, hadde jeg ventet litt så kunne jeg hatt Trophy i morgen. Jaja.

 

En annen ting: Skal vi opprette egne tråder for hver enkel mobil, anbefaling av apps/spill og linke til dem i førsteposten, samt diskutere WP7 generelt i denne tråden? Eller skal vi ha det som det er nå?

Det er kanskje ikke så mye vits i å ha mange tråder nå i starten, men kanskje nødvendig når WP7 og Marketplace kommer for fullt i Norge.

Lenke til kommentar

Ja, det høres mest fornuftig ut, DjShugA.

 

Angrer litt på at jeg bestilte HD7 i går. Omnia 7 til 4K på Ebay...

 

Nja, HD7 virker jo ikke som noen dårlig mobil. De fleste negative reviewene jeg har sett har vært at den "ligner for mye" på gamle hd2. Men siden jeg aldri har hatt hd2 så ser jeg ikke noe problem i det :p

 

Har også sett på android varianten av hd7, selve mobilen ser jo veldig bra ut :)

Lenke til kommentar

Jeg synes HD7 er meget nice. Og om du vil så er det ikke så vanskelig å oppgradere minnet på den.

 

Vet ikke hvordan det er med Omnia, men Samsung bruker være litt vanskeligere å "modde". Men som sagt så er skjermen til Omnia veldig bra virker det som.

 

Du får sikkert solgt til HD7 ganske lett Blackbuck om du ikke vil ha den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Vakuum: jeg har hatt både HD1 og HD2, så HD7 var kanskje et naturlig valg :p Veldig fornøyd med begge.

Android-varianten? Desire HD?

 

IngveR: Ja, ser at det er mye enklere å oppgradere minnet på HD7. Det er et stort pluss.

 

Edit: La til en poll. Skal oppdatere førsteposten ordentlig en dag jeg har tid :/

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Vakuum: jeg har hatt både HD1 og HD2, så HD7 var kanskje et naturlig valg :p Veldig fornøyd med begge.

Android-varianten? Desire HD?

 

Jupp, en kolega på jobb som har den. Ikke for stor, ikke for liten :)

Nå er det vel på tide å mase litt på expansys snart tenker jeg :p

Endret av Vakuum
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk veldig fornøyd med Trophy, men nå slapp jeg kanskje en del billigere unna.

Uansett - etter å ha testet denne, og grublet mot Venue pro, så føler jeg at eneste jeg mister er 0,3" skjerm og gorilla glass - prisdiff var rundt 1200 kr minst.

 

Vi ser kanskje større forskjeller når produktene differensieres mer - altså variasjonen i hva de kan blir et reelt faktum.

Hva angår Omnia7 så nevnte en samsungselger til meg på gulltasten at den neppe kommer til Norge før i januar. Jeg fikk riktignok leke litt med den, men etter allerede å ha tatt i Trophy som leverandøren vår tok med dit, så følte jeg at skjermen var eneste forskjell for mitt vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...