Gå til innhold

Den store Windows Phone 7-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

20 stemmer

  1. 1. Har du en mobil med WP7 eller WP8?

    • Windows Phone 7
      10
    • Windows Phone 8
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, det er veldig kjipt. Har prøvd tlf litt nå. Lastet ned noen spill og apps. En deilig opplevelse så langt. Bruker mobilen nå, og må si at tastaturet er en fryd å skrive på! Angrer ikke på at jeg gikk for HD7. Telefonen oser kvalitet :)

Skal se om jeg får anbefalt noen spill og apps etterhvert.

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig kjipt. Har prøvd tlf litt nå. Lastet ned noen spill og apps. En deilig opplevelse så langt. Bruker mobilen nå, og må si at tastaturet er en fryd å skrive på! Angrer ikke på at jeg gikk for HD7. Telefonen oser kvalitet :)

Skal se om jeg får anbefalt noen spill og apps etterhvert.

 

Hvordan er det med nettleseren? Funker den bra?

 

Byggekvalitet? Mange mener jo at den er veldig plastikk, men hva synes du?

 

Får du tilgang til Marketplace så lenge du bruker en "amerikansk konto" på telefonen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

IngveR: ser ikke ut som de har kode til min ennå.

 

theMoonMan: Syns nettleseren er topp. Forholdsvis rask. På høyde med iphone sin. Litt stor.

 

Mye plastikk, men det virker som tlf er godt bygd. Kjekt med kickstand.

 

Bruker min UK-konto for å få tilgang til Marketplace. Har kjøpt noen apps og litt musikk.

 

Edit: Der mottok jeg operatørlåskoden fra Ebay-selger :)

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Veldig spent på cross-plattform spill, er det noen Windows Phone 7 spill som også ligger ute til Android OS og iOS?

Hadde vært morsomt med la oss si en Omnia7, Galaxy S og iPhone4 side om side med de samme spillene og se forskjellene, spesielt Android pleier jo ha shitty kvalitet på spillene sine fordi de optimaliseres mot de svakere Android telefonene på markedet og ikke med tanke på Galaxy S som har bedre skjermkort enn iPhone4 osv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Apps: Ebay, Youtube x2, Ustream viewer, HTC Connection Setup, Lyrics, Facebook, Foursquare, Encyclopedia, Flashlight, IMDb, last.fm, Messenger, MyThings, SimpiRSS, Shazam, Trines LightningTimer, Trines Hangman, WeatherBug og Speedtester.

Spill: The Harvest, Flowerz, Hanoi, Connect4, Reversi, Scribble Defense, Gyro Defense, Unite og myfc.

 

Av det jeg husker. Det meste er free eller trials.

 

 

hva med deg? trenger tips til en bra Google Reader app.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Takk. Skal sjekke dem ut. SimpiReader er gratis, men jeg likte det ikke helt.

 

Har prøvd både gReadie og Flux bå. Flotte lesere begge to. Tror jeg går for gReadie.

 

RamGuy: angående Msn-appen: Den har 1 stjerne på Marketplace. Skjønner ikke hvorfor MS ikke bare portet msn-appen fra Zune HD - den er veldig, veldig bra.

 

Streamer musikk med Zune Pass nå :)

 

 

Må si jeg er ganske fornøyd med wp7 så langt. Alt går silkemykt. Beste mobilopplevelsen jeg har hdatt noensinne. Uten tvil.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Blackbuck:

hvordan får du kjøpt apps på Zune Marketplace? Jeg har en konto jeg bruker på min Zune HD, men får ikke registrert mitt norske kredittkort.

 

Har bestilt HTC Mozart, hadde vært fint å kunne kjøpt et Zune pass når telefonen er i hus.

 

Tar jeg ikke feil har han skrevet lenger oppe i tråden at han har engelsk konto :)

Lenke til kommentar

Blackbuck:

hvordan får du kjøpt apps på Zune Marketplace? Jeg har en konto jeg bruker på min Zune HD, men får ikke registrert mitt norske kredittkort.

 

Har bestilt HTC Mozart, hadde vært fint å kunne kjøpt et Zune pass når telefonen er i hus.

 

Tar jeg ikke feil har han skrevet lenger oppe i tråden at han har engelsk konto :)

Jeg har amerikansk konto, noe som krever amerikansk bankkort (i alle fall før WP7 ble lansert, har ikke prøvd etterpå). Antar at engelsk konto da krever engelsk bankkort? Kan du oppklare hvordan du får kjøpt apps/Zune pass Blackbuck?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt HTC Mozart en stund nå og kan bare si meg enig i at WP7 er herlig:) Bortsett fra et par manglende apps så har jeg ikke savnet iPhone ett sekund.

Også veldig morsomt å utvikle apps til WP7.

 

 

Hva slags apps er det du lager? Hvis du trenger testere så er det jo helt sikkert noen her som har lyst.

 

Det jeg savner mest fra iPhone/Android er programmet Trafikanten. Håper det kommer snart.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt HTC Mozart en stund nå og kan bare si meg enig i at WP7 er herlig:) Bortsett fra et par manglende apps så har jeg ikke savnet iPhone ett sekund.

Også veldig morsomt å utvikle apps til WP7.

 

 

Hva slags apps er det du lager? Hvis du trenger testere så er det jo helt sikkert noen her som har lyst.

 

Det jeg savner mest fra iPhone/Android er programmet Trafikanten. Håper det kommer snart.

 

For å kunne teste så må du ha en registrert developer device, altså en utvikler må låse opp telefonen slik at lokale applikasjoner kan bli lagt inn utenom Marketplace.

Akkurat nå har jeg laget en app for å spore pakker gjennom Posten bare for å teste det ut.

En (ikke helt oppdatert) preview kan ses her: http://zetitle.wordpress.com/2010/10/19/bring-it-preview/

 

Trafikanten kunne jo vært en interessant app å lage:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...