Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Op Metro Conquest virkar svært ubalansert. Gikk akkurat 18-2 og vant uten at vi anstrengte oss omtrent. Har også hatt det omtrent motsatt frå den andre sida. Vill fordel å starte ute sånn at ein kan stå bak rulletrappene og skyte nedover.

 

Opplever det samme, og som regel er du stuck ved samme rulletrapp resten av runden, ene laget spammer granater / rpg's ned og andre laget er slakt nedenfor.

Har til gode og oppleve og pushe opp en rulletrapp, da det virker som andre laget har spawnpoint alt for nærme

Lenke til kommentar

Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget...

 

Samme her! Selgeren skrøt av at jeg skulle få ekstra kart og våpen. Hvis det ikke stemmer, skal jeg ta en visitt i morgen og knalle idioten ned.

 

Dere skal ha fått med et ekstra lapp som hadde KEY på.

 

Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett...

 

UPDATE: Det viste seg at gutta på Gamestop hadde glemt og legge ved KEY til Physical Warfare.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Kjøpte limited edition på Gamestop og lurer på om noen vet om Physical Warfare følger med. Kan liksom ikke se at PW står nevnt noen sted på coveret, men mener da bestemt at de reklamerte med at de var de "eneste" i Norge som hadde dette tillegget...

 

Samme her! Selgeren skrøt av at jeg skulle få ekstra kart og våpen. Hvis det ikke stemmer, skal jeg ta en visitt i morgen og knalle idioten ned.

 

Dere skal ha fått med et ekstra lapp som hadde KEY på.

 

Dårlig med noen ekstra lapp her. Får høre med gutta på Gamestop om det er noe jeg har oversett...

 

UPDATE: Det viste seg at gutta på Gamestop hadde glemt og legge ved KEY til Physical Warfare.

 

 

Det er ikke med maps i physical warfear bare så det er sakt...

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Op Metro Conquest virkar svært ubalansert. Gikk akkurat 18-2 og vant uten at vi anstrengte oss omtrent. Har også hatt det omtrent motsatt frå den andre sida. Vill fordel å starte ute sånn at ein kan stå bak rulletrappene og skyte nedover.

 

Hemmligheten her er å få usa folka (når du er de) til å rushe rett til det andre flaget. Faktisk en mulighet da ;)

Lenke til kommentar

Og jeg som trodde COD var infisert av campere, jeg tok feil. Er jo ikke mulig å gå mer enn 5 meter etter hver spawn før man blir skutt av en kar enten i nærmeste busk eller så langt unna at han ikke synes. Skuffende spill så langt IMO.

 

Suksess i Battlefield handler mye om progressiv camping. Å springe rundt uten dekning er døden. Å flytte seg fra dekke til dekke og bruke kartet minst like mye som du bruker resten av skjermen, er ofte veien til suksess. Det er en kunstform i seg selv å lære seg skikkelig "situational awareness" i Battlefieldspill. Straks du kommer over den kneika vil du nok finne det langt mer givende :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Suksess i Battlefield handler mye om progressiv camping. Å springe rundt uten dekning er døden. Å flytte seg fra dekke til dekke og bruke kartet minst like mye som du bruker resten av skjermen, er ofte veien til suksess. Det er en kunstform i seg selv å lære seg skikkelig "situational awareness" i Battlefieldspill. Straks du kommer over den kneika vil du nok finne det langt mer givende :)

Problemet mitt er at jeg ikke kommer ut av spawn i det hele tatt noen gang. Spawn --> boom, dead. Det største problemet er dog at jeg ikke ser folk, mulig oppløsninga er for høy eller noe. Liker heller ikke aiminga, synes den er vond å ha med å gjøre. I likhet med de fleste nye spill egentlig, så skjønner at folk synes konsoll er ok når mus/tastatur fungerer så dårlig. CS og MW1/2 er de eneste spilla jeg synes får aiming/look til å fungere skikkelig.

Lenke til kommentar

Er det normalt å oppleve en del texture pop in på konsoll(ps3)?

 

Hender innimellom at feks en vegg eller noe annet har helt elendig kvalitet, så ved å få god kvalitet mens man står å ser på!?

 

Tipper det er for det at grafikk kortet i ps3 ikke har nok minne, eller kan det ha skjedd noe feil under installasjonen av spillet?

 

obs, feil tråd

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...