Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva folk gjør for å ha så lav SPM? Gjør dere INGENTING for laget? Capture/arm/defuse? Jeg vil ikke se på meg selv som noen "progamer", men jeg har da litt mer respektabel SPM enn de fleste vil jeg tro. Og den er stadig på vei oppover. I beta endte jeg vel opp med rundt 800 SPM før den var over.

 

post-41440-0-16231100-1319781591_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger spillet og synes det er en verdig arvtaker etter BF2 men det er noen ting jeg har store problemer med. Mange av mapsene er rett og slett helt elendige, spesielt Seine crossing på conquest. Makan til noe idiotisk skal man lete lenge etter. Det er heldigvis noen få maps som er gode, slik som firestorm, kharg island og caspian border.

 

Er delvis enig. Noen av kartene er ikke helt gode i "Conquest", men er svært bra i f.eks RUSH.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk gjør for å ha så lav SPM? Gjør dere INGENTING for laget? Capture/arm/defuse? Jeg vil ikke se på meg selv som noen "progamer", men jeg har da litt mer respektabel SPM enn de fleste vil jeg tro. Og den er stadig på vei oppover. I beta endte jeg vel opp med rundt 800 SPM før den var over.

 

post-41440-0-16231100-1319781591_thumb.jpg

Det spørs litt hva du gjør på laget.. De siste rundene i går fløy jeg nesten bare og fikk nesten ingen poeng, men squaden min var hjelpeløs uten meg så da gikk SPM'en rett nedover.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk gjør for å ha så lav SPM? Gjør dere INGENTING for laget? Capture/arm/defuse? Jeg vil ikke se på meg selv som noen "progamer", men jeg har da litt mer respektabel SPM enn de fleste vil jeg tro. Og den er stadig på vei oppover. I beta endte jeg vel opp med rundt 800 SPM før den var over.

 

post-41440-0-16231100-1319781591_thumb.jpg

 

SPM har ofte noe med hva slags servere man spiller på, og hva man synes er morro.

 

 

Spiller man infantery only med mange spillere, så får man lett 500+ SPM. Kjører jeg f.eks jettfly, så blir det dårlig med SPM :p

 

 

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk gjør for å ha så lav SPM? Gjør dere INGENTING for laget? Capture/arm/defuse? Jeg vil ikke se på meg selv som noen "progamer", men jeg har da litt mer respektabel SPM enn de fleste vil jeg tro. Og den er stadig på vei oppover. I beta endte jeg vel opp med rundt 800 SPM før den var over.

 

Sliter med å komme over 300 (vaker mellom 260-290) selv, selv om jeg synes jeg gjør masse som skal innbringe poeng. -Spotter så mye jeg kan, dropper ammo og medkit så mye jeg kan, og forsvarer flags når vi capturer så ofte jeg kan, litt irriterende det der - har ikke helt knekt "koden" ennå, men regner det bedrer seg hvis man spiller med kjente. (spiller mest CQ) :hmm:

Lenke til kommentar

Herre som RPG-7 på infanteri irriterer!

Det er det man har granater for. RPG-7 skal ikke brukes på personell! (Ja. Folk i Afghanistan og Somalia gjør det, men allikevel).

Samme hva man bruker, så lenge man får tatt knekken på fi :thumbup:

 

 

Liker man ikkje at RPG blir brukt, så kan man jo spille CS laugh.gif

 

 

Lenke til kommentar

det er jo latterlig lett å få høy spm om man er medic feks. 100 pr revive ? som scout som løper rundt med squad er det langt verre. men for å få høy score generelt er det bare å gå for å ta over flagg. håver inn poeng.

Gå sammen med full squad HELE tiden. Da får man veldig mye poeng. Dette er jo hele poenget med BF også da. Altså teamplay skal lønne seg, og det gjør det også :thumbup:

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer dice. Dere har lagd et spill som kjører dårligere enn betaen. Nå klarer jeg ikke å treffe noe som helst. I betaen spilte jeg ganske bra. Nå spiller jeg dårligere enn noen gang. :thumbdown:

 

Hvis profilen din stemmer:

 

 

Maskinvare (PC):

CPU: Intel Core 2 Duo [email protected]

Motherboard: Asus P5Q Pro

RAM: Crucial BallistiX 4GB pc-6400

Graphic card: 6970

 

Visste du at BF3 krever veldig mye cpukraft? Iallefall i retail versjonen. Her er hva cpuload er for meg med 980x @4.2 og HT=off

 

Ser det ut som en dualcore cpu er nok? :hmm:

 

Liten oppdatering. Har nå funnet ut hva problemet var. Nei, det har ingenting med cpuen min å gjøre, det er heller ikke dice sin feil. Ironisk nok så var det skjermkortet som var synderen, mer spesifikt 11.10 preview driveren. Etter jeg avinstalerte den gamle og installerte 11.9 + cap4 driveren fungerer alt perfekt. Nå kan jeg nyte spillet på ultra med 60 fps uten å nøle et sekund. Så ja, en dual core cpu er nok. :roll:

Lenke til kommentar

Har de økt poengsummen for å ta M-COM?

 

Hvor mye poeng får man for å ta flagg? Og får man defence-poeng når man forsvarer et flagg?

 

500 poeng for blow up hvertfall. Husker ikke hva det er for arm/defuse. 150 for flag neutralize, 200 for flag capture assist, 250 for flag capture.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...