Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gratulerer dice. Dere har lagd et spill som kjører dårligere enn betaen. Nå klarer jeg ikke å treffe noe som helst. I betaen spilte jeg ganske bra. Nå spiller jeg dårligere enn noen gang. :thumbdown:

 

Hvis profilen din stemmer:

 

 

Maskinvare (PC):

CPU: Intel Core 2 Duo [email protected]

Motherboard: Asus P5Q Pro

RAM: Crucial BallistiX 4GB pc-6400

Graphic card: 6970

 

Visste du at BF3 krever veldig mye cpukraft? Iallefall i retail versjonen. Her er hva cpuload er for meg med 980x @4.2 og HT=off

 

Ser det ut som en dualcore cpu er nok? :hmm:

 

Liten oppdatering. Har nå funnet ut hva problemet var. Nei, det har ingenting med cpuen min å gjøre, det er heller ikke dice sin feil. Ironisk nok så var det skjermkortet som var synderen, mer spesifikt 11.10 preview driveren. Etter jeg avinstalerte den gamle og installerte 11.9 + cap4 driveren fungerer alt perfekt. Nå kan jeg nyte spillet på ultra med 60 fps uten å nøle et sekund. Så ja, en dual core cpu er nok. :roll:

 

60 fps avarage er rett og slett umulig på Ultra med et 6970.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

60 fps avarage er rett og slett umulig på Ultra med et 6970.

Mulig jeg ble revet litt med. :p Men ligger gjerne 45-50, og det er spillbart for meg.

 

høres mer riktig ut ja :) men forskjellen fra high til ultra er minimal, så klart verdt å skru ned for bedre flyt.

 

Ellers så er spillet Konge, og de store åpne banene er suverent best, burde vært flere av de :(

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Fy Faen.

Unlock-systemet, ihvertfall for luft-fartøy er noe av det mest idiotiske jeg har sett. Må unlocke ting som er fundamentale for å i det hele tatt kunne lykkes.

På det kartet med kun to scout-helikopter fikk jeg heatseeking missile før de andre, og det ga total luftdominanse og mye gratis-poeng. Å møte fly uten flares er også ganske gøy (les: lett).

For en ny spiller om et par måneder, vil det nærmest være umulig å komme igang med spillet pga han ligger bak fordi selve kjernen av spillet bygges rundt unlocks og kan ikke svare på de andre sine høyere tier av våpen/scope/passive ting.

 

Annet enn det skjønner jeg heller ikke hvordan dere klarer å få så jævla høy SPM :p . Føler meg som en gjennomsnittlig spiller (topp 16) hver runde, men med 239 SPM. Tar over flagg her, reviver der, healer her, dreper der. Hjelper det? Neh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjør akkurat det samme, men jeg tror jeg har så langt fått MVP1/2/3 i 15 av de totalt 25 rundene jeg har spillt hittil. Har spillt 4 runder rush og 21 runder conquest utelukkende som Assault dog jeg er sykt slapp på å revive og kaste ut heal pakke :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Ja, dere hører jo til historiene hvor folk har 5 kd. Men ser du i rankinga så er de fleste mellom 1-2 kd.

 

For meg variere det veldig. Er jeg oppe i lufta med jet, så er det beste jeg har fått med jet i en runde er 950 eller noe sånt. Og da har jeg skutt noen fugler, 90% av motstanderene styrte bare ned mye pga av frykten av lock-on og tar selvmord.

 

Spiller du SD og dreper konstant i en liten map. ja da stiger s/m

Lenke til kommentar

Fått serverkode fra multigamer. Da er serveren bestilt og ventes for og settes opp. Om det er noe du lurer på, lyst til å være admin/mod, innspill og ideer eller stemme for om vi skal ha CQ eller Rush så kan du stikke over i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1387602&pid=18505463&st=0entry18505463 og se der. Skal si ifra igjen når serveren kommer opp. Håper på et stort oppmøte når den åpner.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Jeg har spillt en god del BC2 og litt B3, men bare på public servers. Da er det selvsagt varierende kvalitet på mine squadmembers. Det blir fort dobbelt så gøy om man samarbeider, så hvordan kan jeg spille med skikkelige folk uten å bruke venner (jeg kjenner bare én (er det èn eller én?) som spiller B3)? Jeg vil heller ikke bli med i en gruppe der man må spille til faste tider.

Lenke til kommentar

Ja, dere hører jo til historiene hvor folk har 5 kd. Men ser du i rankinga så er de fleste mellom 1-2 kd.

 

Jeg har 1.5 i K/D... Men tror nok jeg har såpass høy SPM fordi jeg alltid spiller med minst 2-3 venner på squad over skype og vi er alltid i fronten og presser og tar objectives. Er aldri noen av oss som loker i bakevja med sniper eller tilbringer en hel runde i lufta.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Elkjøp
Har du handlet Battlefield 3 Limited Edition og fått vanlig versjon? Se her!

I første omgang må vi beklage for usikkerheten rundt dette, og vil forsikre alle om at vi har jobbet veldig hardt for å finne en løsning på dette som alle kan bli fornøyd med. I løpet av dagen i dag vil alle som skulle ha fått Limited Edition til X360 og PS3 få en mail av oss hvor dere får en henvisning til gratispoeng i... Xbox Live/PS3 Store. Med disse poengene kan dere bestille den nedlastbare pakken som følger med i Limited Edition.

Innholdet har release i desember iht. EA.

Mvh Jørgen
Elkjøp Internett

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...