Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På sporingen min fra ellkjøp/lefdal står det enda ingen sending er mottat kun melding. Men kan vel væ re sendt forde? Og når den ankommer norge såoppdaterer den seg?

 

Fikk du sporingsnummer eller er det bare 00000000er? Hos meg står det ingenting :p

Begynner å lure om jeg får det til lansering, viss ikke så henter jeg det bare i butikken når de åpner

 

Jeg og lurer på hva pcen til fantomena er bygget av... :p

Når ikke min pc taklet så bra BF3 med masse AA på så må han sin være dobbel så bedre så min ;)

 

Jeg fikk skikklig og fungerende sporingnr. antaklig pga det måtte endre min ordre manuelt pga de rotet opp min ordre.

Lenke til kommentar

How to: Passer aktiverings-sjekk uten noen form for VPN:

 

1. Gå til kontrollpanel

2. Network and Internet

3. Internet Options

4. Connections

5. LAN settings

6. Sjekk boksen for proxy server og skriv inn valgfri proxy fra asia. For eksempel denne, som jeg brukte under min aktivering: 202.182.51.149:8888

7. Aktiver spillet

8. Skru av proxy server instillingene og spill som normalt.

 

Ser dog ut til at battlelog har gått til helvete allerede..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

How to: Passer aktiverings-sjekk uten noen form for VPN:

 

1. Gå til kontrollpanel

2. Network and Internet

3. Internet Options

4. Connections

5. LAN settings

6. Sjekk boksen for proxy server og skriv inn valgfri proxy fra asia. For eksempel denne, som jeg brukte under min aktivering: 202.182.51.149:8888

7. Aktiver spillet

8. Skru av proxy server instillingene og spill som normalt.

 

Ser dog ut til at battlelog har gått til helvete allerede..

 

Manger noe mellom punkt 6. og 7? Jeg satt innstillingene, gikk til Origin og kjørte aktiveringen. Fail.

Lenke til kommentar

How to: Passer aktiverings-sjekk uten noen form for VPN:

 

1. Gå til kontrollpanel

2. Network and Internet

3. Internet Options

4. Connections

5. LAN settings

6. Sjekk boksen for proxy server og skriv inn valgfri proxy fra asia. For eksempel denne, som jeg brukte under min aktivering: 202.182.51.149:8888

7. Aktiver spillet

8. Skru av proxy server instillingene og spill som normalt.

 

Ser dog ut til at battlelog har gått til helvete allerede..

 

Funker som en drøm dette :)

Når den prøver å åpne battlelogg via proxy så feiler den. fjern proxy og ting fungerer fint :)

Lenke til kommentar

Ojsann jeg gikk inn på allprogram å trykket på avinstaller på bf3, nå må jeg faktisk laste ned spille på nytt..

Kanskje lurt og hukke av "Ta vare på installasjonsfiler" i Origin-settings :tease:

Sikkert noe i den duren der som kan for det ja, men hva faen origin er noe piss. Burde da ikke være slik at spille forsvinner fordi du logger på en annen konto.

Lenke til kommentar

Manger noe mellom punkt 6. og 7? Jeg satt innstillingene, gikk til Origin og kjørte aktiveringen. Fail.

 

Kan være at proxyen du har valgt ikke fungerer/er veldig treg, og dermed failer aktiveringen. Du kan eventuelt sjekke på for eksempel whats my ip om ipadressen "din" stemmer overens med den til proxyen før du tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...