Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har bestillt fra komplett? Det står ikke limited edition på min bestilling:

 

post-105746-0-34253400-1319467773_thumb.png

 

Jau:

Vare nr: 623207 Battlefield 3: Limited Edition

 

Ser dog ut som komplett har endra "all" info om produktet i stede for å opprette et nytt produkt for vanlig versjon etter som det ser ut til at de har samme vare nr.

Lenke til kommentar

Noen som har fått sendingsbekreftelse hos gamezone?

 

Hmm håper gamezone sender idag også, sto oppført med levering idag

 

Står ubekreftet på min ordre og 02.11.11... Hva står hos deg?

 

Står bekreftet 24.10. Blir det ikke sendt idag eller tidlig imorgen, avbestiller jeg med en gang. 02/11 hadde jeg aldri giddi, da hadde jeg heller satset på fysisk butikk

 

Battlefield 3 har blitt litt forsinket inn til Norge. Vi i Gamezone har brukt helgen til å gjøre så mange bestillinger klar til levering som overhodet mulig (dette har ført til at endel kunder har mottatt sendingsbekreftelse), og alle forhåndsbestillinger blir sendt fra oss enten i dag eller i morgen. Ettersom leveringstiden er 1, maks 2 dager vil alle som har bestilt være sikret spillet senest til releasedagen på tross av forsinkelsen som rammet Norge. :)

 

Mvh Hauk

Gamezone.no

 

 

 

hæ? hva fan er det du sier mann?!?! Da spør jeg, hvordan i HELVETTE er det mulig at en sendingsBEKREFTELSE blir sendt ut til kunder uten at noe faktisk er sendt?!?! tror du vi er stokk dum! SATAN altså...jeg hater sånne jævla kuksugerbutikker som skal jukse å pisse på kundene ved å late som de sender ut så jævla tidlig!

Fan nå ble jeg forbanna! 1 dag meg i ræva! Når man bor langt fan bort i gokkvold går det fan ikke 1-2 dager! Hvorfor fan ellers tror du jeg valgte å bestille bf3 på gamezone?! jo fordi dere har fått mye skryt på at dere sender tidlig, men nå ser jeg jo hvorfor....

Helvette heller, måtte dere blø i hjel hele jævla gamezone

 

Aah som jeg gleder meg til å slippe alle shitkidsa i cod som nerdrager ut av alle proposjoner for den minste lille ting....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...