Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Haha, har dere sett den siste traileren til MW3? Hvor det er en tekst som sier: ‎"The most anticipated game in history" LMAO!! :rofl: :rofl:

 

Drøyt... De gjør seg så utrolig dumme...

 

Fantastisk dumme ville jeg sagt, er jo ikke mulig å synke dypere og tro at det spillet er noe lunde mere og lengre produsert enn BF3 som faktisk har 3 års produksjons år, og MW3 som bare har 2.. xD :rofl: :rofl: :rofl:

 

Pluss at BF3 har oppgradert ALT med grafikk, det er lite som faktisk er likt fra BFBC2. Frostbite 2 er jo en helt annen grafikk motor enn Frostbite 1.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten så jeg vurderer og kjøpe fra origin bare for å få nedlastet det til torsdag, om det stemmer at gamezone ikke får sendt pakken min før i morgen, så får jeg den ikke før torsdag da det tar 2 dager og få pakker opp hit.

Mister verdifull gamingtime :o

 

haha. Ser den. En på jobben tok fri hele uka bare for BF3.. haha!

Lenke til kommentar

På sporingen min fra ellkjøp/lefdal står det enda ingen sending er mottat kun melding. Men kan vel væ re sendt forde? Og når den ankommer norge såoppdaterer den seg?

 

Fikk du sporingsnummer eller er det bare 00000000er? Hos meg står det ingenting :p

Begynner å lure om jeg får det til lansering, viss ikke så henter jeg det bare i butikken når de åpner

 

Jeg og lurer på hva pcen til fantomena er bygget av... :p

Når ikke min pc taklet så bra BF3 med masse AA på så må han sin være dobbel så bedre så min ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...