Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har erfaringer med jævelskapet origin? Jeg skulle prøve å aktivere spillet på en annen konto, men det kom opp at jeg måtte installere det på nytt. Jeg prøved, men muspila starta bare blinke og ingen ting skjedde før det komme opp igjen klartil å installere igjen. Jeg ga faen og gikk tilbake til min konto og men da var det pluttselig ikke installert der igjen og samme driten!!!

Lenke til kommentar

7pNyp.png

Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt.

Har du prøvd hele spillet ennå?

Nei, da kan du dømme spillet da.

 

Fleste av oss har allerede kjøpt spillet, nesten irrelevant hva anmeldere sier på dette punktet, spesielt når det er 1.5 millioner forhåndsbestillinger.

 

Er bare å la vær å lese hos IGN hvis du ikke liker dem :)

Lenke til kommentar

flyvpn funker ikke nå. skjønner alle er ekstatiske over for å spille, men de som har fått det til, kanskje poste hvilken vpn de brukte?

 

Platinum hide gir bare us ip adresse i prøveversjonen. i tillegg installerte den noe dritt på maskina, noe ask.com etter eller annet toolbar.

 

Flyvpn i går funket, og bf 3 sjekken ba meg vente til i dag kl 17. så, vet jeg gjorde ting riktig i går i hvert fall.

 

anyone?

Lenke til kommentar

7pNyp.png

Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt.

Har du prøvd hele spillet ennå?

Nei, da kan du dømme spillet da.

 

Fleste av oss har allerede kjøpt spillet, nesten irrelevant hva anmeldere sier på dette punktet, spesielt når det er 1.5 millioner forhåndsbestillinger.

 

Er bare å la vær å lese hos IGN hvis du ikke liker dem :)

Les nå hva som står i bildet ffs. Du ser jo selv at IGN må faen hakke meg være helt retarda.

Lenke til kommentar

7pNyp.png

Enda et bevis på at IGN enten er blinde og døve eller korrupt.

Har du prøvd hele spillet ennå?

Nei, da kan du dømme spillet da.

 

Fleste av oss har allerede kjøpt spillet, nesten irrelevant hva anmeldere sier på dette punktet, spesielt når det er 1.5 millioner forhåndsbestillinger.

 

Er bare å la vær å lese hos IGN hvis du ikke liker dem :)

Les nå hva som står i bildet ffs. Du ser jo selv at IGN må faen hakke meg være helt retarda.

Var det samme anmeldere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...