Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How to: Passer aktiverings-sjekk uten noen form for VPN:

 

1. Gå til kontrollpanel

2. Network and Internet

3. Internet Options

4. Connections

5. LAN settings

6. Sjekk boksen for proxy server og skriv inn valgfri proxy fra asia. For eksempel denne, som jeg brukte under min aktivering: 202.182.51.149:8888

7. Aktiver spillet

8. Skru av proxy server instillingene og spill som normalt.

 

Ser dog ut til at battlelog har gått til helvete allerede..

Funker helt perfekt! ^^, spilte online for 2 min siden, eneste problemet er at serverene lagger som f*** =p

Lenke til kommentar

-snip-

Hvorfor valgte du servicepakke? Det er jo tregt som fy. Men uansett, Gamezone sender ikke ut før i morgen (er ikke 100% bekreftet men, siden de enda ikke hadde det på lager i dag):

 

Mvh Hauk

Gamezone.no ''

 

Dreit litt på leggen der da altså, redd det må bli avbestilling og kjøp via origin da gitt :hm:

Lenke til kommentar

-snip-

Hvorfor valgte du servicepakke? Det er jo tregt som fy. Men uansett, Gamezone sender ikke ut før i morgen (er ikke 100% bekreftet men, siden de enda ikke hadde det på lager i dag):

 

Mvh Hauk

Gamezone.no ''

 

Dreit litt på leggen der da altså, redd det må bli avbestilling og kjøp via origin da gitt :hm:

Er bare å sende retur når du får det i posten isåfall. Skjønner ikke hvorfor folk som kjøper til PC kjøper fysisk kopi men, veldig bortkasta spør du meg :p

Lenke til kommentar

-snip-

Hvorfor valgte du servicepakke? Det er jo tregt som fy. Men uansett, Gamezone sender ikke ut før i morgen (er ikke 100% bekreftet men, siden de enda ikke hadde det på lager i dag):

 

Mvh Hauk

Gamezone.no ''

 

Dreit litt på leggen der da altså, redd det må bli avbestilling og kjøp via origin da gitt :hm:

Sjekk ut spaceworld.no first perhaps? Du får koden med en gang du kjøper spillet.

Lenke til kommentar

Prøvd og testet at sp virker, nice!

Musikken US soldatene spiller bak i vogna i det første oppdraget, dæggærn... Får rene flash backs her. Gikk mye av den musikken i min tid... ;)

kan du lage en liten "how to" prøvde den som var postet tidligerer men den funket ikke for meg.

 

1. Last ned dette programmet

http://www.quick-hide-ip.com/

Det er bare en trial versjon som funker 7 dager. Du trenger den bare i 30 sekunder ;)

 

2. Start programmet, trykk Get Proxy ikonet på øveste linje, velg så igjen Get proxy fra drop down menyen. Den laster ned en haug med servere og det an ta litt tid.

 

3. Finn en i lista som ligger i asia og er langt nok framme i tid. Jeg valgte en i Indonesia. Marker ditt valg med et venstreklikk med musa,

 

4. Trykk så Hide IP ikonet i øverste menylinje

 

5. Start Origin. Klikk BF3 ikonet og du får meldingen om datosjekk osv... den jobber litt, og så prøver den launche battlelog - som for tiden kan være treg.

 

6. At den prøver å logge inn på battlelog viser at spiller er aktivert. Du trneger ikke vente mer på battlelog og kan avslutten webbrowseren med battlelog

 

7. Skru av av Proxy i quick hide programmet og lukk det.

 

8. I Origin gikk klikker du på tannhjulet øverst, velg go offline eller tilsvarende.

 

9. Du kan nå klikke BF 3 ikonet på nytt, Battlog starter IKKE. Men spillet starter singelplayer campaign. og di kan gjøre alle setups i option meny osv...

konge!! takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk som kjøper til PC kjøper fysisk kopi men, veldig bortkasta spør du meg :p

Jeg kjøper fysisk kopi fordi jeg liker å ha ett spill fysisk også. Ikke bare som en kode på PCen.. Har derfor forhåndsbestilt på GameStop, og siden skolens OD-lignende dag er den 27. passer det perfekt :D

Endret av ChristianL
Lenke til kommentar

-snip-

Hvorfor valgte du servicepakke? Det er jo tregt som fy. Men uansett, Gamezone sender ikke ut før i morgen (er ikke 100% bekreftet men, siden de enda ikke hadde det på lager i dag):

 

Mvh Hauk

Gamezone.no ''

 

Dreit litt på leggen der da altså, redd det må bli avbestilling og kjøp via origin da gitt :hm:

Sjekk ut spaceworld.no first perhaps? Du får koden med en gang du kjøper spillet.

Meh, kjøpte fra origin, par hunder kroner i forskjell har ikke mye og si for et spill jeg skulle ha uansett.

 

7.3 MB/Sek så er halveis nedlastet allerede så :)

Lenke til kommentar

Dette som står på gamezone sine sider til meg, derimot ikke fått noe e-mail.

 

Sjekka bestillingen min nå, og der står det status: 02.11.2011

 

 

MY LORD?!?

 

Hos meg står det 25.10.11(bekreftet). Bestilte for en måneds tid siden :)

Edit: Limited her :)

Endret av eple65
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...