Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får dere brukt mer enn 2 museknapper + scroll på betaen?

Jeg får ikke min deathadder til å funke med alle knappene ingame, selvom de funker ellers (f.eks i nettleser)...

Nai. så vidt jeg vet kan man ikke binde de andre knappene på musa enda :whistle: Jeg har roccat kone, så kan endre det i driveren at jeg legger meg ned på en av knappene osv. Men ikke alle som har den funksjonen i driveren :!:

Lenke til kommentar

Huff. Hadde en god runde på en av multigamer sine servere, så kom det seff inn en cheater =/

Kaptein MK 11 himself, faen jeg hatet deg en runde. Det våpnet der med foregrip er helt latterlig.

Hehe. Jeg spiller nesten alltid som engineer, men har spillt en god del som recon med MK 11 og SVD i det siste. Men jeg camper iallefall ikke. Jeg stormer på :tease: Men er enig at det er ganske så bra så fremt man kan kontrollere det riktig. 2 hits så er man død :ph34r:

Lenke til kommentar

Et skudd i kneskålen med shotgun og du er nede og slikker asfalt.

Reailstisk sett så burde du egentlig ligge å slikke asfalt uansett våpen og treffsted. Et skudd med en rifle i magen, foten, armen, ja til og med fingern også ville nok fått de fleste raskt som fy i bakken. Men er DET morsomt, nei. Skal BF3 være morro? Definitvt.

 

Men tipper hardcore sikkert vil være ENDA mer dødelig.

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg cheater ikke Merko!! Im just that good :thumbup:

Haha, vel han her gjorde

05Oct_Wednesday_VhnUk.jpg

 

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Lt_PB/stats/249941749/

 

Litt av noen stats :p

Pecheneg er fantastisk

 

Kills 452

Headshots 393

Hehe ja. Runda før virket det som han ville skjule det så mye som mulig, slik at ingen skulle misstenke han. Så runda etterpå var det en fyr som spurte om fyren cheata, så skrev jeg "Isn't that obviouse?", da tok han helt av med cheaten :!:

Ser på profilen at han er norsk også :roll:

Lenke til kommentar

Et skudd i kneskålen med shotgun og du er nede og slikker asfalt.

Reailstisk sett så burde du egentlig ligge å slikke asfalt uansett våpen og treffsted. Et skudd med en rifle i magen, foten, armen, ja til og med fingern også ville nok fått de fleste raskt som fy i bakken. Men er DET morsomt, nei. Skal BF3 være morro? Definitvt.

 

Men tipper hardcore sikkert vil være ENDA mer dødelig.

Nei, skuddsikkervest skal tåle minst 2-3 skudd.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...