Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Uansett om grafikken ikke er "perfekt" på konsoll, så er den fortsatt ikke så mye dårligere en på pc som mange skal ha det til, faktisk! Årsaken til at det ser så mye bedre ut på pc, er mye pgr av bedre oppløsning og bedre lys og skygge effekter! Da sier det seg selv at spillet blir skarpere og klarere;)

 

Men lyden derimot, den er det ikke noe å utsette på(hvis man ser bort ifra bugsa da) For min del, så er det nesten mere viktig med bra lyd en perfekt grafikk!:D

 

Herpaderpaderpiderp eller? Høyere oppløsning, bedre skygger og bedre AA er BEDRE GRAFIKK. ERGO er GRAFIKKEN på pc BEDRE enn konsoll.

Trenger ikke være ragingelitist hele tiden, han sier jo faktisk det :)

 

Er ikke rageelitist. Bare sier at captain obvious sier grafikken er dårligere på en halvveis måte. Så klart blir grafikken bedre når alt er tunet ned på konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok at de fleste som spiller Beta-versjoner av spill ikke trenger TV-reklamer for å vite om de ^^ Men det viser at DICE (eller EA, som sikkert har reklameansvaret)virkelig har troen på spillet sitt :)

Har ennå (enda?) ikke fått spilt betaen, men i morgen får jeg fyrt opp den stasjonære igjen, og da blir det gaming!

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Synes den ene radiobeskjeden er ganske spesiell. Husker ikke helt hva som blir sagt. Tror det er noe "We have a sniper spotted in your area". Så sier en tilbake, men en veldig lat, og "jeg bryr meg ikke stemme": "Oooookaaay.. I copy that".

Har hørt en del annet rart også. Får meg til å lure på hva soldatene i Afghanistan osv. sier til hverandre :p

Lenke til kommentar

EA kan gå og suge seg selv. Snakket med en på chatten om å bytte navn, han kunne ikke gjøre noe men skulle sende saken videre. Nå fikk eg mail om at den personen ikke kunne godta det pga at navnet mitt ikke brøt reglene, MEN han skulle sende saken videre til noen andre idioter. Fatter ikke at dette skal være så vanskelig! :mad:

Lenke til kommentar

Synes den ene radiobeskjeden er ganske spesiell. Husker ikke helt hva som blir sagt. Tror det er noe "We have a sniper spotted in your area". Så sier en tilbake, men en veldig lat, og "jeg bryr meg ikke stemme": "Oooookaaay.. I copy that".

Har hørt en del annet rart også. Får meg til å lure på hva soldatene i Afghanistan osv. sier til hverandre :p

 

Husker jeg så en video der norske soldater jublet som F når de traff en stakkar oppe på en ås eller noe sånt .. :p

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

Synes den ene radiobeskjeden er ganske spesiell. Husker ikke helt hva som blir sagt. Tror det er noe "We have a sniper spotted in your area". Så sier en tilbake, men en veldig lat, og "jeg bryr meg ikke stemme": "Oooookaaay.. I copy that".

Har hørt en del annet rart også. Får meg til å lure på hva soldatene i Afghanistan osv. sier til hverandre :p

 

Haha. Russarane har ein melding som er går ca. "There's some enemy infantry in your ... Aaaa ... Ooo... Uhh.."

 

"... Copy that?"

 

Forvirra soldatar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...