Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neeei, slugs+neostead er retard.

 

Fixed :p

 

Tror neppe vi kommer til å få dette problemet i BF3 though. De er temmelig klar over slug snipingen. De har jo f. eks fjernet n0-sc0p3/quick-sc0p3 pr0z problemet ganske bra med de endringene som ble gjort i alpha. (håper bare de ikke gir etter for wookie gråtingen som fulgte pga. det..)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Fikk bekreftet igår at jeg får tilgang til betaen :-) Yeah

 

 

Hvis du fikk den mailen, som alle andre fikk, så betyr den ingenting

 

Alle som var med fikk den mailen, og jeg er sikker på at alle som er på mailinglisten som ikke fikk alpha tilgang fikk en tilsvarende der de ikke takker dem for alpha deltakelsen.

 

Den betyr ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart.

 

Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

hah tror ikke det var mange som spillte igjennom BC 2 kampanjen mer enn 1 gang. BF 3 kommer ikke til å bli noe bedre på SP. Det er bare hype. Det skjer for hver gang det kommer ett nytt spill hvert eneste år.

Lenke til kommentar

Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart.

 

Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping.

 

Jeg er i prinsippet enig med deg. Men på en annen side så HATER HATER HATER jeg servere i BC2 der de har idiotiske begrensninger på antallet Recons. Begrens gjerne antallet sniper rifles i bruk, men for fffs ikke begrens klassen! Springer OFTE rundt med G3, C4 og motionmines som Recon i BC2. Og jeg tror ikke det er noen som ville finne på å anklage meg for å campe eller å ikke hjelpe laget til seier hvis de spiller på samme server som meg.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart.

 

Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping.

Er ikke sniper mye vanskeligere i BF3 da? Sånn sammenlignet med BC2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...