Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Framover mot BF må eg spille en del BC2 for å lære meg å spille med tastatur. Alltid spilt på Konsoll men etter ny pc i hus vil eg begynne å spille det på Pc også, utrolig vanskelig i starten med tastatur. Hehe, vet ikke hvor mange ganger eg har drept meg selv inne i et hus meg egen granat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får man samme "pakke" når man har forhåndsbestillt bf3 fra en vanlig butikk, som man får når man bestiller fra ORIGIN?

 

Regner med at mange her fikk mail nå om tilbud fra ORIGIN...

 

 

 

 

Har bestillt og betalt bf3 fra gamestop, men lurer på om jeg skal hoppe på ORIGIN også :p Er jo bf fan for å si det slik :D

 

 

Lenke til kommentar

Framover mot BF må eg spille en del BC2 for å lære meg å spille med tastatur. Alltid spilt på Konsoll men etter ny pc i hus vil eg begynne å spille det på Pc også, utrolig vanskelig i starten med tastatur. Hehe, vet ikke hvor mange ganger eg har drept meg selv inne i et hus meg egen granat.

 

Det der er jeg fullt ut kapabel til selv med tastatur og mus. Jeg er ikke akkurat perlevenner med granater i BC2...

Lenke til kommentar

Gama litt BC2 nu, og først nu la æ merke til at i ganske trange city maps vil blokker og skrot fra byggninger på bakken gjør gatene OG sidegatene til en lags dødsgang. Man må jo hoppe og shit over det skrotet og da kan man jo ikke skyte. Eksempelvis i en av citymapsene i BC2 ligger det en sånn strømstolpe av jern i en av sidegatene. Du kan bare gå under den på ETT punkt, og dette er åpne områder. Med andre ord vil du måtte krype sakte gjennom en trang passasje mens du blir skutt på. Realistisk tjah, men det får da være grenser på kor akrobatisk en soldat med så mye oppakning skal være.. Av det man har sett av BF3 city maps tror jeg ikke dette vil være så stort problem (store gater), men sidegater og slikt. Vil dette også kunne oppstå her?

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Gama litt BC2 nu, og først nu la æ merke til at i ganske trange city maps vil blokker og skrot fra byggninger på bakken gjør gatene OG sidegatene til en lags dødsgang. Man må jo hoppe og shit over det skrotet og da kan man jo ikke skyte. Eksempelvis i en av citymapsene i BC2 ligger det en sånn strømstolpe av jern i en av sidegatene. Du kan bare gå under den på ETT punkt, og dette er åpne områder. Med andre ord vil du måtte krype sakte gjennom en trang passasje mens du blir skutt på. Realistisk tjah, men det får da være grenser på kor akrobatisk en soldat med så mye oppakning skal være.. Av det man har sett av BF3 city maps tror jeg ikke dette vil være så stort problem (store gater), men sidegater og slikt. Vil dette også kunne oppstå her?

 

Aldri vært et problem for meg i BC2 noe av dette.

Lenke til kommentar

 

Noen som kan oversette hva dette handler om? Tror de snakka noe om hva de betalte eller noe, men mine tyskegenskaper er ikke akkuratt utrolige.

 

 

Ja, det føles meningsløst å dø pga at der en kuk som har en lottotreff fra 300m over en dalside med en hagle. Man burde hatt enooorme drawbacks med å bruke shotgun longrange og sniperrifler i close range. For å si det på godt norsk.

 

Tror egentlig shotgunsniping med slugs er en glitch, men tror ikke Dice gadd å gjøre noe med det siden folk likte det så godt. Er dog kansje derfor vi ikke har fått scopes (kunne hvertfall fått reddot) på haglene, for da hadde det blitt sinnsykt imbalanced.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...