Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse.

Det burde det kanskje, men alltid når eg er på servers med sniperlimit, er det eigentleg reconlimit. Det er stor forskjell på ein god og aktiv recon med NS2000 og ein sniper med M95 i bakerste base på Arica Harbor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Det er prone* i BF 3 som det var i BF 2. Noe som vil gjøre det lettere for snipere å skjule seg.

Edit : Ja har en enkel ide med at det burde være to forkjellige Recon klasser. En normal og en Sniper klasse.

 

Ikke begrens den normale men begrens sniper rifle klassen til 1-3 stykker. Tenker på det gamle spillet Ghost Recon der vart det ikke bare snipere :p

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

hah tror ikke det var mange som spillte igjennom BC 2 kampanjen mer enn 1 gang. BF 3 kommer ikke til å bli noe bedre på SP. Det er bare hype. Det skjer for hver gang det kommer ett nytt spill hvert eneste år.

 

Spilte vel 1 time av BC2-kampanjen selv, så jeg skjønner hvor du kommer fra. Men det kan se ut som at de vil levere en mer "virkelighetstro" og MW1-esque SP-opplevelse med BF3.

 

Jeg forholder meg optimistisk, og tror SP i BF3 kommer til å gi meg samme følelser som MW1 gjorde for så altfor mange dårlige kopier siden.

Lenke til kommentar

Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart.

 

Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping.

Er ikke sniper mye vanskeligere i BF3 da? Sånn sammenlignet med BC2?

 

Det er mer krevende ja. BF3 har lagt seg mer på linjen fra BF2, og ikke ez-mode sniping fra BC2. Tror ikke sniping blir et problem i BF3. Sway er jo added f.eks. Og bolt rifles har ikke lenger 1HK (uansett på kroppen) i CQC lenger (TAKK GUD)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Det er prone* i BF 3 som det var i BF 2. Noe som vil gjøre det lettere for snipere å skjule seg.

Det skal blir mer gjenskinn i siktet, sway og "muscleflex", så jeg tror det ikke skal være så vanskelig å finne sniperne.

Endret av Daxen
Lenke til kommentar

Synes ikke BF 3 har noen gjenspillingsverdi offline hvis de ikke putter i boter og skirmish. En lame campaign man kommer til å bli lei av etter første gjennomspilling. JA greit nok at det er online slik som i BF 2, det er gøy. Men synes det var gøy i BF 2 å ha 255 boter på ett 64 spiller kart.

 

Det burde være en grense på 1-3 snipere pr. lag i BF 3 så det skaper bedre balanse. Når det flommer over av snipere skaper det en unaturlig balanse i spillet og ingen får heist de jævla flagga. LAtterlig at ett halvt lag kan være snipere. Blir bare camping.

 

Begrensninger av klasser i bf3 (BC2 også) er regelrett et angrep på gameplayer. Infantery only, er greit restriksjon (selv om jeg er imot det). Men da man kicker for Granade Launchers og CG som spesielt folk gjorte i BC2. Er regel rett destruktive handlinger mot spillopplevelsen og gameplay. Dersom man også skal legge in restriksjoner ang antall klasser blir teit. Og det tilsier egentlig at de som legger inn/vill ha slike restriksjoner er dårlig koordinert og bør holde seg til CoD. Hvis du klarer å skaffe seg litt overblikk er faktisk ikke '100 snipers' noe problem.

 

IMO

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Det er prone* i BF 3 som det var i BF 2. Noe som vil gjøre det lettere for snipere å skjule seg.

Det skal blir mer gjenskinn i siktet, sway og "muscleflex", så jeg tror det ikke skal være så vanskelig å finne sniperne.

 

Det var ikke sjeldent å se lenseglare fra en busk i Alpha nei, så det blir ikke det samme problemet.

(Lurer på om du får det når du ligger i skyggen av ett tre f.eks.?)

Lenke til kommentar

Det er prone* i BF 3 som det var i BF 2. Noe som vil gjøre det lettere for snipere å skjule seg.

Det skal blir mer gjenskinn i siktet, sway og "muscleflex", så jeg tror det ikke skal være så vanskelig å finne sniperne.

 

Det var ikke sjeldent å se lenseglare fra en busk i Alpha nei, så det blir ikke det samme problemet.

(Lurer på om du får det når du ligger i skyggen av ett tre f.eks.?)

Jeg tror ikke det har noe å si om det er lys i omgivelsene eller ei for å se lysglimt fra linsa. Vil tro man kan være i mørke tunneler, og man vil fortsatt se glinsingen.

Lenke til kommentar

den glinsingen fra siktet i prone må vekk. Snipere er snipere, greier du ikke å ta dem så stfu. Og de fleste snipere som ligger langt bak i skråninga er så dårlige at de ikke merker om du kniver dem forfra,

 

Enig. I det minste må lyset være mye svakere.

 

Er jo faktisk sånn på virkelig.

Selvsagt om man da får direkte sollys i siktet.

Liker faktisk godt at de har det til sånn.

Lenke til kommentar

den glinsingen fra siktet i prone må vekk. Snipere er snipere, greier du ikke å ta dem så stfu. Og de fleste snipere som ligger langt bak i skråninga er så dårlige at de ikke merker om du kniver dem forfra,

 

Enig. I det minste må lyset være mye svakere.

 

Er jo faktisk sånn på virkelig.

Selvsagt om man da får direkte sollys i siktet.

Liker faktisk godt at de har det til sånn.

 

Spilte du alphaen?

Lenke til kommentar

Håper de gjør det mere realistisk i BF3 for snipere sånn at de gode kan ligge på VELDIG lange avstander og få kills. Sånn som ekte snikskyttere gjør.

I BC2 satt stort sett alle snipere bakerst på mappet og bare et fåtall var så gode at de kunne plukke ut og drepe de som F.EKS aktiverte eller deaktiverte MCOM stasjonene.

 

Dette handler om balanse i spillet.

 

Edit : Jeg har selv snipet i Battlefield og Call of duty spill og jeg liker best å ligge langt unna hovedfronten og hjelpe til. Jeg er ikke noe stor fan av snipere som springer ilag med Assault og medic.

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar

den glinsingen fra siktet i prone må vekk. Snipere er snipere, greier du ikke å ta dem så stfu. Og de fleste snipere som ligger langt bak i skråninga er så dårlige at de ikke merker om du kniver dem forfra,

 

Enig. I det minste må lyset være mye svakere.

 

Er jo faktisk sånn på virkelig.

Selvsagt om man da får direkte sollys i siktet.

Liker faktisk godt at de har det til sånn.

Du har rett i at det er slik i virkeligheten, men da må personen som legger merke til det stå i riktig vinkel, og det må i det minste være lys der. I Alphaen var det som om man stod der med en svær 1000 Watts lyskaster.

Lenke til kommentar

den glinsingen fra siktet i prone må vekk. Snipere er snipere, greier du ikke å ta dem så stfu. Og de fleste snipere som ligger langt bak i skråninga er så dårlige at de ikke merker om du kniver dem forfra,

 

Enig. I det minste må lyset være mye svakere.

 

Er jo faktisk sånn på virkelig.

Selvsagt om man da får direkte sollys i siktet.

Liker faktisk godt at de har det til sånn.

Folk trodde jo det var flashlight i betaen.

 

ALPHAEN****

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...